GuidZP400 |
471e4527-5aa5-4fde-bce3-9bfd5061c7cc
|
Biuletyn |
578333-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju
|
Regon |
27279082400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
al. Jana Pawła II
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Jastrzębie-Zdrój
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
44-335
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 47 84 200
|
Zamawiajacy fax |
32 47 84 506
|
Zamawiajacy email |
zp@wss2.pl
|
Adres strony url |
www.wss2.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.wss2.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.wss2.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w formie pisemnej osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 Al. Jana Pawła II 7, 44-330 Jastrzębie - Zdrój, pokój nr A1, na 1 piętrze
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Szpitala
|
Numer referencyjny |
BZP.38.382-27.20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
5
|
Okreslenie przedmiotu |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo-cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. Dodatkowo warunki realizacji zamówienia określa Wzór umowy stanowiacy Załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33199000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, lub w przypadkach o których mowa w art. 24aa
ust. 2 lub art. 26 ust. 2f, do złożenia aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających następujące
okoliczności: Brak podstaw wykluczenia: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw
wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.3.1. a) SIWZ, składa dokument lub
dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto
jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której
dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym
odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie
osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo
organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy
lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się
do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce
zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona,lub w przypadkach o których mowa w art. 24aa ust. 2 lub art. 26 ust. 2f ustawy PZP do złożenia aktualnych na dzień złożenia
oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez
Zamawiającego a) prospekty, katalogi producenta, ulotki w języku polskim dotyczące wszystkich zaoferowanych pozycji w
pakiecie (należy opisać nr pakietu i pozycji) – potwierdzające wymagane przez Zamawiającego parametry. Jednocześnie należy
podać numer strony materiałów informacyjnych, na której wymagane parametry są potwierdzone oraz zaznaczyć (np.
zakreślaczem) w materiałach informacyjnych, gdzie znajduje się potwierdzenie wymaganego parametru
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy
PZP (informacji z otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu:a) oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu, w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Załącznik nr 5 do SIWZ); b) dokumenty lub
informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (w
przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Szczegóły określa Wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Szczegóły określa punkt 10.15 SIWZ.
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Szczegóły określa punkt 10.15 SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2020-09-04T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Odzież ochronna dla personelu medycznego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33199000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo-cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Obuwie dla personelu medycznego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18830000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo-cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Obuwie operacyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18830000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo-cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Odzież robocza dla personelu technicznego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18110000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo-cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Obuwie dla personelu technicznego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18830000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo-cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |