Dostawa sprzętu komputerowego dla IOŚ-PIB

Publication date 2020-08-26
End date 2020-09-03 00:00:00
Instytucja Instytut Ochrony Środowiska-Państwowy Instytut Badawczy
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny,
  • Serwery komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 576294-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302000001, 302131006, 302321108, 488220006, 320000003
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Instytutu Ochrony Środowiska – Państwowego Instytutu Badawczego do siedziby IOŚ-PIB w podziale na następujące części:
1) Część 1: Dostawa sprzętu komputerowego
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego do siedziby IOŚ-PIB przy ul. Kruczej 5/11D w Warszawie i Chmielna 132/134 IV piętro w Warszawie. Zamawiający przewiduje w ramach realizacji tej części zamówienia, możliwość skorzystania z prawa opcji. Minimalny zakres jaki zostanie zrealizowany w ramach zamówienia to dostawa następującego sprzętu:
a) Komputer przenośny – 42 sztuk
b) Stacja dokująca – 38 sztuk
c) Monitor – 48 sztuk
W ramach prawa opcji Zamawiający zastrzega możliwość zlecenia dostawy ponad wskazaną w pkt a)- c), maksymalnie:
a) Komputer przenośny – 20 sztuk
b) Stacja dokująca – 20 sztuk
c) Monitor – 40 sztuk
Każdy sprzęt komputerowy w ramach prawa opcji będzie zgodny z OPZ.

2) Część 2: Dostawa urządzeń drukujących
Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących urządzeń drukujących do siedziby IOŚ-PIB przy ul. ul. Kruczej 5/11D w Warszawie i Chmielna 132/134 IV piętro w Warszawie:
a) Drukarka – 2 sztuki
b) Urządzenie wielofunkcyjne typ 1- 1 sztuka
c) Urządzenie wielofunkcyjne typ 2 - 1 sztuka

3) Część 3: Dostawa sprzętu komputerowego
Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego sprzętu komputerowego do siedziby IOŚ-PIB przy ul. Kruczej 5/11 D w Warszawie ul. Kruczej 5/11D w Warszawie i Chmielnej 132/134 IV piętro w Warszawie:
a) Biblioteka taśmowa typ 1 – 1 sztuka
b) Biblioteka taśmowa typ 2 - 1 sztuka
c) Serwer – 1 sztuka



