„Zakup i dostawa poleasingowych komputerów przenośnych na potrzeby szkół, dla których organem prowadzącym jest Gmina Fabianki w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej nr I „Powszechny dostęp do szybkiego Internetu” działania 1.1: „Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego internetu o wysokich przepustowościach” dotycząca realizacji projektów grantowych pn. Zdalna Szkoła i Zdalna Szkoła+ w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej.”

Publication date 2020-08-27
End date 2020-09-04 00:00:00
Instytucja Gmina Fabianki
Miejscowość Fabianki
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 578680-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia objętego niniejszą specyfikacją jest realizacja zadania dotyczącego zakupu wraz z dostawą 51 szt. komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem

Typ:
Komputer przenośny z ekranem 15,6”
Matryca:
•rozdzielczość 1920x1080 (FHD),
•antyrefleksyjna /matowa
Procesor:
Procesor uzyskujący wynik co najmniej 3021 punktów w teście Passmark - CPU Mark według wyników procesorów publikowanych na stronie:
http://www.cpubenchmark.net (na dzień nie wcześniejszy niż 24.08.2020). Pamięć RAM
•min. 8 GB DDR4
Dysk twardy:
•Technologia SSD, pojemność 240 GB, fabrycznie nowy – min. 24 miesiące gwarancji
Karta graficzna:
•Zintegrowana z możliwością dynamicznego przydzielenia pamięci systemowej
Multimedia:
•Karta dźwiękowa -TAK
•Kamera internetowa w ramce ekranu - TAK
•Mikrofon – TAK
Karta sieciowa:
•10/100/1000 Ethernet RJ45
•WLAN 802.11 a/b/g/n/ac
Bateria:
Czas pracy min. 3h
Klawiatura:
układ QWERTY PL, znaki na klawiaturze kontrastowe i czytelne.
Zasilacz:
Tak
Porty:
•1 x VGA
•1 x HDMI
•3 x USB 3.0
•1 x wyjście słuchawkowe
•1 x wejście mikrofonowe
System operacyjny:
•64-bitowy system operacyjny w polskiej wersji językowej system operacyjny zapewniający rejestrację konta komputera w domenie Active Directory z poziomu stacji roboczej przy użyciu konta administratora domeny. Wymaganie to podyktowane jest przyszłą konfiguracją sieci teleinformatycznej zamawiającego funkcjonującej w oparciu o rozwiązania usługi katalogowej udostępnianej przez usługi Windows Server.
Najnowsza dostępna wersja w roku 2020
Inne:
- mysz przewodowa z dwoma przyciskami i rolką (scroll) z kablem min. 1,8 m
- zestaw słuchawkowy do laptopa obu uszny, nauszny, przewodowy z połączeniem USB, przycisk wyciszania fizyczny umieszczony na przewodzie lub na mikrofonie, mikrofon na pałąku
- torba mieszcząca zaoferowany model komputera przenośnego wraz z zasilaczem i akcesoriami
Stan techniczny:
•Klasa A - Sprzęt w 100% sprawny technicznie. Widoczne jedynie normalne ślady użytkowania w postaci drobnych rysek. Możliwe bardzo drobne, praktycznie niezauważalne wady na matrycy w postaci rysek czy plamek.
Gwarancja:
•min. 24 miesiące
Pakiet biurowy:
•Zainstalowany pakiet biurowy w języku polskim zawierający:
Pakiet biurowy (z przeznaczeniem dla każdego komputera) Microsoft Office Standard 2019 PL lub równoważny. Licencja edukacyjna (MOLP) nieograniczona czasowo.
Zamówienie zostało podzielone na dwie części:
Cz. I – Dostawa komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem – 20 szt
Cz. II – Dostawa komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem – 31 szt

Termin wykonania zamówienia
Cz. I – do dnia 30 września 2020 r.
