GuidZP400 |
9d56f400-0f17-43b0-8c5e-8ad888ab95a4
|
Biuletyn |
579599-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy
|
Regon |
09236416000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Dworcowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
80
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bydgoszcz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
85-010
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
52 3705717
|
Zamawiajacy fax |
52 3705740
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@zdw-bydgoszcz.pl
|
Adres strony url |
www.zdw-bydgoszcz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_bydgoszcz
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_bydgoszcz
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy ul. Dworcowa 80, 85-010 Bydgoszcz - SEKRETARIAT
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Świadczenie usług stałego dostępu do Internetu dla Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy oraz jednostek terenowych w latach 2020/2022
|
Numer referencyjny |
ZDW.N4.361.38.2020
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Nazwa zamówienia:
Świadczenie usług stałego dostępu do Internetu dla Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy oraz jednostek terenowych w latach 2020/2022.
2. Szczegółowy zakres i warunki wykonania usług określa Opis Przedmiotu Zamówienia załącznik nr 8 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
72700000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
26951,30
|
Waluta calosc |
EURO
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje udzielanie zamówienia, jednakże w wysokości nie większej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegającego
na powtórzeniu podobnych usług zgodnych z przedmiotem zamówienia.
Warunkiem udzielenia zamówień, o których mowa w zdaniu pierwszym jest posiadanie środków finansowych na ich wykonanie. Na okoliczność ich wystąpienia, zostanie zawarta umowa w trybie zamówienia z wolnej ręki.
|
Data rozpoczecia |
2020-10-01T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2022-09-30T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wpis do Rejestru Przedsiębiorców Telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z ustawą z dnia 16.07.2004 r. Prawo Telekomunikacyjne (Dz. U. z 2019 r. poz. 2460).
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
wymagań.
1.3.2. Doświadczenie zawodowe: Wykonawca w celu zweryfikowania przez Zamawiającego jego zdolności do należytego wykonania udzielanego zamówienia oraz oceny spełnienia warunku musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał lub wykonuje przynajmniej 2 usługi polegające na świadczeniu usług dostępu do Internetu, przy czym wartość brutto każdej z tych usług powinna wynosić co najmniej 150 000,00 zł brutto.
1.3.3. Kwalifikacje zawodowe osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum) warunki z ppkt. 1.3. mogą być spełnione łącznie przez składających wspólną ofertę.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu,
polegać na zasobach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących
go z nimi stosunków prawnych.
3.1. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów
do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
3.2. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 ust. i 5 ustawy Pzp.
3.3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3.4. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, na którego zdolnościach polega Wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:
a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w pkt 1. SIWZ
3.5. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami
w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.
3.6 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający
się o zamówienie, ponoszą solidarna odpowiedzialność za wykonanie umowy.
3.7 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden
z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz ust. 5 (w zakresie wskazanym w Ogłoszeniu), natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu winien spełniać Wykonawca lub Wykonawcy wspólnie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu POTWIERDZENIA BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA Wykonawcy
z udziału w postępowaniu:
L.p. Artykuł ustawy Pzp z dnia 29 stycznia 2004r. Paragraf Rozporządzenia Ministra Rozwoju
z dnia 26 lipca 2016r. Dokument – opis
7.2.1. art. 24 ust. 5 pkt. 1 § 5 pkt 4 Odpis z właściwego rejestru lub
z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
7.2.2. art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14, 21 § 5 pkt 1 Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków
o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu;
7.2.3 art. 24 ust. 1 pkt. 15 § 5 pkt 5 Oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu
z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności
7.2.3 art. 24 ust. 1 pkt. 22 § 5 pkt 6 Oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne
8. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w:
1) pkt. 7.2.2./Rozdział V pkt 3a (KRK) - składa informację z odpowiedniego rejestru albo,
w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21
2) pkt. 7.2.1./Rozdział V pkt 3b (KRS) - składa dokument lub dokumenty wystawione
w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
9. Dokumenty, o których mowa w pkt 8 pkt. 1) i pkt. 2 a) powinny być wystawione
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
10. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 9. stosuje się.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA przez Wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu:
L.p. Warunek udziału w postępowaniu Dokument wymagany na potwierdzenie warunku
7.1.1.
W zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – wg opisu Rozdziału IV ppkt 1.1 SIWZ Zaświadczenie Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych
7.1.2 W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
7.1.3. Zdolność zawodowa;
W zakresie zdolności zawodowej: Doświadczenie zawodowe – wg opisu Rozdziału IV ppkt 1.3.2. SIWZ WYKAZ USŁUG WYKONANYCH, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
7.1.4. Zdolność zawodowa;
W zakresie zdolności zawodowej: Kwalifikacje zawodowe Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
7.1.5. Zdolność techniczna;
W zakresie zdolności technicznej Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum) dokumenty wymienione w punktach: 7.1.3, mogą być złożone łącznie przez składających wspólną ofertę.
|
Inne dokumenty niewymienione |
10. Ofertę stanowi wypełniony:
1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ,
2. Formularz cenowy – załącznik nr 2 (2.1 – 2.3) do SIWZ,
3. Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w rozdziale V punkt 1-2
4. Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów oddania wykonawcy
do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia –
w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów;
5. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu,
z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo
do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii;
6. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może
je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346 z późn. zm.), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty.
7. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do podpisywania oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność
z oryginałem przez notariusza) o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty.
8. Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązku informacyjnego (RODO) – załącznik nr 7 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Szczegółowe warunki, na których Zamawiający zawrze umowę w sprawie udzielenia zamówienia publicznego określone zostały we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
2. W wyniku niniejszego postępowania zostanie zawarta umowa pomiędzy Wykonawcą,
a Zamawiającym.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian treści zawartej umowy. Warunki zmiany umowy, szczegółowo określono w Istotnych postanowieniach umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-09-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta musi być sporządzona w języku polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
II. INFORMACJA O OSOBACH UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA
SIĘ Z WYKONAWCĄ
• w sprawach przedmiotu zamówienia:
Michał Rutkowski – Informatyk
tel. 52 37-05-731
• w sprawach procedury przetargowej:
Anna Kominiak – Naczelnik Wydziału Zamówień Publicznych
tel. 52 37-05-718 fax. 52 37-05-740, https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_bydgoszcz
Alicja Miklasz-Gadek – St. Specjalista Wydziału Zamówień Publicznych
tel. 52 37-05-740, https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_bydgoszcz
III. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO
Z WYKONAWCAMI
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym,
a Wykonawcami odbywa się:
• za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz.U. z 2020 r. poz. 1041 z późn. zm.),
• osobiście,
• za pośrednictwem posłańca
• przy użyciu środków komunikacji elektronicznej:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_bydgoszcz i formularza WYŚLIJ WIADOMOŚĆ.
Link do postępowania dostępny jest na stronie operatora platformazakupowa.pl oraz Zamawiającego https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_bydgoszcz
Korzystanie z platformy zakupowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.
2. Zamawiający w zakresie pytań technicznych związanych z działaniem systemu prosi
o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl pod numer 22 101 02 02, cwk@platformazakupowa.pl
3. SPOSÓB KOMUNIKOWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
(NIE DOTYCZY SKŁADANIA OFERT – oferty są składane w wersji papierowej)
4. Zawiadomienia, zapytania do SIWZ oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_bydgoszcz
i formularza WYŚLIJ WIADOMOŚĆ
5. Komunikacja poprzez Wyślij wiadomość umożliwia dodanie do treści wysyłanej wiadomości plików lub spakowanego katalogu (załączników). Występuje limit objętość plików lub spakowanego katalogu w zakresie całej wiadomości do 1 GB przy maksymalnej ilości 20 plików lub spakowanych katalogów.
W sytuacjach awaryjnych np. można skorzystać z adresu e-mail. zamowienia@zdw-bydgoszcz.pl
6. Dla wygody dodatkowo Wykonawca otrzyma powiadomienia tj. wiadomość email dotyczące komunikatów w sytuacji gdy zamawiający opublikuje informacje publiczne lub spersonalizowaną wiadomość zwaną prywatną korespondencją. Warunkiem otrzymania powiadomień systemowych platformazakupowa.pl zgodnie z pkt 7 jest wcześniejsze poinformowanie przez Zamawiającego
o postępowaniu, złożenie oferty lub wniosku jak i wystosowanie wiadomości przez wykonawcę
w obrębie postępowania, na którą otrzyma odpowiedź.
7. Za datę przekazania zawiadomień, zapytań oraz przekazywanie informacji uznaje
się kliknięcie przycisku Wyślij wiadomość po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
8. Ofertę oraz oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ustawy zmienianej w art. 1 składa
się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej.
9. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju
z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielnie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126
z późn. zm.), zwanym dalej „rozporządzeniem”, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (w formie pisemnej).
10. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający
się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą.
Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem.
11. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w rozporządzeniu, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
12. Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczeń, o których mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, w formie pisemnej
za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
13. Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwo, Zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
14. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą drogi elektronicznej uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu do ich wnoszenia – nie dotyczy dokumentów wymaganych w drodze uzupełnienia.
15. Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
16. Wyjaśnienie treści SIWZ:
a. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający jest obowiązany niezwłocznie udzielić wyjaśnień, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
b. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania
wniosku. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynął po upływie terminu składania wniosku, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
c. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający przekazuje wykonawcom, którym przekazał SIWZ bez ujawnienia źródeł zapytania oraz zamieszcza na stronie internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_bydgoszcz.
d. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią niniejszego SIWZ a treścią udzielanych odpowiedzi, jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze oświadczenie Zamawiającego.
e. Przed upływem terminu składania ofert, w uzasadnionych przypadkach Zamawiający może zmienić treść SIWZ. Dokonaną zmianę treści SIWZ zamawiający udostępnia
na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_bydgoszcz.
f. Jeżeli w postępowaniu zmiana treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu, zamawiający zamieszcza ogłoszenie
o dodatkowych informacjach, informacji o niekompletnej procedurze lub sprostowanie
do Biuletynu Zamówień Publicznych.
g. Pytania i odpowiedzi, zmiany SIWZ, informacje o terminie przedłużenia terminu składania ofert, informacje o odwołaniach dotyczących SIWZ i ogłoszenia zamieszczone zostaną na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_bydgoszcz.
