Sukcesywna dostawa rękawic diagnostycznych i jałowych

Publication date 2020-08-26
End date 2020-09-04 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kościanie
Miejscowość Kościan
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Rękawice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 577954-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 184240007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa rękawic diagnostycznych i jałowych, których zestawienie oraz orientacyjne zapotrzebowanie przedstawione jest w załączonym do niniejszej specyfikacji „Formularzu asortymentowo- ilościowo-cenowym” .Oferowane artykuły muszą być zgodne z opisem przedstawionym w „Formularzu asortymentowo- ilościowo-cenowym”. Jeżeli w ofercie zostaną przedstawione artykuły nie spełniające wymagań tam określonych oferta na całą część zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy – Pzp, ponieważ jej treść będzie sprzeczna z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Zamówienie składa się z 3 części / pakietów. Dopuszcza się składania ofert częściowych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2fa1e06c-6f98-45cf-a463-eec626dc485e
Biuletyn 577954-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kościanie
Regon 41105199900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Kościan
Zamawiajacy kod pocztowy 64-000
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 655 120 855
Zamawiajacy fax 655 120 707
Zamawiajacy email zp.spzozkoscian@post.pl
Adres strony url http://szpital.koscian.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia http//szpital.koscian.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://szpital.koscian.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne http://spzozkoscian.ezamawiajacy.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SPZOZ w Kościanie ul.Szpitalna 7, 64-000 Kościan
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa rękawic diagnostycznych i jałowych
Numer referencyjny SPZOZ.EPII.23.20.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa rękawic diagnostycznych i jałowych, których zestawienie oraz orientacyjne zapotrzebowanie przedstawione jest w załączonym do niniejszej specyfikacji „Formularzu asortymentowo- ilościowo-cenowym” .Oferowane artykuły muszą być zgodne z opisem przedstawionym w „Formularzu asortymentowo- ilościowo-cenowym”. Jeżeli w ofercie zostaną przedstawione artykuły nie spełniające wymagań tam określonych oferta na całą część zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy – Pzp, ponieważ jej treść będzie sprzeczna z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Zamówienie składa się z 3 części / pakietów. Dopuszcza się składania ofert częściowych.
Cpv glowny przedmiot 18424000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpisem z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykonawca musi dysponować bezpłatnymi próbkami, opisem oferowanych wyrobów (np. kartami katalogowymi) z rysunkiem lub zdjęciem oferowanego asortymentu
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Każda ze Stron może wypowiedzieć niniejszą Umowę bez zachowania okresu wypowiedzenia w przypadku rażącego naruszania przez drugą Stronę postanowień niniejszej Umowy. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności w drodze podpisanego przez obie Strony aneksu, chyba że niniejsza Umowa przewiduje inaczej. Strony przewidują możliwość wprowadzenia zmian w treści Umowy dotyczących: 1)przedmiotu umowy - w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku produktu będącego przedmiotem zamówienia, przy czym dopuszcza się zmianę na nowy produkt równoważny o parametrach równoważnych przez co należy rozumieć towar nie gorszy niż ten dostarczany w ramach niniejszej umowy w cenie zgodnej z formularzem asortymentowo - cenowym; 2)gdy nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.), w tym również zmiana lokalizacji ich siedziby lub lokalizacji ich komórek organizacyjnych pod warunkiem, iż cena realizacji usług nie ulegnie w ten sposób zwiększeniu, 3)terminu realizacji - przy czym przewiduje się możliwość wydłużenia okresu realizacji w przypadku niewyczerpania maksymalnej wartości Umowy o której mowa w § 5 ust. 1 niniejszej Umowy, stosownie do § 5 ust. 2 niniejszej Umowy. Zmiany w zakresie wskazanym ) powyżej, dokonywane będą według następujących zasad: wniosek o dokonanie zmiany umowy należy przedłożyć na piśmie, a okoliczności mogące stanowić podstawę zmiany umowy powinny być uzasadnione i udokumentowane przez Stronę, która się na nie powołuje.
IV 4 4 data 2020-09-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Rękawice diagnostyczne
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2 -
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Rękawice jałowe
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Rękawice ortopedyczne
  

Criterion

Kryteria termin realizacji reklamacji
Znaczenie 0,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)