Cz. II – do dnia 16 października 2020 r.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 758ab237-cfc8-4e26-b07f-1170ca40e195
Biuletyn 578680-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Fabianki
Regon 91086684400000
Zamawiajacy adres ulica Fabianki
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Fabianki
Zamawiajacy kod pocztowy 87-811
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 542 517 210,
Zamawiajacy fax 542 517 229
Zamawiajacy email zp@fabianki.pl,
Adres strony url gm-fabianki.rbip.mojregio.info
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej nr I „Powszechny dostęp do szybkiego Internetu”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja gm-fabianki.rbip.mojregio.info
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę nalezy złożyć w trwale zamkniętej kopercie, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiscie lub za posrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Fabianki, Fabianki 4, 87-811 Fabianki
Nazwa nadana zamowieniu „Zakup i dostawa poleasingowych komputerów przenośnych na potrzeby szkół, dla których organem prowadzącym jest Gmina Fabianki w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej nr I „Powszechny dostęp do szybkiego Internetu” działania 1.1: „Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego internetu o wysokich przepustowościach” dotycząca realizacji projektów grantowych pn. Zdalna Szkoła i Zdalna Szkoła+ w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej.”
Numer referencyjny RI.271.1.11.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy dla wszystki części
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia objętego niniejszą specyfikacją jest realizacja zadania dotyczącego zakupu wraz z dostawą 51 szt. komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem Typ: Komputer przenośny z ekranem 15,6” Matryca: •rozdzielczość 1920x1080 (FHD), •antyrefleksyjna /matowa Procesor: Procesor uzyskujący wynik co najmniej 3021 punktów w teście Passmark - CPU Mark według wyników procesorów publikowanych na stronie: http://www.cpubenchmark.net (na dzień nie wcześniejszy niż 24.08.2020). Pamięć RAM •min. 8 GB DDR4 Dysk twardy: •Technologia SSD, pojemność 240 GB, fabrycznie nowy – min. 24 miesiące gwarancji Karta graficzna: •Zintegrowana z możliwością dynamicznego przydzielenia pamięci systemowej Multimedia: •Karta dźwiękowa -TAK •Kamera internetowa w ramce ekranu - TAK •Mikrofon – TAK Karta sieciowa: •10/100/1000 Ethernet RJ45 •WLAN 802.11 a/b/g/n/ac Bateria: Czas pracy min. 3h Klawiatura: układ QWERTY PL, znaki na klawiaturze kontrastowe i czytelne. Zasilacz: Tak Porty: •1 x VGA •1 x HDMI •3 x USB 3.0 •1 x wyjście słuchawkowe •1 x wejście mikrofonowe System operacyjny: •64-bitowy system operacyjny w polskiej wersji językowej system operacyjny zapewniający rejestrację konta komputera w domenie Active Directory z poziomu stacji roboczej przy użyciu konta administratora domeny. Wymaganie to podyktowane jest przyszłą konfiguracją sieci teleinformatycznej zamawiającego funkcjonującej w oparciu o rozwiązania usługi katalogowej udostępnianej przez usługi Windows Server. Najnowsza dostępna wersja w roku 2020 Inne: - mysz przewodowa z dwoma przyciskami i rolką (scroll) z kablem min. 1,8 m - zestaw słuchawkowy do laptopa obu uszny, nauszny, przewodowy z połączeniem USB, przycisk wyciszania fizyczny umieszczony na przewodzie lub na mikrofonie, mikrofon na pałąku - torba mieszcząca zaoferowany model komputera przenośnego wraz z zasilaczem i akcesoriami Stan techniczny: •Klasa A - Sprzęt w 100% sprawny technicznie. Widoczne jedynie normalne ślady użytkowania w postaci drobnych rysek. Możliwe bardzo drobne, praktycznie niezauważalne wady na matrycy w postaci rysek czy plamek. Gwarancja: •min. 24 miesiące Pakiet biurowy: •Zainstalowany pakiet biurowy w języku polskim zawierający: Pakiet biurowy (z przeznaczeniem dla każdego komputera) Microsoft Office Standard 2019 PL lub równoważny. Licencja edukacyjna (MOLP) nieograniczona czasowo. Zamówienie zostało podzielone na dwie części: Cz. I – Dostawa komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem – 20 szt Cz. II – Dostawa komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem – 31 szt Termin wykonania zamówienia Cz. I – do dnia 30 września 2020 r. Cz. II – do dnia 16 października 2020 r.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument składa każdy wykonawca