IV. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
1. Postępowanie prowadzone będzie w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z art. 10 ust. 1 w zw. z art. 39, na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. 2019, poz. 1843 z późn. zm.) – zwana dalej „ustawa Pzp”.
2. Do udzielenia przedmiotu zamówienia publicznego stosuje się przepisy dotyczące usług.
3. Szacunkowa wartość zamówienia publicznego nie przekracza równowartości kwoty
214 000,00 euro.
4. Zamawiający, zgodnie z art. 24 aa ustawy Pzp, przewiduje możliwość w pierwszej kolejności dokonania oceny ofert, a następnie zbada czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
V. PODWYKONAWCY
1. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców przy realizacji zamówienia.
2. W przypadku udziału podwykonawców przy realizacji zamówienia, Zamawiający wymaga wskazania w ofercie części zamówienia których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (Wykonawca jest zobowiązany wskazać firmę/ firmy dot. podwykonawstwa jedynie w przypadku, gdy na etapie składania ofert są mu one znane)
i podania firm (nazw) podwykonawców. W przypadku braku tej informacji, Zamawiający uzna, że Wykonawca sam zrealizuje zamówienie i nie będzie korzystał z podwykonawców przy jego realizacji.
3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom składając Formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ, zobowiązany jest wypełnić pkt.7.
4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom,
w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału
w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu – załącznik
nr 3 do SIWZ.
5. Zamawiający NIE ŻĄDA od Wykonawcy, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, przedstawienia dokumentów w odniesieniu do tych podmiotów (tj. dokumentów i oświadczeń wg § 5 pkt 1- 9 rozporządzenia ws. dokumentów, dotyczących podwykonawcy któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a.)
6. Zgodnie z art. 36ba, jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust.1 - Oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania.
7. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
8. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować
z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.
9. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
3. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu
do tych podmiotów dokumentów:
a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
b) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
c) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
d) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
Uwaga: ww. dokumentów (pkt a – d) ) nie należy dołączać do oferty. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najwyżej ocenianą zostanie powiadomiony odrębnym pismem
o terminie i miejscu ich dostarczenia
RODZIAŁ IX
KRYTERIA I ZASADY OCENY OFERT
I. TRYB OCENY OFERT
Zamawiający poprawi w ofercie:
a) oczywiste omyłki pisarskie,
b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
- niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
Oferta Wykonawcy, który w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w pkt c), będzie podlegała odrzuceniu.
II. KRYTERIA WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
1. Zamawiający będzie oceniał oferty nieodrzucone według następujących kryteriów:
Nr: Nazwa kryterium: Waga: Maksymalna liczba przyznanych punktów w danym kryterium:
1 Cena (Pc) 60% 60
2 Prędkość łącza (Pł) 40% 40
III. ZASADY OCENY OFERT WG USTALONYCH KRYTERIÓW
1. Punkty przyznawane za podane w pkt 1 kryteria będą liczone według następujących wzorów:
Nr kryterium Wzór:
1
Pc = (Oferta z najniższą ceną/Oferta oceniana) x 60 pkt
Kryterium cena będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty. Zamawiający ofercie
o najniższej cenie przyzna 60 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza.
2
Pł = Prędkość łącza (max. 40 pkt)
Zamawiający w ramach kryterium prędkości łącza będzie przyznawał dodatkowe punkty za zwiększenie prędkości łącza w lokalizacji Zamawiającego określonej w pkt. 1 litera a)-f) OPZ.
Kryterium prędkości łącza będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowania prędkości przez Wykonawcę w formularzu oferty.
Liczba punktów w kryterium prędkości łącza zostanie obliczone zgodnie z poniższym:
- w przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje prędkość łącza wynoszącą 10 Mb/s i powyżej otrzyma 40 punktów;
- w przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje prędkość łącza wynoszącą od 6 Mb/s do 9 Mb/s otrzyma 20 punktów;
- w przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje prędkość łącza wynoszącą 5 Mb/s otrzyma 0 punktów;
Najniższa prędkość łącza wynosi 5 Mb/s, oznacza to że w sytuacji, gdy Wykonawca poda prędkość łącza mniejszą niż 5 Mb/s, Zamawiający odrzuci ofertę, jako niezgodną z SIWZ na postawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. W przypadku, gdy Wykonawca nie zadeklaruje żadnej prędkości łącza, Zamawiający przyjmie najniższą prędkość wynoszącą 5 Mb/s.
2. Przyjmuje się, w zakresie każdego kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej, 1% wagi kryterium = 1 pkt.
3. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą sumę punktów Pc + Pł spośród ofert nie podlegających odrzuceniu i spełni wszystkie postawione w SIWZ warunki.
4. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawi taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną.
5. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
ROZDZIAŁ X
ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
|