Dostawa, podłączenie i uruchomienie urządzeń specjalistycznych płatniczych magazynowych i RFID dla Centrum Kształcenia Praktycznego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Tomaszowie Mazowieckim

Publication date 2020-08-26
End date 2020-09-03 00:00:00
Instytucja Powiat Tomaszowski
Miejscowość Tomaszów Mazowiecki
Województwo łódzkie
Branża
  • Maszyny księgujące i kasy rejestrujące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 578217-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 301420006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, podłączenie i uruchomienie urządzeń specjalistycznych płatniczych, magazynowych i RFID dla Centrum Kształcenia Praktycznego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Tomaszowie Mazowieckim w ramach projektu „Modernizacja i adaptacja Centrum Kształcenia Praktycznego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Tomaszowie Mazowieckim”. 2.2. Dostawa, podłączenie i uruchomienie urządzeń specjalistycznych płatniczych, magazynowych i RFID dla Centrum Kształcenia Praktycznego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Tomaszowie Mazowieckim” w zakresie szczegółowo określonym w Załączniku nr 1 i 2 wraz z jej transportem i wniesieniem, montażem i uruchomieniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego, której zakres rzeczowy obejmuje: 1) dostawę fabrycznie nowego, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych sprzętu (załącznik nr 1 – Opis Przedmiotu Zamówienia) wraz z jego transportem, wniesieniem, ustawieniem, zamontowaniem, podłączeniem, konfiguracją i jeśli wymaga uruchomieniem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, 2) szkolenie personelu w zakresie obsługi urządzeń specjalistycznych płatniczych, magazynowych i RFID – należy zapewnić szkolenie dla pracowników CKP wraz z certyfikatami ukończenia szkolenia 3) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim, 4) gwarancję jakości oraz gwarancję wynikającą z oferty Wykonawcy na dostarczony sprzęt i na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta, potwierdzoną odrębnymi dokumentami gwarancyjnymi dostarczonymi wraz z urządzeniami 5) Szczegółowy zakres dostaw (Opis Przedmiotu Zamówienia) zawarty jest w załączniku Nr 1. 2.3. Rozwiązania równoważne. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego załączając do oferty opis równoważnego produktu/przedmiotu zamówienia. Wszędzie tam, gdzie przy opisie produktu/przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie należy przyjąć, że Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie produktu/przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c60492e9-2e03-4f3c-a36d-251c7e43557a
Biuletyn 578217-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiat Tomaszowski
Regon 59064845100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Św. Antoniego
Zamawiajacy adres numer domu 41
Zamawiajacy miejscowosc Tomaszów Mazowiecki
Zamawiajacy kod pocztowy 97-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 447 242 127
Zamawiajacy fax 44 725 28 01
Zamawiajacy email zamowienia@powiat-tomaszowski.pl
Adres strony url www.powiat-tomaszowski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Modernizacja i adaptacja Centrum Kształcenia Praktycznego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Tomaszowie Mazowieckim” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. Oś Priorytetowa VII Infrastruktura dla usług społecznych, Działanie VII.4 Edukacja, Poddziałanie VII 4.1. Kształcenie zawodowe i ustawiczne Nabór nr RPLD.07.04.01-IZ.00-10-001/16. Numer wniosku: WND-RPLD.07.04.01-10-0002/16.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.powiat-tomaszowski.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.powiat-tomaszowski.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy przeslać za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 2188),lub osobiście.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Adres: Starostwo Powiatowe w Tomaszowie Mazowieckim ul. Św. Antoniego 41, 97-200 Tomaszów Maz. Kancelaria - parter
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa, podłączenie i uruchomienie urządzeń specjalistycznych płatniczych magazynowych i RFID dla Centrum Kształcenia Praktycznego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Tomaszowie Mazowieckim
Numer referencyjny ZP.272.24.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa, podłączenie i uruchomienie urządzeń specjalistycznych płatniczych, magazynowych i RFID dla Centrum Kształcenia Praktycznego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Tomaszowie Mazowieckim w ramach projektu „Modernizacja i adaptacja Centrum Kształcenia Praktycznego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Tomaszowie Mazowieckim”. 