Dostawa mebli do Akademii im. Jakuba z Paradyża

Publication date 2020-08-28
End date 2020-09-07 00:00:00
Instytucja Akademia im.Jakuba z Paradyża
Miejscowość Gorzów Wielkopolski
Województwo lubuskie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 579091-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331920002, 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do Akademii im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim.

Zadanie nr 1: Dostawa mebli medycznych do Akademii im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim
Zadanie nr 2: Dostawa mebli biurowych i wyposażenia pracowni umiejętności pielęgniarskich Akademii im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim
Zadanie nr 3: Dostawa mebli biurowych i wyposażenia sal dydaktycznych Akademii im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załącznikach nr 1A, 1B, 1C do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 31af9c49-9b99-4c34-94c6-3b966137dc94
Biuletyn 579091-N-2020
Zamawiajacy nazwa Akademia im.Jakuba z Paradyża
Regon 36519302200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Teatralna
Zamawiajacy adres numer domu 25
Zamawiajacy miejscowosc Gorzów Wielkopolski
Zamawiajacy kod pocztowy 66-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon +48957279515
Zamawiajacy fax +48957216017
Zamawiajacy email eharasimowicz@pwsz.pl
Adres strony url www.ajp.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip. ajp.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Akademia im. Jakuba z Paradyża ul. Teatralna 25,66-400 Gorzów Wlkp.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli do Akademii im. Jakuba z Paradyża
Numer referencyjny SSdsZP/252-13/20/KJ
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do Akademii im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim. Zadanie nr 1: Dostawa mebli medycznych do Akademii im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim Zadanie nr 2: Dostawa mebli biurowych i wyposażenia pracowni umiejętności pielęgniarskich Akademii im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim Zadanie nr 3: Dostawa mebli biurowych i wyposażenia sal dydaktycznych Akademii im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załącznikach nr 1A, 1B, 1C do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33192000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W zakresie zadania nr 1 i 3: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W zakresie zadania nr 2: Zamawiający uzna iż wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową jeżeli wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat - co najmniej 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącą przedmiot niniejszego zadania na kwotę min. 100.000,00 zł brutto.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu W zakresie zadania nr 2 - Wykaz dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być w terminie nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – załącznik nr 8 do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-09-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa mebli medycznych do Akademii im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 84
Zalacznik krotki opis Zadanie numer 1: Dostawa mebli medycznych szafka wisząca dwudrzwiowa - 4 szt. szafka wisząca jednodrzwiowa- 1 szt. szafka wisząca dwudrzwiowa ze szkłem bezpiecznym - 1 szt. szafka pod zlew jednodrzwiowa - 1 szt. szafka (4 szuflady, fronty podzielone w stosunku 1:1:1:2) - 4 szt. szafka pod zlew z wysuwaną szufladą i dwoma pojemnikami wewnątrz - 1 szt. szafka (3 szuflady, fronty podzielone w stosunku 1:2:2) - 2 szt. szafka jednodrzwiowa - 1 szt. szafka wisząca dwudrzwiowa - 2 szt. szafka wisząca dwudrzwiowa ze szkłem bezpiecznym - 1 szt. szafka wisząca jednodrzwiowa - 1 szt. szafka ( 4 szuflady, fronty podzielone w stosunku 1:1:1:2) - 3 szt. Szafka ( 3 szuflady, fronty podzielone w stosunku 1:2:2) - 2 szt. szafka jednodrzwiowa 1 blat 30x5200x600 1 blat 30x3510x600 1 zlew + bateria - 2 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa mebli biurowych i wyposażenia pracowni umiejętności pielęgniarskich Akademii im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 70
Zalacznik krotki opis Dostawa nw. mebli biurowych i wyposażenia pracowni umiejętności pielęgniarskich Akademii im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim 1) szafa otwierana na wieszaki - 1 szt. 2) regał - 1 szt. 3) szafa przedzielona - 2 szt. 4) szafa mała - 2 szt. 5) stół duży - 1 szt. 6) krzesło konferencyjne- 15 szt. 7) szafa - 2 szt 8) szafa przedzielona z witryną - 2 szt. 9) szafka mała - 3 szt. 10) stół - 9 szt. 11) stół z tylną blendą - 5 szt. 12)kontenerek -5 szt. 13) fotel obrotowy- 6 szt. 14) krzesło- 53 szt. 15) Stół - 8 szt. 16) stół - 16 szt. 17) szafa duża w zabudowie - 1 szt. 18) szafa duża w zabudowie - 1 szt. 19) stół z tylną blendą - 1 szt. 20) kontenerek - 2 szt. 21)szafa otwierana - 3 szt. 22)stół konferencyjny - 1 szt. 23) stół z tylną blendą- 1 szt. 24)szafka mała -2 szt 25) szafa przedzielona z witryną- 1 26) szafka mała - 1 szt. 27)szafa przedzielona - 2 szt. 28) szafa otwierana na wieszaki - 1 szt. 29) regał wąski - 1 szt. 30) Stół - 1 szt. 31) krzesło - 1szt. 32) szafa metalowa ubraniowa - 4 szt. 33) regał metalowy - 10 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa mebli biurowych i wyposażenia sal dydaktycznych Akademii im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 70
Zalacznik krotki opis Dostawa nw. mebli biurowych i wyposażenia sal dydaktycznych Akademii im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim 1) szafa ciemny orzech - 1 szt. 2) szafa szara - 2 szt. 3) szafa bukowa - 2 szt. 4) szafa grusza polna - 3 szt. 5) szafa dębowa - 1 szt. 6) szafa dębowa - 2 szt. 7) szafa dębowa przedzielona z witryną - 2 szt. 8) szafka dębowa mała - 1 szt. 9) regał szary - 2 szt. 10 )regał olchowy- 1 szt. 11) regał bukowy - 2 szt. 12)kontenerek ciemny orzech - 1 szt. 13) kontenerek bukowy - 1 szt. 14) kontenerek olchowy - 4 szt. 15) stół szary duży - 6 szt. 16) stół szary - 4 szt. 17) biurko bukowe - 1 szt. 18) biurko ciemny orzech - 1 szt. 19) biurko olcha - 3 szt. 20) biurko olcha - 1 szt. 21) biurko dębowe z tylną blendą - 1 szt. 22) stół konferencyjny - 1 szt. 23) szafka pod blat - 2 szt. 24) blat- 1szt. 25) szafka na zawieszki - 1 szt. 26) stół -1 szt. 27) stolik - 1 szt. 28) krzesło komputerowe obrotowe- 18 szt. 29) krzesło- 9 szt.
  

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)