Dostawa sprzętu łączności i informatyki

Publication date 2020-08-27
End date 2020-09-07 00:00:00
Instytucja Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie
Miejscowość Kętrzyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Sprzęt telefoniczny,
  • Komunikacyjny system sterowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 576440-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302133008, 302131006, 302321108, 325500003, 325730000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów stacjonarnych i przenośnych, urządzenia wielofunkcyjnego kolorowego, urządzeń wielofunkcyjnych monochromatycznych, drukarek monochromatycznych, telefonów IP z wyświetlaczem monochromatycznym, telefonów IP z wyświetlaczem kolorowym i przystawkami, telefonów IP z funkcją wideokonferencji i urządzenia do zdalnego sterowania radiotelefonem. 2. Przedmiot zamówienia składa się z następujących części: Część 1 - Komputery stacjonarne w ilości 30 kpl., Część 2 - Komputery przenośne w ilości 3 kpl. Część 3 – Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe, urządzenia wielofunkcyjne monochromatyczne, drukarki monochromatyczne (urządzenie wielofunkcyjne kolorowe w ilości 1 kpl., urządzenia wielofunkcyjne monochromatyczne w ilości 3 kpl., drukarki monochromatyczne w ilości 3 kpl.) Część 4 – Telefony IP z wyświetlaczem monochromatycznym, telefony IP z wyświetlaczem kolorowym i przystawkami, telefony IP z funkcją wideokonferencji (telefony IP z wyświetlaczem monochromatycznym w ilości 25 szt., telefony IP z wyświetlaczem kolorowym i przystawkami w ilości 2 kpl., telefony IP z funkcją wideokonferencji w ilości 3 kpl.) Część 5 – Urządzenie do zdalnego sterowania radiotelefonem w ilości 1 kpl. 3. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ, w tym: 1) Załącznik nr 1a – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 1 zamówienia; 2) Załącznik nr 1b – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 2 zamówienia; 3) Załącznik nr 1c – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 3 zamówienia; 4) Załącznik nr 1d – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 4 zamówienia; 5) Załącznik nr 1e – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 5 zamówienia; 4. O terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego co najmniej dwa dni przed planowaną dostawą pisemnie podając: numer umowy, wykaz dostarczanego sprzętu, planowaną datę dostarczenia przedmiotu umowy. 5. Zamawiający nie dopuszcza częściowych dostaw przedmiotu umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1f48ce15-3c26-45f8-90ed-7515dadd1e79
Biuletyn 576440-N-2020
Zamawiajacy nazwa Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie
Regon 51020760500000
Zamawiajacy adres ulica Gen. Władysława Sikorskiego
Zamawiajacy adres numer domu 78
Zamawiajacy miejscowosc Kętrzyn
Zamawiajacy kod pocztowy 11-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 89 750 31 88,
Zamawiajacy fax 89 750 37 54
Zamawiajacy email zamowienia.wmosg@strazgraniczna.pl,
Adres strony url www.wm.strazgraniczna.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie jest realizowane w ramach Projektu nr PL/2018/PR/0030 "Budowa infrastruktury Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej w m. Barciany" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Programu Krajowego Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego. "Bezgraniczne Bezpieczeństwo"
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wm.strazgraniczna.pl/wm/zamowienia-publiczne/ogloszone
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego – Biuro Podawcze Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej (budynek nr 34) lub przesłać na adres: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej im. gen. bryg. Stefana Pasławskiego, ul. Gen. Władysława Sikorskiego 78, 11-400 Kętrzyn
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej im. gen. bryg. Stefana Pasławskiego, ul. Gen. Władysława Sikorskiego 78, 11-400 Kętrzyn.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu łączności i informatyki
Numer referencyjny 12/FI/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 5
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów stacjonarnych i przenośnych, urządzenia wielofunkcyjnego kolorowego, urządzeń wielofunkcyjnych monochromatycznych, drukarek monochromatycznych, telefonów IP z wyświetlaczem monochromatycznym, telefonów IP z wyświetlaczem kolorowym i przystawkami, telefonów IP z funkcją wideokonferencji i urządzenia do zdalnego sterowania radiotelefonem. 2. Przedmiot zamówienia składa się z następujących części: Część 1 - Komputery stacjonarne w ilości 30 kpl., Część 2 - Komputery przenośne w ilości 3 kpl. Część 3 – Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe, urządzenia wielofunkcyjne monochromatyczne, drukarki monochromatyczne (urządzenie wielofunkcyjne kolorowe w ilości 1 kpl., urządzenia wielofunkcyjne monochromatyczne w ilości 3 kpl., drukarki monochromatyczne w ilości 3 kpl.) Część 4 – Telefony IP z wyświetlaczem monochromatycznym, telefony IP z wyświetlaczem kolorowym i przystawkami, telefony IP z funkcją wideokonferencji (telefony IP z wyświetlaczem monochromatycznym w ilości 25 szt., telefony IP z wyświetlaczem kolorowym i przystawkami w ilości 2 kpl., telefony IP z funkcją wideokonferencji w ilości 3 kpl.) Część 5 – Urządzenie do zdalnego sterowania radiotelefonem w ilości 1 kpl. 3. