Dostawa i montaż wyposażenia komputerowego do pomieszczeń budynku hali widowiskowo sportowej w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. A. Kowalczyka 1 w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa hali widowiskowo-sportowej”.

Publication date 2020-08-27
End date 2020-09-04 00:00:00
Instytucja Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
Miejscowość Ostrów Wielkopolski
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 578568-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa i montaż wyposażenia komputerowego do pomieszczeń budynku hali widowiskowo sportowej w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. A. Kowalczyka 1 w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa hali widowiskowo-sportowej”.
I. Przedmiot dostawy:
1) Laptop z ekranem 15,6 cali – 3 szt.,
2) Laptop z ekranem 17 cali i parametrami do pracy z programem COREL DRAW – 1 szt.,
3) Zewnętrzny napęd optyczny – czytnik CD – Rom i Blu-Ray – 4 szt.,
4) Dysk zewnętrzny 4Tb – 2 szt.,
5) Urządzenie wielofunkcyjne z drukarką laserową w formacie A3 i skanerem w formacie A3 – 1 szt.,
6) Urządzenie wielofunkcyjne z drukarką laserową w formacie A4 i skanerem w formacie A4 – 2 szt.,
7) Mysz komputerowa – bezprzewodowa – 5 szt.,
8) Projektor multimedialny – 1 szt.,
9) Telewizor LED 55 cali – 5 szt.,
10) Komputer stacjonarny, parametrami gotowy do pracy z programem COREL DRAW – 1 szt.,
11) Monitor komputerowy 27 cali – 1 szt.,
12) Tablica interaktywna – 93 cale – 1 szt.,
13) Pakiet programów MS Office – 5 szt.,
14) Program antywirusowy – 5 szt.,
15) Pakiet programów COREL DRAW 2020 – 2 szt.,
16) Uniwersalny obrotowy uchwyt TV do telewizorów LED – 5 szt.
II. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty:
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6,
2. Wykaz wyposażenia – załącznik 7.

3.3. Inne wymagania i uwagi.
3.3.1. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi
w okresie 2 lat, licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
3.3.2. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres nie krótszy niż 2 lata, licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, przy czym okres gwarancji dla urządzeń określonych w pkt 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, formularza ofertowego jest jednym z kryteriów oceny ofert w niniejszym postępowaniu.

UWAGA!
Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca), należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e29d211b-e04c-4716-b7b4-895a78406fef
Biuletyn 578568-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
Regon 63197600000000
Zamawiajacy adres ulica Aleja Powstańców Wielkopolskich
Zamawiajacy adres numer domu 18
Zamawiajacy miejscowosc Ostrów Wielkopolski
Zamawiajacy kod pocztowy 63-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 062 5822400, 7366241
Zamawiajacy fax 625 918 206
Zamawiajacy email radca@ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
Adres strony url www.umostrow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl/bip/chapter_170126.asp
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Ostrowie Wielkopolskim, al. Powstańców Wielkopolskich 18, Referat Zamówień Publicznych, pokój 302 (III piętro)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż wyposażenia komputerowego do pomieszczeń budynku hali widowiskowo sportowej w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. A. Kowalczyka 1 w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa hali widowiskowo-sportowej”.
Numer referencyjny WRM.RZP.271.29.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa i montaż wyposażenia komputerowego do pomieszczeń budynku hali widowiskowo sportowej w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. A. Kowalczyka 1 w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa hali widowiskowo-sportowej”. I. Przedmiot dostawy: 1) Laptop z ekranem 15,6 cali – 3 szt., 2) Laptop z ekranem 17 cali i parametrami do pracy z programem COREL DRAW – 1 szt., 3) Zewnętrzny napęd optyczny – czytnik CD – Rom i Blu-Ray – 4 szt., 4) Dysk zewnętrzny 4Tb – 2 szt., 5) Urządzenie wielofunkcyjne z drukarką laserową w formacie A3 i skanerem w formacie A3 – 1 szt., 6) Urządzenie wielofunkcyjne z drukarką laserową w formacie A4 i skanerem w formacie A4 – 2 szt., 7) Mysz komputerowa – bezprzewodowa – 5 szt., 8) Projektor multimedialny – 1 szt., 9) Telewizor LED 55 cali – 5 szt., 10) Komputer stacjonarny, parametrami gotowy do pracy z programem COREL DRAW – 1 szt., 11) Monitor komputerowy 27 cali – 1 szt., 12) Tablica interaktywna – 93 cale – 1 szt., 13) Pakiet programów MS Office – 5 szt., 14) Program antywirusowy – 5 szt., 15) Pakiet programów COREL DRAW 2020 – 2 szt., 16) Uniwersalny obrotowy uchwyt TV do telewizorów LED – 5 szt. II. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6, 2. Wykaz wyposażenia – załącznik 7. 3.3. Inne wymagania i uwagi. 3.3.1. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 2 lat, licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. 3.3.2. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres nie krótszy niż 2 lata, licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, przy czym okres gwarancji dla urządzeń określonych w pkt 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, formularza ofertowego jest jednym z kryteriów oceny ofert w niniejszym postępowaniu. UWAGA! Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca), należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowany komputer stacjonarny, opisane w pkt 3.1 ppkt 10 SIWZ spełnia wymagania zamawiającego, wykonawca składa także: a) certyfikat jakości ISO 9001:2008 lub równoważny dla producenta oferowanego sprzętu na proces projektowania i produkcji systemów komputerowych oraz obsługę serwisową; b) certyfikat jakości ISO 14001:2004 lub równoważny dla producenta oferowanego sprzętu na proces projektowania i produkcji systemów komputerowych oraz obsługę serwisową; c) deklarację zgodności oferowanego sprzętu z wymaganiami zasadniczymi, (Deklaracja CE); d) potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki; e) certyfikat MIL-STD-810G dla obudowy komputera stacjonarnego.
Inne dokumenty niewymienione 1. DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ: Wykonawca składa w formie oryginału oświadczenie o powierzeniu wykonania części zamówienia podwykonawcom (załącznik nr 4). 2. DOKUMENT SKŁADANY PO OPUBLIKOWANIU INFORMACJI, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 PZP: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże zamawiającemu w formie oryginału wypełniony i podpisany załącznik nr 5 do SIWZ, w którym znajduje się oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i mogą zostać dokonane, o ile nie stoją w sprzeczności z regulacjami zawartymi w ustawie Prawo zamówień publicznych. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą dotyczyć: 1) zmian warunków umowy w związku z zawarciem oraz zmianami umowy związanej z dofinansowaniem ze środków zewnętrznych, 2) zmian warunków umowy w związku ze zmianą uchwały budżetowej, 3) zmiany sposobu spełnienia świadczenia – na skutek niedostępności na rynku urządzeń wskazanych w ofercie spowodowanych zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów/urządzeń lub pojawienia się na rynku materiałów/urządzeń nowej generacji albo nowych technologii – zmiana sprzętu na równoważną lub o lepszych parametrach za cenę nie wyższą niż podana w ofercie, 4) zmiany parametrów technicznych wyposażenia, dopuszcza się je tylko w przypadkach, gdy proponowane rozwiązania będą równorzędne lub lepsze od tych, jakie zostały przewidziane w umowie i w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, jeśli nie powodują zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy, 5) wydłużenia terminu w związku z przekroczeniem terminu wykonania robót budowlanych przez generalnego wykonawcę na przedmiotowym obiekcie, 6) wydłużenia terminu w związku ze zmianami w dokumentacji projektowej wprowadzonych przez zamawiającego.
IV 4 4 data 2020-09-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)