GuidZP400 |
d3216862-a938-4ca8-a24c-32f3bf38664b
|
Biuletyn |
579102-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Starostwo Powiatowe w Gołdapi
|
Regon |
51143397600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Krótka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gołdap
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
19-500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
876 154 444
|
Zamawiajacy fax |
876 154 445
|
Zamawiajacy email |
starostwo.goldapskie@post.pl
|
Adres strony url |
https://powiatgoldap.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020 - Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.powiatgoldap.pl/zamowienie.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami: oświadczeniami i dokumentami wskazanymi w SIWZ, należy przesłać pocztą lub złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego w Biurze Obsługi Mieszkańców
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Gołdapi, ul. Krótka 1, 19-500 Gołdap
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa urządzeń komputerowych w ramach projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020
|
Numer referencyjny |
ZD.272.3.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa urządzeń komputerowych z oprogramowaniem w ramach w ramach projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020 - Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, PI 9iv: Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym. Dostawa urządzeń komputerowych: 1) Zestaw komputerowy typu laptop z oprogramowaniem – 47 sztuk 2) Oprogramowanie dla dzieci z niepełnosprawnością – 2 sztuki
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
115447,15
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2020-10-19T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
warunek ten zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunku, a którego wzór został dołączony do materiałów przetargowych.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
warunek ten zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunku, a którego wzór został dołączony do materiałów przetargowych.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku, a którego wzór został dołączony do materiałów przetargowych.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
nie dotyczy
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zgodnie z zapisami SIWZ
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający i Wykonawca dopuszczają możliwość zmiany treści umowy w uzasadnionych przypadkach, a w szczególności: 1) Zmiany Adresu/siedziby stron umowy, 2) Wykonawcy- tylko i wyłącznie w przypadku sukcesji generalnej, przekształcenia, spółek handlowych zgodnie z kodeksem spółek handlowych, sukcesji z mocy prawa, 3) Rezygnacji z części usług (tylko z przyczyn niezależnych od Zamawiającego) i w związku z tym obniżenia wynagrodzenia wykonawcy. 4) Zmiany osób reprezentujących zamawiającego lub wykonawcę. 2. Zmiana przedmiotowej umowy, z wyłączeniem wskazanych w niej wyjątków wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej, podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2020-09-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|