4) Część 4: Dostawa urządzeń sieciowych
Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących urządzeń sieciowych do siedziby IOŚ-PIB przy ul. Kruczej 5/11 D w Warszawie:
a) Przełącznik sieciowy 24p 10 Gbps – 2 sztuki
b) Przełącznik sieciowy 48p 1 Gbps – 6 sztuk
c) Przełącznik sieciowy 16p 1Gbps – 4 sztuki
d) zestaw AccesPoint x5 – 1 zestaw
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ, zwany dalej OPZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 186a1ced-db1b-4e26-9ad8-a531f60bb190
Biuletyn 576294-N-2020
Zamawiajacy nazwa Instytut Ochrony Środowiska-Państwowy Instytut Badawczy
Regon 00124070000000
Zamawiajacy adres ulica Krucza
Zamawiajacy adres numer domu 5/11D
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-548
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 3750575
Zamawiajacy fax 22 3750501
Zamawiajacy email zamowienia@ios.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowy Instytut Badawczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://ios.edu.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://ios.edu.pl/
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny w formie elektronicznej poprzez miniPortal
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny z zachowaniem formy pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Instytut Ochrony Środowiska - Państwowy Instytut Badawczy, ul.Krucza 5/11 D, 00-548 Warszawa, kancelaria pok. 14
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego dla IOŚ-PIB
Numer referencyjny PZ.220.37.2020.DT
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Instytutu Ochrony Środowiska – Państwowego Instytutu Badawczego do siedziby IOŚ-PIB w podziale na następujące części: 1) Część 1: Dostawa sprzętu komputerowego Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego do siedziby IOŚ-PIB przy ul. Kruczej 5/11D w Warszawie i Chmielna 132/134 IV piętro w Warszawie. Zamawiający przewiduje w ramach realizacji tej części zamówienia, możliwość skorzystania z prawa opcji. Minimalny zakres jaki zostanie zrealizowany w ramach zamówienia to dostawa następującego sprzętu: a) Komputer przenośny – 42 sztuk b) Stacja dokująca – 38 sztuk c) Monitor – 48 sztuk W ramach prawa opcji Zamawiający zastrzega możliwość zlecenia dostawy ponad wskazaną w pkt a)- c), maksymalnie: a) Komputer przenośny – 20 sztuk b) Stacja dokująca – 20 sztuk c) Monitor – 40 sztuk Każdy sprzęt komputerowy w ramach prawa opcji będzie zgodny z OPZ. 2) Część 2: Dostawa urządzeń drukujących Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących urządzeń drukujących do siedziby IOŚ-PIB przy ul. ul. Kruczej 5/11D w Warszawie i Chmielna 132/134 IV piętro w Warszawie: a) Drukarka – 2 sztuki b) Urządzenie wielofunkcyjne typ 1- 1 sztuka c) Urządzenie wielofunkcyjne typ 2 - 1 sztuka 3) Część 3: Dostawa sprzętu komputerowego Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego sprzętu komputerowego do siedziby IOŚ-PIB przy ul. Kruczej 5/11 D w Warszawie ul. Kruczej 5/11D w Warszawie i Chmielnej 132/134 IV piętro w Warszawie: a) Biblioteka taśmowa typ 1 – 1 sztuka b) Biblioteka taśmowa typ 2 - 1 sztuka c) Serwer – 1 sztuka 4) Część 4: Dostawa urządzeń sieciowych Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących urządzeń sieciowych do siedziby IOŚ-PIB przy ul. Kruczej 5/11 D w Warszawie: a) Przełącznik sieciowy 24p 10 Gbps – 2 sztuki b) Przełącznik sieciowy 48p 1 Gbps – 6 sztuk c) Przełącznik sieciowy 16p 1Gbps – 4 sztuki d) zestaw AccesPoint x5 – 1 zestaw 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ, zwany dalej OPZ.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow Zamawiający informuje, że okres realizacji zamówienia wskazany w pkt II.8 wynosi odpowiednio: Cz. 1. zamówienia w terminie 21 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem terminu realizacji prawa opcji. Przy zastosowaniu prawa opcji: Wykonawca dostarczy sprzęt komputerowy w terminie do 21 dni kalendarzowych od przekazania zlecenia. Zlecenie może zostać przekazane Wykonawcy w okresie do 120 dni kalendarzowych od zawarcia umowy. Cz. 2. zamówienia w terminie 21 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Cz. 3. zamówienia w terminie 21 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Cz. 4. zamówienia w terminie 21 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Dot. Części 1 : Zamawiający uzna, ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto każda (w przypadku, gdy wartość zamówienia jest określona w innej walucie niż w złotych polskich, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na złote polskie - na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do waluty obcej, określonej w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień opublikowania Ogłoszenia o zamówieniu). Dot. Części 2 : Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie. Dot. Części 3: Zamawiający uzna, ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każda (w przypadku, gdy wartość zamówienia jest określona w innej walucie niż w złotych polskich, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na złote polskie - na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do waluty obcej, określonej w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień opublikowania Ogłoszenia o zamówieniu). Dot. Części 4 : Zamawiający uzna, ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 25 000,00 zł brutto każda (w przypadku, gdy wartość zamówienia jest określona w innej walucie niż w złotych