GuidZP400 |
5f2672d4-886f-4895-9840-03be17c4847e
|
Biuletyn |
578501-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu
|
Regon |
12933300000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wieniawskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61-712
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
61 8294440,
|
Zamawiajacy fax |
61 8294012
|
Zamawiajacy email |
dzpuam@amu.edu.pl,
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Dostawa podręczników w ramach 3. Misji Uniwersytetu, Projekt „Przyszłość Wielkopolski w rękach Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu” (POWR.03.01.00-00-T132/18)
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia wyższa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.amu.edu.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.amu.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ul. H. Wieniawskiego 1, pok. 302, 61-712 Poznań
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa podręczników w ramach 3 Misji Uniwersytetu
|
Numer referencyjny |
ZP/2960/D/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa podręczników w ramach 3 Misji Uniwersytetu. Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 2. Załącznikiem stanowiącym integralną część przyszłej umowy będzie wykaz przedmiotu zamówienia wskazujący pozycje i ceny jednostkowe zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku Nr 2. Oferta musi uwzględniać wszystkie pozycje załącznika nr 2 do SIWZ. Oferty niekompletne zostaną odrzucone jako nie spełniające wymogów opisu istotnych warunków zamówienia. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania przedmiotu zamówienia na własny koszt i ryzyko do Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa, ul. Uniwersytetu Poznańskiego 5, 61-614 Poznań. Cena oferty musi zawierać koszty dostawy - transportu przedmiotu zamówienia, koszt rozładunku i wniesienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
22100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Zamówienie będzie realizowane w terminie maksymalnie 28 dni od dnia podpisania umowy. Termin realizacji dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1. administratorem danych osobowych przekazanych w postępowaniu jest Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ul. H. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, tel. (61) 829 40 00, www.amu.edu.pl; 2. inspektorem ochrony danych osobowych w Zamawiającego jest Pani Justyna Baksalary, kontakt: adres iod@amu.edu.pl; 3. dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego; 4. odbiorcami przekazanych danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; 5. dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6. obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio Wykonawcy dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. osoby, których dane osobowe zostały w postępowaniu przekazane posiadają: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych ich dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania ich danych osobowych *; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają, że przetwarzanie danych osobowych ich dotyczących narusza przepisy RODO; 9. osobom, których dane osobowe zostały w postępowaniu przekazane nie przysługuje: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. **Wyjaśnienie: Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego unii europejskiej lub państwa członkowskiego.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z wykonawców
|
Inne dokumenty niewymienione |
wypełniony formularz ofertowy, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy – załącznik nr 1 do SIWZ; wypełniony formularz cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ; oświadczenie o niewykluczeniu z postępowania – załącznik nr 3 do SIWZ; oświadczenie o podwykonawcach – załącznik nr 3a (jeżeli dotyczy); dowód wniesienia wadium; pełnomocnictwo jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1.800,00 PLN (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a. pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 24 1090 1362 0000 0001 3652 2885;
b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c. gwarancjach bankowych;
d. gwarancjach ubezpieczeniowych;
e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. 2020, poz. 299).
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem ust. 2.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadkach przewidzianych w paragrafach poprzedzających niniejszej umowy oraz następujących przypadkach:
a) w przypadku zmiany przepisów dotyczących wysokości stawki podatku od towarów i usług (VAT), umowa zostanie zmieniona w zakresie wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, tzn. do kwoty wynagrodzenia netto zostanie doliczony podatek VAT w nowej stawce obowiązującej w dniu wystawienia faktury VAT,
b) odnośnie zmniejszenia ilości tytułów książek będących przedmiotem umowy, które może nastąpić wyłącznie w sytuacji, gdy nakład tytułu książki zostanie wyczerpany w okresie realizacji umowy. Warunkiem zmiany umowy jest przedłożenie Zamawiającemu przez Wykonawcę oświadczenia o wyczerpaniu nakładu, potwierdzonego przez wydawnictwo lub dystrybutora książki. W tym wypadku odpowiedniemu zmniejszeniu ulegnie także wynagrodzenie Wykonawcy określone w § 3 ust. 1 w oparciu o ceny jednostkowe ustalone w formularzu cenowym Wykonawcy stanowiącym załącznik nr 2,
c) zmiany terminu wykonania umowy w przypadku zmiany terminu publikacji lub wystąpienia siły wyższej, o okres odpowiednio przedłużenia terminu publikacji lub wystąpienia siły wyższej,
w innych przypadkach wskazanych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
IV 4 4 data |
2020-09-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|