GuidZP400 |
b1629fea-5c1c-4218-b3b5-7d8d4f87d9e0
|
Biuletyn |
577734-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego
|
Regon |
29046900000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Koszarowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
51-149
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
71 3261325 w. 128
|
Zamawiajacy fax |
71 3260622
|
Zamawiajacy email |
elzbietajanicka@interia.pl
|
Adres strony url |
www.szpital.wroc.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego, 51-149 Wrocław, ul. Koszarowa 5, Dział Zamówień Publicznych, Budynek J, pokój nr 15, I piętro
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa stacji roboczych AiO i komputerów przenośnych ultrabook
|
Numer referencyjny |
PN 35/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa
-stacji roboczych AiO-14 szt.
-komputerów przenośnych ultrabook – 6 szt. oraz stacji dokującej-2 szt
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączniki nr 1a i b do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
79829,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
42
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
4) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
5) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami,
w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
6) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu, potwierdzającego że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, ze wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
7) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
8) oświadczenia Wykonawcy:
a) o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczenia podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo
w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w spłat tych należności,
b) o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego i zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne,
c) o niezaleganiu z opłaceniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie zW celu potwierdzenia, że oferowane przedmioty zamówienia odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716).
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) zadanie nr 1-stacje robocze AiO
- Certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu
-Certyfikat ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych
- Deklaracja zgodności CE
- Dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta zestawu realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu komputera – do oferty należy dołączyć link strony.
- wydruk potwierdzający spełnienie wymogu 80plus. Wydruki 80plus musza być potwierdzone przez producenta lub dołączone oświadczenie producenta komputera iż wskazane zasilacze przez wykonawcę spełniają 80plus
- Potwierdzenie kompatybilności komputera na daną platformę systemową (wydruk ze strony )
2) Zadanie nr 2-komputery typ ultrabook :
- Certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu
-Certyfikat ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych
- Deklaracja zgodności CE
- Dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta zestawu realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu komputera – do oferty należy dołączyć link strony.
-Potwierdzenie kompatybilności komputera na daną platformę systemową (wydruk ze strony )
|
Inne dokumenty niewymienione |
3) Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia w wyznaczonym terminie próbek oferowanych produktów- po 1 szt. (Zamawiający wskazuje powyższy obowiązek informacyjnie, NIE NALEŻY składać oświadczenia w powyższym zakresie. Zamawiający zwróci Wykonawcom (których oferty nie zostały wybrane) – przedłożone próbki, o ile nie utraciły walorów użytkowych podczas oceny punktowej (w tym przypadku podlegają utylizacji). Zwrot próbek odbywa się na wniosek Wykonawcy (pisemny lub przedłożony za pomocą środków elektronicznych) i dostarczony Zamawiającemu w terminie 14 dni od daty rozstrzygnięcia przetargu. Zwrot próbek odbywa się na koszt Wykonawcy.
4)W przypadku uzasadnionych wątpliwości – tj. w przypadku, gdyby osiągnięty wynik danej konfiguracji spełniał wymagania Zamawiajacego odnoszące się do wydajności procesora, a z danych na stronie www.cpubenchmark.com (czyli ze średniej oceny zestawów komputerowych zawierających dany procesor) wynikałoby, że dany procesor nie spełnia naszych wymagań, rezerwujemy sobie prawo przetestowania danej konfiguracji w Szpitalu, w celu weryfikacji uzyskanych wyników w obecności Wykonawcy. Sprzęt dostarczy i odbierze oferent na własny koszt, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym - po otwarciu ofert, a przed ogłoszeniem wyników przetargu. Sprzęt po przetestowaniu zostanie zwrócony Wykonawcy.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT), ceny brutto określone w umowie ulegną odpowiedniej zmianie. Zmiana cen spowodowana wprowadzeniem ustawowej zmiany stawki podatku VAT.
|
IV 4 4 data |
2020-09-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|