2.2. Dostawa, podłączenie i uruchomienie urządzeń specjalistycznych płatniczych, magazynowych i RFID dla Centrum Kształcenia Praktycznego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Tomaszowie Mazowieckim” w zakresie szczegółowo określonym w Załączniku nr 1 i 2 wraz z jej transportem i wniesieniem, montażem i uruchomieniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego, której zakres rzeczowy obejmuje: 1) dostawę fabrycznie nowego, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych sprzętu (załącznik nr 1 – Opis Przedmiotu Zamówienia) wraz z jego transportem, wniesieniem, ustawieniem, zamontowaniem, podłączeniem, konfiguracją i jeśli wymaga uruchomieniem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, 2) szkolenie personelu w zakresie obsługi urządzeń specjalistycznych płatniczych, magazynowych i RFID – należy zapewnić szkolenie dla pracowników CKP wraz z certyfikatami ukończenia szkolenia 3) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim, 4) gwarancję jakości oraz gwarancję wynikającą z oferty Wykonawcy na dostarczony sprzęt i na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta, potwierdzoną odrębnymi dokumentami gwarancyjnymi dostarczonymi wraz z urządzeniami 5) Szczegółowy zakres dostaw (Opis Przedmiotu Zamówienia) zawarty jest w załączniku Nr 1. 2.3. Rozwiązania równoważne. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego załączając do oferty opis równoważnego produktu/przedmiotu zamówienia. Wszędzie tam, gdzie przy opisie produktu/przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie należy przyjąć, że Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie produktu/przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 30142000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Oferta musi zawierać: a) Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ, b) Formularz cenowy zgodnie z Załącznikiem 3a do SIWZ wypełniony. c) Oświadczenie, o którym mowa w pkt 5.1 SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ, d) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, Dokumenty składane po otwarciu ofert bez wezwania zamawiającego przez wszystkich wykonawców: (PROSIMY NIE SKŁADAĆ TYCH DOKUMENTÓW WRAZ Z OFERTĄ!) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w sprawie zamówienia w stosunku do treści wybranej oferty, dotyczących przedmiotu zamówienia, sposobu realizacji zamówienia oraz terminu realizacji umowy i terminu płatności, w szczególności w przypadku: 1) zmian w obowiązujących przepisach prawa, powodujących konieczność dokonania zmian w umowie, 2) w zakresie obowiązującej stawki podatku VAT, w przypadku zmian powszechnie obowiązującego prawa w tym zakresie, 3) zaistnienia siły wyższej rozumianej jako zdarzenia pozostające poza kontrolą każdej ze stron, których strony nie mogły przewidzieć ani im zapobiec, i które zakłócają lub uniemożliwiają realizację Umowy, takie zdarzenia obejmują w szczególności: wojny, rewolucje, pożary, powodzie, działania terrorystyczne, zakłócenia spowodowane wprowadzeniem zabezpieczeń antyterrorystycznych, 4) istotnych problemów finansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych Wykonawcy, producenta, dystrybutora lub gwaranta uzasadniających ryzyko, że jego produkty, świadczenia itp. mogą nie zostać należycie wykonane lub nie będą miały odpowiedniej jakości albo wsparcia w przyszłości, 5) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy, 6) konieczności zmiany terminu wykonania lub odbioru dostawy/usługi spowodowanej podjęciem przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu przez osobę trzecią kontroli jakości i sposobu prowadzenia dostawy, 7) konieczności wprowadzenia zmian wynikających z modyfikacji wprowadzonych aneksami w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie, 8) wykazania przez Wykonawcę, iż zaoferowany sprzęt został wycofany ze sprzedaży lub zaprzestano jego produkcji, brak jest dostępu do niego na rynku polskim (potwierdzone przez producenta lub przedstawiciela handlowego na rynku polskim). Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania i dostarczenia innego sprzętu pod warunkiem, że funkcjonalność i wydajność sprzętu nie będzie gorsza niż sprzętu zaoferowanego, a cena zgodna z ofertą Wykonawcy. Wykonawca musi uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego na zmianę oferowanego sprzętu. 2. W opisanych przypadkach zmianie (w tym ograniczeniu) ulec mogą odpowiednio zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, cena umowy brutto, termin wykonania przedmiotu zamówienia, termin płatności, zasady rozliczeń (o ile zmiana zasad rozliczeń nie spowoduje konieczności zapłaty Wykonawcy odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie), sposób realizacji przedmiotu zamówienia, w tym zmiana materiałów lub technologii wykonania zamówienia. 3. Jeżeli przed zakończeniem realizacji zamówienia, Zamawiający lub Wykonawca wejdzie w posiadanie interpretacji podatkowej lub wyroku sądu dotyczącej podatku od umów zawartych na podstawie niniejszego postępowania, która w sposób nie budzący wątpliwości wskaże na konieczność zastosowania innej stawki podatku VAT, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy z Wykonawcą na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1) ustawy polegającą na zmianie stawki podatku VAT - do tych części zamówienia, do których będzie to uzasadnione w świetle otrzymanej interpretacji (stała zostaje kwota netto, Wykonawca wystawi faktury z właściwym podatkiem VAT). Przy czym ww. możliwość zmiany umowy nie daje żadnej ze stron skutecznego jednostronnego roszczenia o zmianę umowy.
IV 4 4 data 2020-09-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria Gwarancja
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)