Inne dokumenty niewymienione I. Składanych wraz z ofertą – formularzem ofertowym (wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszej siwz) 1. Oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszej siwz. W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu lub/i do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). II. Oświadczenie składane bez wezwania Zamawiającego w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w ustawie z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów – Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618, 1634) z innymi wykonawcami biorącymi udział w postępowaniu – wykonawca składa, bez wezwania, w terminie trzech dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych – wzór stanowi załącznik nr 3 do niniejszej siwz W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie oświadczenie musi złożyć każdy wykonawca. Uwaga: prosimy o ułożenie dokumentów w ofercie wg powyżej wymienionej kolejności Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ustawy Prawo zamówień publicznych składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej, opatrzonej własnoręcznym podpisem. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126 z późn. zm.), dotyczące wykonawcy, innych podmiotów na których zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega za zasadach określonych w ustawie Pzp oraz dotyczące podwykonawców należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (za zgodność z oryginałem musi być podpisana każda zapisana strona kopii). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w art. § 5 pkt 4 rozporządzenia jw.: składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, które dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć , złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. Waluta PLN
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Przewiduje się możliwość zmiany umowy, w następujących okolicznościach: - nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonywanie umowy zmiana obowiązującego prawa powszechnego (np. ustawy, rozporządzenia, w tym zmiana stawki VAT) ; - w wyniku urzędowej zmiany stawki podatku VAT . Należny podatek VAT naliczony zostanie do ceny netto w fakturze wg stawki zgodnej z obowiązującym prawem w dniu wystawienia faktury. - wystąpienia okoliczności powodujących zmiany w wysokości wynagrodzenia umownego w przypadku zmiany: 1. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 - 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę 2. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę - zmiany modelu zaoferowanego sprzętu w przypadku wycofania zaoferowanego sprzętu z produkcji – potwierdzonego pisemnie przez producenta lub dystrybutora danego sprzętu – na sprzęt o parametrach równoważnych lub wyższych - wystąpi zmiana wykonawcy w przypadkach sukcesji generalnej następującej w wyniku dozwolonego przekształcenia podmiotu bądź dziedziczenia oraz w przypadkach szczególnej sukcesji z mocy prawa (np. łączenie, dzielenie, przekształcenie spółek) - rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami; - Możliwa jest zmiana umowy w przypadku wprowadzenia przez Wykonawcę lub producenta nowego produktu, pod warunkiem, że nowy produkt odpowiada produktowi będącemu przedmiotem zamówienia i gwarantuje Zamawiającemu osiągnięcie wszystkich celów założonych w umowie, a łączna zmiana kosztów wynikająca z wprowadzenia nowego produktu nie przekroczy kwoty wynagrodzenia Wykonawcy przedstawionego w jego ofercie; - zmiana podwykonawcy, wprowadzenie nowego podwykonawcy; Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowi jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: - zmiana danych związanych z obsługą administracyjno – organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); - zmiana danych teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów między stronami;
IV 4 4 data 2020-09-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 6 2 Powody Jawne otwarcie ofert nastapi dnia 4.09.2020 o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego pok. nr. 2
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Cz. I – Dostawa komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem – 20 szt
