GuidZP400 |
7310fbc6-396d-46d1-a9fe-6e74dd0594bf
|
Biuletyn |
577928-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Śląskie Centrum Chorób Serca
|
Regon |
00000000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. M. Curie-Skłodowskiej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zabrze
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-800
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
323 733 668
|
Zamawiajacy fax |
32 2717654, 3733668
|
Zamawiajacy email |
przetargi@sccs.pl
|
Adres strony url |
www.sccs.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.sccs.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sccs.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://sccszabrze.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Śląskie Centrum Chorób Serca w Zabrzu ul. Marii Curie Skłodowskiej 9 41-800 Zabrze
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa protez i łat naczyniowych
|
Numer referencyjny |
61/EZP/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę protez 15 szt. i łat naczyniowych 100 szt. szczegółowo opisanych w Pakiecie nr 1 stanowiących załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
nie sa wymagane
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
nie stawia się warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
nie stawia się warunku w tym zakresie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych przedmiotowi zamówienia przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty i materiały:
1) Wypełniony i podpisany przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty stanowiący załącznik nr 1, a w przypadku składania oferty elektronicznie wypełniony i podpisany w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania wykonawcy.
2) Wypełniony i podpisany załącznik nr 2 (Pakiet), a w przypadku składania oferty elektronicznie wypełniony i podpisany w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania wykonawcy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. W przypadku gdy z przyczyn niezawinionych przez Dostawcę nie jest możliwe dostarczenie produktu stanowiącego przedmiot umowy, Dostawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego o tym fakcie i wyjaśnić ww. niemożliwość. Zamawiający ma prawo oceny wyjaśnienia Dostawcy i stosownie do tej oceny może zażądać bądź dostarczenia przedmiotu umowy, bądź dostarczenia produktu o parametrach co najmniej takich samych jak przedmiot umowy lub lepszych.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia w ramach umowy sprzętu o parametrach lepszych od pierwotnie zaoferowanego. Będzie on dostarczany za uprzednią zgodą wyrażoną przez Zamawiającego, po cenie określonej w niniejszej umowie.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość obniżenia ceny przedmiotu umowy w przypadku zmiany polityki cenowej przez producenta lub Dostawcę.
|
IV 4 4 data |
2020-09-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|