„Zakup i dostawa 15 tabletów dla Radnych Gminy Podegrodzie” II

Publication date 2020-08-27
End date 2020-09-04 00:00:00
Instytucja Gmina Podegrodzie
Miejscowość Podegrodzie
Województwo małopolskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 578823-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302132007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.3. Zamówienie obejmuje:
a) zakup i dostawę 15 tabletów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia uwzględniający potrzeby Zamawiającego zawiera załącznik nr 5 do SIWZ.
3.4. Dostarczone tablety będące przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe oraz wolne od wad fizycznych i prawnych.
3.5. Użyte w nazwy handlowe, pochodzenia materiałów, wyrobów, elementów sprzętu, zwane dalej także „urządzeniami” nie są obowiązujące, a Zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych pod warunkiem, że ich parametry będą odpowiadały parametrom technicznym i jakościowym określonym specyfikacji technicznej (załącznik nr 5). Użyte nazwy materiałów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z producentem lub firmą nie maja na celu preferowanie wyrobu czy materiałów danego producenta, lecz wskazują, że materiał lub element powinien posiadać cechy – parametry techniczne nie gorsze od podanego specyfikacji technicznej.
3.6. Stosownie do art. 29 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych, do tych, które zostały wskazane
w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SIWZ.
3.7. Tablety muszą posiadać instrukcję obsługi w języku polskim oraz musi być objęty okresem gwarancji stosownie do opisu wskazanego w specyfikacji technicznej (załącznik nr 5).
3.8. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
3.9. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko.
3.10. Ponadto tablety muszą posiadać:
a) Deklarację zgodności CE.
3.11. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy Pzp.
3.12. Miejsce realizacji zamówienia – Gmina Podegrodzie, miejscowość: Podegrodzie, Podegrodzie, powiat nowosądecki, województwo małopolskie.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 58252649-e3d7-40b4-b2ae-604f2719570d
Biuletyn 578823-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Podegrodzie
Regon 00000000000000
Zamawiajacy adres ulica Podegrodzie
Zamawiajacy adres numer domu 248
Zamawiajacy miejscowosc Podegrodzie
Zamawiajacy kod pocztowy 33-386
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 184 459 033
Zamawiajacy email gmina@podegrodzie.sacz.pl.
Adres strony url https://bip.malopolska.pl/ugpodegrodzie
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.malopolska.pl/ugpodegrodzie
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gmina Podegrodzie, 33-386 Podegrodzie 248
Nazwa nadana zamowieniu „Zakup i dostawa 15 tabletów dla Radnych Gminy Podegrodzie” II
Numer referencyjny DIN-ZA.271.1.17.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 3.3. Zamówienie obejmuje: a) zakup i dostawę 15 tabletów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia uwzględniający potrzeby Zamawiającego zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. 3.4. Dostarczone tablety będące przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe oraz wolne od wad fizycznych i prawnych. 3.5. Użyte w nazwy handlowe, pochodzenia materiałów, wyrobów, elementów sprzętu, zwane dalej także „urządzeniami” nie są obowiązujące, a Zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych pod warunkiem, że ich parametry będą odpowiadały parametrom technicznym i jakościowym określonym specyfikacji technicznej (załącznik nr 5). Użyte nazwy materiałów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z producentem lub firmą nie maja na celu preferowanie wyrobu czy materiałów danego producenta, lecz wskazują, że materiał lub element powinien posiadać cechy – parametry techniczne nie gorsze od podanego specyfikacji technicznej. 3.6. Stosownie do art. 29 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych, do tych, które zostały wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SIWZ. 3.7. Tablety muszą posiadać instrukcję obsługi w języku polskim oraz musi być objęty okresem gwarancji stosownie do opisu wskazanego w specyfikacji technicznej (załącznik nr 5). 3.8. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 3.9. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko. 3.10. Ponadto tablety muszą posiadać: a) Deklarację zgodności CE. 3.11. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy Pzp. 3.12. Miejsce realizacji zamówienia – Gmina Podegrodzie, miejscowość: Podegrodzie, Podegrodzie, powiat nowosądecki, województwo małopolskie.
Cpv glowny przedmiot 30213200-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Informacje na temat katalogow 4. Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do maksymalnie 14 dni kalendarzowych (ostateczny termin zgodnie ze złożoną oferta Wykonawcy).
Okreslenie warunkow a) Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow a) Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow a) Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 6.2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia należy przedłożyć na żądanie Zamawiającego – dotyczy Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 6.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 6.2. przedkłada odpowiednio: a) dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – dot. pkt 6.2. lit) a) wystawionego nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa w punkcie 6.3, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby – wystawione w terminach określonych w pkt 6.3 powyżej. 6.5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio do miejsca zamieszkania osoby lub kraju, którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 6.6. Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 6.7. Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Inne dokumenty niewymienione 6.8. Ponadto do oferty należy dołączyć: a) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1), b) w sytuacji wykonawców działających przez pełnomocnika – pełnomocnictwo, c) w sytuacji oferty złożonej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy Wykonawców zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
Czy wadium 1
Wadium 8. Wadium 8.1. Każdy Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 200,00 zł - przed upływem terminu składania ofert. 8.2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych, c) poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, d) gwarancjach bankowych, e) gwarancjach ubezpieczeniowych, f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 8.3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Podegrodziu, nr konta 41 8814 0003 2001 0000 1935 0002 z zaznaczeniem, że dotyczy przetargu: „Zakup i dostawa 15 tabletów dla Radnych Gminy Podegrodzie” II. 8.4. W powyższym przypadku (pkt 8.3) kwota wymaganego wadium musi znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej w dniu 04.09.2020 r. o godz. 900. 8.5. W pozostałych formach wadium (pkt 8.2 b – f) oryginał wadium należy przesłać wraz z ofertą lub złożyć w siedzibie Zamawiającego – w kasie Urzędu Gminy Podegrodzie (w godzinach pracy Urzędu). W razie złożenia wadium w kasie, kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty. 8.6. Wadium składane w formach wymienionych w pkt 8.2 b) – f) musi mieć datę początkową ważności równą, co najmniej dniu upływu terminu składania ofert, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą oraz posiadać stosowne zapisy określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 8.7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8.9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 1, 1a i 2 z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP. Zamawiający zastrzega, iż w przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej muszą one mieć charakter bezwarunkowy i nieodwołalny (tzw. gwarancja „na pierwsze żądanie”).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 17.1. Szczegółowe informacje dotyczące umowy zawarte zostały w projekcie umowy stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 17.2. Sytuacje, kiedy będzie możliwość zmiany umowy oraz warunki takich zmian określają szczegółowo projekt umowy stanowiący załącznik nr 3 do specyfikacji.
IV 4 4 data 2020-09-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 21. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych przez Zamawiającego Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Wójt Gminy Podegrodzie z siedzibą w Urzędzie Gminy, adres 33-386 Podegrodzie 248, tel. 18 445-90-33, e-mail: gmina@podegrodzie.pl , strona internetowa: www.podegrodzie.pl BIP: www.bip.podegrodzie.pl –  inspektor ochrony danych osobowych w Gminie Podegrodzie dostępny pod adresem e-mail: iodo@podegrodzie.pl  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: „Zakup i dostawa 15 tabletów dla Radnych Gminy Podegrodzie” II prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Criterion

Kryteria c) Termin dostawy – w dniach
Znaczenie 20,00
  
Kryteria b) Termin płatności faktur – w dniach
Znaczenie 20,00
  
Kryteria a) Cena - w złotych
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)