| GuidZP400 |
6a98116e-b919-481f-8716-09f4d749a494
|
| Biuletyn |
578657-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Mazowiecki Szpital Specjalistyczny Sp. z o.o z siedzibą w Radomiu
|
| Regon |
67020935600000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Juliana Aleksandrowicza
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Radom
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
26-617
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
(48) 361 39 00
|
| Zamawiajacy fax |
(48) 345 11 18, 3451043
|
| Zamawiajacy email |
dzp@wss.com.pl
|
| Adres strony url |
www.wss.com.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
https://mss.ezamawiajacy.pl/
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://mss.ezamawiajacy.pl/
|
| Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
| Oferty wnioski dostepne |
https://mss.ezamawiajacy.pl/
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa oprogramowania dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu
|
| Numer referencyjny |
DZP.341.36.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu. Zamówienie składa się z 1 części.
|
| Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; Uwaga: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w szczególności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) dokumenty wymienione w ppkt. 3.2.1 musi złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia .
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Ofertę należy złożyć na Formularzu ofertowym, za pośrednictwem formularza dostępnego na platformie Marketplanet OnePlace;
Wraz z ofertą powinny być złożone:
1.oświadczenia dotyczące braku podstaw do wykluczenia z postępowania (sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 1b) oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu (sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a);
2. wypełniony formularz cenowy - opis przedmiotu zamówienia sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do umowy;
3. jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP w celu oceny czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów Wykonawca składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w oryginale);
4. dokument potwierdzający zasady reprezentacji wykonawcy o ile nie jest on dostępny w publicznych otwartych bezpłatnych elektronicznych bazach danych;
5. w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza), udzielone przez osoby umocowane do działania w imieniu Wykonawcy; odpowiadające wymaganiom określonym w lit. (e) poniżej.
6. w przypadku oferty składanej przez wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (w szczególności członków konsorcjum oraz wspólników spółki cywilnej) (art. 23 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp – aktualny dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania w/w wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy lub umowę regulującą współpracę i zasady reprezentacji podmiotów występujących wspólnie w szczególności umowę spółki cywilnej.
Dokument pełnomocnictwa musi zawierać minimum następujące postanowienia:
- wskazanie imienia i nazwiska (firmy), adresu zamieszkania (siedziby), każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wskazane jest również ujawnienie w pełnomocnictwie numeru NIP wykonawców, w szczególności w przypadku spółki cywilnej numeru NIP spółki oraz wszystkich wspólników.
- określenie zakresu pełnomocnictwa,
- podpisy osób uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców.
7. w przypadku zastrzeżenia części oferty jako tajemnica przedsiębiorstwa na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy Wykonawca winien załączyć do oferty stosowne wyjaśnienia mające wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
8. oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO sporządzony według załącznika nr 3 do SIWZ.
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Strony dopuszczają możliwość zmiany Umowy w zakresie:
a) Numeru katalogowego/kodu Przedmiotu Dostawy, w przypadku zmiany numeru katalogowego/kodu;
b) Obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zaistnienia okoliczności mających wpływ na obniżenie wynagrodzenia;
c) Wydłużenia okresu gwarancji w przypadku zaistnienia okoliczności mających wpływ na wydłużenie okresu gwarancji;
d) Zmiany terminu realizacji Umowy w przypadku zaistnienia siły wyższej lub innych okoliczności wskazanych w Umowie;
2. Zmiana Umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą Stron.
3. Uzupełnienie lub zmiana Umowy wymaga zachowania formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
|
| IV 4 4 data |
2020-09-08T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|