„Zakup i dostawa sprzętu komputerowego – laptopów w ramach projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19”

Publication date 2020-08-27
End date 2020-09-04 00:00:00
Instytucja Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
Miejscowość Lipno
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 578662-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Zamówienie realizowane jest w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój lata 2014-2020 – Działanie 2.8 Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym.
2. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 110 sztuk laptopów dla dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej
w ramach projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19”

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 15d76175-f929-4838-a44c-226a915568c8
Biuletyn 578662-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
Regon 91091755300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mickiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 58
Zamawiajacy miejscowosc Lipno
Zamawiajacy kod pocztowy 87-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 54 288 66 41
Zamawiajacy fax 54 288 66 41
Zamawiajacy email pcprlipno@wp.pl
Adres strony url http://bip.lipnowski.powiat.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu 1. Zamówienie realizowane jest w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój lata 2014-2020 – Działanie 2.8 Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym. 2. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 110 sztuk laptopów dla dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w ramach projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.lipnowski.powiat.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.lipnowski.powiat.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Oferty należy składać w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Lipnie, ul. Mickiewicza 58, 87-600 Lipno, pokój nr 12 (I piętro)
Nazwa nadana zamowieniu „Zakup i dostawa sprzętu komputerowego – laptopów w ramach projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19”
Numer referencyjny PCPR.3431-1/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Zamówienie realizowane jest w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój lata 2014-2020 – Działanie 2.8 Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym. 2. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 110 sztuk laptopów dla dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w ramach projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-11-10T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 8 000,00 zł brutto (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100) Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j Dz. U. z 2018 poz. 110). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Lipnie Nr rachunku: 22 9542 0008 2012 0000 4109 0009 Wpisując w tytuł przelewu nazwę zadania na jakie jest wnoszone. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lipnie, ul. Mickiewicza 58, 87-600 Lipno, pokój nr 12 (I piętro), w oddzielnej kopercie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści zawartej umowy w następujących w przypadkach: a) w uzasadnionych przypadkach, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, b) w przypadku, gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego, a zmiany wynikły w trakcie realizacji zamówienia, c) zawieszenia wykonywania dostawy przez Zamawiającego, d) zmiany miejsca dostawy, rozmieszczenia, instalacji, e) zmiany w sposobie dokonywania płatności, rozliczenia, f) zmiany danych Wykonawcy np. zmiana adresu, konta bankowego, nr REGON, osób kontaktowych itp. g) uwarunkowań społecznych (protestów, listów, petycji, itp.), h) rezygnacji przez Zamawiającego z części dostawy, i) zmiany stanu prawnego, j) braku możliwości kontynuacji dostawy z winy Zamawiającego, k) działania sił natury, l) konieczności zmiany terminu końcowego wykonania przedmiotu umowy, w przypadku, gdy nie można było tego przewidzieć w chwili podpisania umowy, m) możliwa jest korzystna dla Zamawiającego zmiana terminów i sposobu płatności za realizację przedmiotu zamówienia, n) gdy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie jest możliwe dostarczenie wskazanych w ofercie komponentów sprzętu, o) po podpisaniu umowy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta, p) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile taka zmiana jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy, r) Zamawiający dopuszcza zmianę Wykonawcy, któremu udzielił zamówienia. Wykonawcę dotychczasowego może zastąpić nowy Wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy. 2. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności, 4. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy: - opisze zaistniałe okoliczności, - uzasadni, udokumentuje zaistnienie powyższych okoliczności, - obliczy koszty zmiany, jeśli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy, - opisze wpływ zmian na termin wykonania umowy. 5. Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie. § 12
IV 4 4 data 2020-09-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki pl
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria łączny okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)