polskich, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na złote polskie - na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do waluty obcej, określonej w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień opublikowania Ogłoszenia o zamówieniu). UWAGA: Zamawiający określa szczególny sposób spełniania warunku udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi wykazać się realizacją co najmniej 2 zamówień, o których mowa powyżej – odpowiednio do części zamówienia, na którą/ które składa ofertę. W przypadku Wykonawców składających ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, Zamawiający dopuszcza wykazanie się tą samą dostawą/ tymi samymi dostawami, z zastrzeżeniem, że wartość tej dostawy/ sumaryczna wartość dostaw jest nie mniejsza niż wartość warunku udziału w postępowaniu dla danej części zamówienia (np. składając ofertę na część 1 i 3 Wykonawca może wykazać się tymi samymi dostawami, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Analogicznie do treści § 7 ust. 2 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, dotyczącego terminu wystawienia odpowiednich dokumentów składanych przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, odpis o którym mowa powyżej winien być wystawiony także nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu 1) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego; 2) Dot. Części 1, 3 i 4: Wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. (Załącznik nr 7 do SIWZ). W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 1. W celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca składa wraz z ofertą: 1) oświadczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących oświadczeń podpisanych przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (Załącznik nr 3 do SIWZ) b) oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 4 do SIWZ). 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach (Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ); 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. 2. Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Oferta wraz z załącznikiem musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo do podpisania oferty należy dołączyć do oferty o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem dokumentów składanych wraz z ofertą. 4.Dowód wniesienia wadium dla części 1 i 3 zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości odpowiednio: 1) W części 1 - 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). 2) W części 2 – Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium 3) W części 3 - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). 4) W części 4 - Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert określonego w pkt IV.6.2) Ogłoszenia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany umowy zostały przewidziane w Załączniku nr 6 do SIWZ, stanowiącym Wzór umowy.
IV 4 4 data 2020-09-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego do siedziby IOŚ-PIB przy ul. Kruczej 5/11D w Warszawie i Chmielna 132/134 IV piętro w Warszawie. Zamawiający przewiduje w ramach realizacji tej części zamówienia, możliwość skorzystania z prawa opcji. Minimalny zakres jaki zostanie zrealizowany w ramach zamówienia to dostawa następującego sprzętu: a) Komputer przenośny – 42 sztuk b) Stacja dokująca – 38 sztuk c) Monitor – 48 sztuk W ramach prawa opcji Zamawiający zastrzega możliwość zlecenia dostawy ponad wskazaną w pkt a)- c), maksymalnie: a) Komputer przenośny – 20 sztuk b) Stacja dokująca – 20 sztuk c) Monitor – 40 sztuk Każdy sprzęt komputerowy w ramach prawa opcji będzie zgodny z OPZ. Szczegółowy opis realizacji zamówienia w ramach prawa opcji został określony we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ, zwany dalej OPZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa urządzeń drukujących
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących urządzeń drukujących do siedziby IOŚ-PIB przy ul. ul. Kruczej 5/11D w Warszawie i Chmielna 132/134 IV piętro w Warszawie: a) Drukarka – 2 sztuki b) Urządzenie wielofunkcyjne typ 1- 1 sztuka c) Urządzenie wielofunkcyjne typ 2 - 1 sztuka 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ, zwany dalej OPZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego (
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48822000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego sprzętu komputerowego do siedziby IOŚ-PIB przy ul. Kruczej 5/11 D w Warszawie i Chmielnej 132/134 IV piętro w Warszawie: a) Biblioteka taśmowa typ 1 – 1 sztuka b) Biblioteka taśmowa typ 2 - 1 sztuka c) Serwer – 1 sztuka 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ, zwany dalej OPZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa urządzeń sieciowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32000000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących urządzeń sieciowych do siedziby IOŚ-PIB przy ul. Kruczej 5/11 D w Warszawie: a) Przełącznik sieciowy 24p 10 Gbps – 2 sztuki b) Przełącznik sieciowy 48p 1 Gbps – 6 sztuk c) Przełącznik sieciowy 16p 1Gbps – 4 sztuki d) zestaw AccesPoint x5 – 1 zestaw 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ, zwany dalej OPZ.
  

Criterion

Kryteria Stosowanie opakowań ekologicznych
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Przedłużenie serwisu gwarancyjnego producenta
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 80,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)