| GuidZP400 |
4e5f42aa-a38d-4221-9400-e6de74255124
|
| Biuletyn |
579317-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Tarczynie
|
| Regon |
67198701500000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Warszawska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
42
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Tarczyn
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
05-555
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
227 277 063
|
| Zamawiajacy fax |
227 277 039
|
| Zamawiajacy email |
ozt@poczta.onet.pl
|
| Adres strony url |
https://www.zoztarczyn.pl/
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.zoztarczyn.pl/
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.zoztarczyn.pl/
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście, przez posłańca lub za pośrednictwem poczty
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SPZOZ w Tarczynie, ul. Warszawska 44, 05-555 Tarczyn, Sekretariat Administracji
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu okulistycznego dla SPZOZ w Tarczynie
|
| Numer referencyjny |
ZP-1.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu okulistycznego (spektralnego tomografu okulistycznego SOCT + moduł Angio oraz USG okulistycznego) na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Tarczynie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera siwz. Zamówienie podzielone jest na dwie części: Część nr 1 – Dostawa spektralnego tomografu okulistycznego SOCT + moduł Angio; Część nr 2 – Dostawa USG okulistycznego
|
| Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
30
|
| Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania - zgodnie z ofertą Wykonawcy, maksymalnie 30 dni od daty zawarcia umowy
|
| Okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje tego warunku
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje tego warunku
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, aktualnych na dzień złożenia dokumentów lub oświadczeń:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 Pzp.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, aktualnych na dzień złożenia dokumentów lub oświadczeń:
a) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest autoryzowanym dystrybutorem oferowanego sprzętu okulistycznego, wymaganego w danej części,
b) aktualny dokument, potwierdzający dopuszczenie oferowanego sprzętu okulistycznego, wymaganego w danej części do obrotu i użytkowania na terenie Polski, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych, np. deklaracja zgodności CE.
c) karta techniczna urządzenia lub inne materiały potwierdzające zaoferowane parametry i konfiguracje np. prospekty, foldery, opisy techniczne itp. – w języku polski
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1) wypełniony formularz oferty – załącznik numer 1 do siwz,
2) wypełnioną specyfikacje techniczną – załącznik nr 9 do siwz (część nr 1) lub załącznik nr 10 (część 2).
3) pełnomocnictwo do podpisania oferty – jeśli dotyczy,
4) informację, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zawierającą nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku (art. 91 ust. 3a Pzp) – jeśli dotyczy,
5) informację o podmiocie wspólnym (jeśli dotyczy) – załącznik nr 4 do siwz,
6) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania zasobów – jeśli dotyczy,
7) informacja o podwykonawcach (jeśli dotyczy) - załącznik nr 5 do siwz,
8) oświadczenie o należności lub braku należności do grupy kapitałowej - załącznik nr 6 do siwz
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV IstotnePostanowienia |
wzór umowy zawiera załącznik nr 7 do siwz
|
| IV 4 14 |
nie jest wymagane
|
| IV 4 4 data |
2020-09-07T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|