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia objętego niniejszą specyfikacją jest realizacja zadania dotyczącego zakupu wraz z dostawą 20 szt. komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem Typ: Komputer przenośny z ekranem 15,6” Matryca: •rozdzielczość 1920x1080 (FHD), •antyrefleksyjna /matowa Procesor: Procesor uzyskujący wynik co najmniej 3021 punktów w teście Passmark - CPU Mark według wyników procesorów publikowanych na stronie: http://www.cpubenchmark.net (na dzień nie wcześniejszy niż 24.08.2020). Pamięć RAM •min. 8 GB DDR4 Dysk twardy: •Technologia SSD, pojemność 240 GB, fabrycznie nowy – min. 24 miesiące gwarancji Karta graficzna: •Zintegrowana z możliwością dynamicznego przydzielenia pamięci systemowej Multimedia: •Karta dźwiękowa -TAK •Kamera internetowa w ramce ekranu - TAK •Mikrofon – TAK Karta sieciowa: •10/100/1000 Ethernet RJ45 •WLAN 802.11 a/b/g/n/ac Bateria: Czas pracy min. 3h Klawiatura: układ QWERTY PL, znaki na klawiaturze kontrastowe i czytelne. Zasilacz: Tak Porty: •1 x VGA •1 x HDMI •3 x USB 3.0 •1 x wyjście słuchawkowe •1 x wejście mikrofonowe System operacyjny: •64-bitowy system operacyjny w polskiej wersji językowej system operacyjny zapewniający rejestrację konta komputera w domenie Active Directory z poziomu stacji roboczej przy użyciu konta administratora domeny. Wymaganie to podyktowane jest przyszłą konfiguracją sieci teleinformatycznej zamawiającego funkcjonującej w oparciu o rozwiązania usługi katalogowej udostępnianej przez usługi Windows Server. Najnowsza dostępna wersja w roku 2020 Inne: - mysz przewodowa z dwoma przyciskami i rolką (scroll) z kablem min. 1,8 m - zestaw słuchawkowy do laptopa obu uszny, nauszny, przewodowy z połączeniem USB, przycisk wyciszania fizyczny umieszczony na przewodzie lub na mikrofonie, mikrofon na pałąku - torba mieszcząca zaoferowany model komputera przenośnego wraz z zasilaczem i akcesoriami Stan techniczny: •Klasa A - Sprzęt w 100% sprawny technicznie. Widoczne jedynie normalne ślady użytkowania w postaci drobnych rysek. Możliwe bardzo drobne, praktycznie niezauważalne wady na matrycy w postaci rysek czy plamek. Gwarancja: •min. 24 miesiące Pakiet biurowy: •Zainstalowany pakiet biurowy w języku polskim zawierający: Pakiet biurowy (z przeznaczeniem dla każdego komputera) Microsoft Office Standard 2019 PL lub równoważny. Licencja edukacyjna (MOLP) nieograniczona czasowo. Zamówienie zostało podzielone na dwie części: Termin wykonania zamówienia Cz. I – do dnia 30 września 2020 r.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Cz. I I– Dostawa komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem – 31 szt
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-16T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia objętego niniejszą specyfikacją jest realizacja zadania dotyczącego zakupu wraz z dostawą 31 szt. komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem Typ: Komputer przenośny z ekranem 15,6” Matryca: •rozdzielczość 1920x1080 (FHD), •antyrefleksyjna /matowa Procesor: Procesor uzyskujący wynik co najmniej 3021 punktów w teście Passmark - CPU Mark według wyników procesorów publikowanych na stronie: http://www.cpubenchmark.net (na dzień nie wcześniejszy niż 24.08.2020). Pamięć RAM •min. 8 GB DDR4 Dysk twardy: •Technologia SSD, pojemność 240 GB, fabrycznie nowy – min. 24 miesiące gwarancji Karta graficzna: •Zintegrowana z możliwością dynamicznego przydzielenia pamięci systemowej Multimedia: •Karta dźwiękowa -TAK •Kamera internetowa w ramce ekranu - TAK •Mikrofon – TAK Karta sieciowa: •10/100/1000 Ethernet RJ45 •WLAN 802.11 a/b/g/n/ac Bateria: Czas pracy min. 3h Klawiatura: układ QWERTY PL, znaki na klawiaturze kontrastowe i czytelne. Zasilacz: Tak Porty: •1 x VGA •1 x HDMI •3 x USB 3.0 •1 x wyjście słuchawkowe •1 x wejście mikrofonowe System operacyjny: •64-bitowy system operacyjny w polskiej wersji językowej system operacyjny zapewniający rejestrację konta komputera w domenie Active Directory z poziomu stacji roboczej przy użyciu konta administratora domeny. Wymaganie to podyktowane jest przyszłą konfiguracją sieci teleinformatycznej zamawiającego funkcjonującej w oparciu o rozwiązania usługi katalogowej udostępnianej przez usługi Windows Server. Najnowsza dostępna wersja w roku 2020 Inne: - mysz przewodowa z dwoma przyciskami i rolką (scroll) z kablem min. 1,8 m - zestaw słuchawkowy do laptopa obu uszny, nauszny, przewodowy z połączeniem USB, przycisk wyciszania fizyczny umieszczony na przewodzie lub na mikrofonie, mikrofon na pałąku - torba mieszcząca zaoferowany model komputera przenośnego wraz z zasilaczem i akcesoriami Stan techniczny: •Klasa A - Sprzęt w 100% sprawny technicznie. Widoczne jedynie normalne ślady użytkowania w postaci drobnych rysek. Możliwe bardzo drobne, praktycznie niezauważalne wady na matrycy w postaci rysek czy plamek. Gwarancja: •min. 24 miesiące Pakiet biurowy: •Zainstalowany pakiet biurowy w języku polskim zawierający: Pakiet biurowy (z przeznaczeniem dla każdego komputera) Microsoft Office Standard 2019 PL lub równoważny. Licencja edukacyjna (MOLP) nieograniczona czasowo.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji na komputery
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)