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ, w tym: 1) Załącznik nr 1a – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 1 zamówienia; 2) Załącznik nr 1b – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 2 zamówienia; 3) Załącznik nr 1c – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 3 zamówienia; 4) Załącznik nr 1d – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 4 zamówienia; 5) Załącznik nr 1e – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 5 zamówienia; 4. O terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego co najmniej dwa dni przed planowaną dostawą pisemnie podając: numer umowy, wykaz dostarczanego sprzętu, planowaną datę dostarczenia przedmiotu umowy. 5. Zamawiający nie dopuszcza częściowych dostaw przedmiotu umowy.
Cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia: dla części nr 1, 2, 3, 4, 5 - od dnia następnego po zawarciu umowy jednak nie później niż do 30 listopada 2020 r.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) Ustawy Pzp; przy czym: • w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o zamówienie ww. dokument/ty składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. • Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 ze zm.) 2.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2.2. Dokument o którym mowa w pkt. 2.1. powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby – wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą: 1.Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem notarialnie), w przypadku gdy: 1.1.Wykonawca dokonuje jakichkolwiek czynności faktycznych lub prawnych w postępowaniu przez przedstawiciela (np. podpisanie i złożenie oferty lub innych oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy, poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów), a uprawnienie do dokonania tych czynności nie wynika z wpisu do rejestru przedsiębiorców, 1.2.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych, Wykonawca załączy do oferty szczegółowy opis (szczegółowe informacje), z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważności. 3. Ponadto w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp, zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu: 3.1. Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) Ustawy Pzp; przy czym: • w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić wraz z oświadczeniem dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w danej części przedmiotowego postępowania, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; • w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o zamówienie ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. • Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. UWAGA !!! Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zostanie zamieszczony na stronie internetowej wraz z informacją o której mowa powyżej.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić na podstawie art. 144 ustawy Prawa Zamówień Publicznych. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach: 1) zmiana nazwy Wykonawcy lub Zamawiającego, 2) zmiana adresu siedziby Wykonawcy lub Zamawiającego, 3) zmiana osób reprezentujących Wykonawcę lub Zamawiającego, 4) zmiana osób odpowiedzialnych za realizację umowy, 5) zmiana danych teleadresowych Wykonawcy do zgłaszania wad oraz kontaktu w sprawach związanych z realizacją umowy, 6) zmiana obowiązującej stawki podatku VAT. 3. Zmiany określone w ust. 2 pkt. 1-5 nie wymagają sporządzania aneksu do umowy, a strony informują się o wprowadzonych zmianach w formie pisemnej. 4. Zmiany określone w ust. 2 pkt 6 mogą nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności. W przypadku wprowadzenia aktem prawa powszechnie obowiązującego zmiany obowiązującej stawki podatku VAT na asortyment, stanowiący przedmiot zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu wykazu zmienionych stawek podatku VAT w terminie 7 dni od wejścia w życie aktu prawnego, wprowadzającego zmianę stawki. Na podstawie przedłożonego wykazu Zamawiający dokona ponownego ustalenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy, pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-09-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Oferta wraz ze wszystkimi załącznikami musi być sporządzona w języku polskim, w trwałej i czytelnej technice (np. przy użyciu maszyny do pisania, komputera lub w inny sposób). Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 W odniesieniu do oświadczenia, o którym mowa w pkt III.3 (w nawiązaniu do rozdziału VI SIWZ) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia z postępowania w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ, przy czym: • w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o zamówienie ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie • w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o zamówienie ww. oświadczenie, musi potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. • Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Komputery stacjonarne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: od dnia następnego po zawarciu umowy jednak nie później niż do 30 listopada 2020 r.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów stacjonarnych w ilości 30 kpl. 2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ, w tym: załącznik nr 1a - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 1 zamówienia. 3. O terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego co najmniej dwa dni przed planowaną dostawą pisemnie podając: numer umowy, wykaz dostarczanego sprzętu, planowaną datę dostarczenia przedmiotu umowy. 4. Zamawiający nie dopuszcza częściowych dostaw przedmiotu umowy.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Komputery przenośne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: od dnia następnego po zawarciu umowy jednak nie później niż do 30 listopada 2020 r.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych w ilości 3 kpl. 2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ, w tym: załącznik nr 1b - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 2 zamówienia. 3. O terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego co najmniej dwa dni przed planowaną dostawą pisemnie podając: numer umowy, wykaz dostarczanego sprzętu, planowaną datę dostarczenia przedmiotu umowy. 4. Zamawiający nie dopuszcza częściowych dostaw przedmiotu umowy.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe, urządzenia wielofunkcyjne monochromatyczne, drukarki monochromatyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: od dnia następnego po zawarciu umowy jednak nie później niż do 30 listopada 2020 r.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia wielofunkcyjnego kolorowego, urządzeń wielofunkcyjnych monochromatycznych, drukarek monochromatycznych (urządzenie wielofunkcyjne kolorowe w ilości 1 kpl., urządzenia wielofunkcyjne monochromatyczne w ilości 3 kpl., drukarki monochromatyczne w ilości 3 kpl.) 2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ, w tym: załącznik nr 1c - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 3 zamówienia. 3. O terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego co najmniej dwa dni przed planowaną dostawą pisemnie podając: numer umowy, wykaz dostarczanego sprzętu, planowaną datę dostarczenia przedmiotu umowy. 4. Zamawiający nie dopuszcza częściowych dostaw przedmiotu umowy.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Telefony IP z wyświetlaczem monochromatycznym, telefony IP z wyświetlaczem kolorowym i przystawkami, telefony IP z funkcją wideokonferencji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32550000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: od dnia następnego po zawarciu umowy jednak nie później niż do 30 listopada 2020 r.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa telefonów IP z wyświetlaczem monochromatycznym, telefonów IP z wyświetlaczem kolorowym i przystawkami, telefonów IP z funkcją wideokonferencji (telefony IP z wyświetlaczem monochromatycznym w ilości 25 szt., telefony IP z wyświetlaczem kolorowym i przystawkami w ilosci 2 kpl., telefony IP z funkcją wideokonferencji w ilości 3 kpl.) 2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ, w tym: załącznik nr 1d - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 4 zamówienia. 3. O terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego co najmniej dwa dni przed planowaną dostawą pisemnie podając: numer umowy, wykaz dostarczanego sprzętu, planowaną datę dostarczenia przedmiotu umowy. 4. Zamawiający nie dopuszcza częściowych dostaw przedmiotu umowy.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Urządzenie do zdalnego sterowania radiotelefonem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32573000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: od dnia następnego po zawarciu umowy jednak nie później niż do 30 listopada 2020 r.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia do zdalnego sterowania radiotelefonem w ilości 1 kpl. 2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ, w tym: załącznik nr 1e - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 5 zamówienia. 3. O terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego co najmniej dwa dni przed planowaną dostawą pisemnie podając: numer umowy, wykaz dostarczanego sprzętu, planowaną datę dostarczenia przedmiotu umowy. 4. Zamawiający nie dopuszcza częściowych dostaw przedmiotu umowy.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)