Dostawa wyposażenia do kuchni i stołówek szkolnych w ramach realizacji programu ,,Posiłek w szkole i w domu”

Publication date 2020-08-28
End date 2020-09-07 00:00:00
Instytucja Urząd Miasta i Gminy Gąbin
Miejscowość Gąbin
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble i wyposażenie kuchni

Szczegóły

Numer ogłoszenia 577663-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 391410002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do stołówek szkolnych w trzech szkołach znajdujących się na terenie gminy Gąbin, tj. Szkoła Podstawowa w Gąbinie, Szkoła Podstawowa
w Dobrzykowie, Szkoła Podstawowa w Czermnie. Wyposażenie, którego dotyczy niniejszy przetarg musi odpowiadać wymaganiom ogólnym określonym w art. 3 rozporządzenia (WE) nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 r. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylającego dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG (Dz. Urz. UE L 338 z 13.11.2004, str. 4 oraz Dz. Urz. UE L 188 z 18.07.2009, str. 14 oraz:
• Posiadać deklarację CE
• Być fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich
• Posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania sporządzone w języku polskim
• Posiadać okres gwarancji udzielonej przez producenta lub dostawcę nie krótszy niż 2 lata
Wyposażenie, które nie stanowi materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością, musi spełniać powyższe wymagania z wyłączeniem obowiązku posiadania deklaracji CE

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a4e7cf4c-f7c9-428b-b2cd-284e098e72b0
Biuletyn 577663-N-2020
Zamawiajacy nazwa Urząd Miasta i Gminy Gąbin
Regon 52843900000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Stary Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 16
Zamawiajacy miejscowosc Gąbin
Zamawiajacy kod pocztowy 09-530
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 242 674 164
Zamawiajacy fax 242 674 164
Zamawiajacy email urzad-inwestycje@gabin.pl
Adres strony url www.gabin.pl, www.bip.gabin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.gabin.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferta wraz z oświadczeniami oraz pełnomocnictwa wnoszone są do zamawiającego wyłącznie w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta i Gminy w Gabinie, ul. Stary Rynek 16, 09-530 Gąbin
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia do kuchni i stołówek szkolnych w ramach realizacji programu ,,Posiłek w szkole i w domu”
Numer referencyjny GK.ZP.271.1.9.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do stołówek szkolnych w trzech szkołach znajdujących się na terenie gminy Gąbin, tj. Szkoła Podstawowa w Gąbinie, Szkoła Podstawowa w Dobrzykowie, Szkoła Podstawowa w Czermnie. Wyposażenie, którego dotyczy niniejszy przetarg musi odpowiadać wymaganiom ogólnym określonym w art. 3 rozporządzenia (WE) nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 r. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylającego dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG (Dz. Urz. UE L 338 z 13.11.2004, str. 4 oraz Dz. Urz. UE L 188 z 18.07.2009, str. 14 oraz: • Posiadać deklarację CE • Być fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich • Posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania sporządzone w języku polskim • Posiadać okres gwarancji udzielonej przez producenta lub dostawcę nie krótszy niż 2 lata Wyposażenie, które nie stanowi materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością, musi spełniać powyższe wymagania z wyłączeniem obowiązku posiadania deklaracji CE
Cpv glowny przedmiot 39141000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Informacje na temat katalogow Wymagany termin (okres) realizacji przedmiotu zamówienia: od daty podpisania umowy do 14 dni
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy wyposażenia stołówki, o wartości brutto nie niższej niż 180.000,00 PLN każda. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagana ilość dostaw sumuje się
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
Inne dokumenty niewymienione Pełnomocnictwo. Dowód wniesienia wadium. Oświadczenie dot. przynależności do grupy kapitałowej
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wadium określono w stosunku do wartości zamówienia i wynosi ono 3 000 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu na rachunek Zamawiającego nr 08 1020 1592 0000 2102 0231 8764 z dopiskiem na przelewie” Wadium w postępowaniu nr GK.ZP.271.1.9.2020 na Dostawę wyposażenia do kuchni i stołówek szkolnych w ramach realizacji programu ,,Posiłek w szkole i w domu”; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie pieniężnej powinno wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykonawcy dołączają do oferty dokument potwierdzający wniesienie wadium. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna wykonawca dołącza do oferty oryginalny dokument wadialny. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy nie wniosą wadium przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wniesione w w formie innej niż pieniężna winno obowiązywać od dnia składania ofert (a nie od dnia następnego) przez cały okres związania ofertą, zgodnie z art. 85 ustawy Pzp. 6. W przypadku gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium zawierające oświadczenie, że zapłaci całą kwotę wadium w przypadku zaistnienia okoliczności o których mowa w art.46 ust 4a i 5 ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-09-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Otwarcie ofert nastąpi: 07.09.2020 r. o godzinie 10:30 w budynku dawnej Biblioteki przy ul. Stary Rynek 14, 09-530 Gąbin Wszelkie zmiany terminów dokonane przez Zamawiającego do czasu składania ofert wymagają od Wykonawcy aktualizacji zapisów niniejszego rozdziału

Criterion

Kryteria gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)