GuidZP400 |
70426ab5-845f-4bb2-be1a-ef96057d86be
|
Biuletyn |
579379-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach
|
Regon |
00028903500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Poniatowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40-055
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 2083547,
|
Zamawiajacy fax |
32 2083568
|
Zamawiajacy email |
jjeziorski@sum.edu.pl,
|
Adres strony url |
www.sum.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://sum.edu.pl/zamowienia-publiczne-3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://sum.edu.pl/zamowienia-publiczne-3
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r, Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria Zamawiającego, parter - pokój nr 11, ul. Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywne dostawy akcesoriów komputerowych przez okres 24 miesięcy dla jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
|
Numer referencyjny |
RZP/PN/47/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest są sukcesywne dostawy akcesoriów komputerowych przez okres 24 miesięcy dla jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o założenia określone w Specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 2.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Wykonawca będzie dostarczał Zamawiającemu sprzęt sukcesywnie przez okres 24 miesięcy od daty zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji dostaw cząstkowychsprzętu, na podstawie składanych przez Zamawiającego zamówień ilościowo-asortymentowych w terminie maksymalnie do 30 dni kalendarzowych od dnia złożenia. (kryterium oceny ofert).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem następujących przypadków: 1) zmiany terminu realizacji zamówienia przez jego skrócenie w przypadku zgodnej woli Stron lub poprzez jego przedłużenie w przypadku niewykorzystania kwoty określonej w § 2 ust. 1 lub ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny, w tym spowodowane przez tzw. siłę wyższą, np. pożar, zalanie, itp.; 2) zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego (osoby upoważnione do reprezentowania stron w sprawach związanych z realizacją zamówienia), ze względów losowych, zdrowotnych lub innych; 3) zmiany podwykonawcy ze względów losowych w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców; 4) zaistnienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwe jest dokonanie zmian postanowień umowy.
We wskazanych powyżej przypadkach Strony obowiązane są wzajemnie się poinformować o zaistniałych okolicznościach wraz z ich szczegółowym opisaniem. Wydłużenie terminu realizacji umowy powyżej 24 miesięcy (lecz nie więcej niż o kolejne 6 miesięcy), pozostanie bez wpływu na wysokość cen jednostkowych zawartych w Specyfikacji asortymentowo-cenowej, które pozostaną bez zmian). 5) zmiany stawki podatku VAT w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towarów i usług i podatku akcyzowym w odniesieniu odpowiednio do całości lub części zamówienia, przy czym wartość brutto określona w umowie jest wartością stałą, 6) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, 7) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, 8) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. W przypadku wejścia w życie zmian opisanych w pkt 5-8, Wykonawca bądź Zamawiający może wystąpić do Strony Umowy z wnioskiem o zmianę wysokości wynagrodzenia określonego w niniejszej Umowie. Wniosek powinien zawierać uzasadnienie wraz z analizą wpływu zaistniałych zmian na koszty wykonania przedmiotu Umowy oraz wyliczenie kwoty wzrostu/obniżenia kosztów wykonania przedmiotu zamówienia. Po złożeniu przez Wykonawcę/Zamawiającego przedmiotowego wniosku i przeprowadzeniu negocjacji, Strony zawrą stosowny aneks do Umowy uwzględniający zmiany wynagrodzenia. 9) przesłanek określonych w art. 144 ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2020-09-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|