Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Zakrzewie w 2021 roku.

Publication date 2020-08-31
End date 2020-09-08 00:00:00
Instytucja Powiat Płocki reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Płocku
Miejscowość Płock
Województwo mazowieckie
Branża
  • Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 579360-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 150000008, 155000003, 30000001, 151000009, 158000006, 152000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Zakrzewie w 2021 roku” w podziale na części:
Część 1. Artykuły mleczarskie, nabiał, jaja, tłuszcze zwierzęce.
Część 2. Mleko świeże krowie pełnotłuste.
Część 3. Pieczywo, świeże wyroby piekarskie, ciastkarskie.
Część 4. Produkty zwierzęce, świeże mięso i wędliny.
Część 5. Artykuły żywnościowe, przyprawy, kawa, herbata, tłuszcze roślinne, napoje i soki, woda, produkty przemiału ziarna, makarony.
Część 6. Ryby, ryby puszkowe, konserwowe, mrożone, wędzone.
Część 7. Owoce, warzywa.
Część 8. Ziemniaki jadalne.
2. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera Dział II SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0b64dc56-7903-43b8-afc2-0f0304cb0d0e
Biuletyn 579360-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiat Płocki reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Płocku
Regon 61101603400000
Zamawiajacy adres ulica Bielska
Zamawiajacy adres numer domu 59
Zamawiajacy miejscowosc Płock
Zamawiajacy kod pocztowy 09-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 242 676 800
Zamawiajacy fax 242 676 848
Zamawiajacy email cuw@powiat.plock.pl
Adres strony url www.powiat-plock.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.powiat-plock.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.powiat-plock.pl/wiadomosci/3/lista/przetargi
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego, ul. Bielska 59, 09-400 Płock
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Zakrzewie w 2021 roku.
Numer referencyjny CUW.DZP.262.25.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Zakrzewie w 2021 roku” w podziale na części: Część 1. Artykuły mleczarskie, nabiał, jaja, tłuszcze zwierzęce. Część 2. Mleko świeże krowie pełnotłuste. Część 3. Pieczywo, świeże wyroby piekarskie, ciastkarskie. Część 4. Produkty zwierzęce, świeże mięso i wędliny. Część 5. Artykuły żywnościowe, przyprawy, kawa, herbata, tłuszcze roślinne, napoje i soki, woda, produkty przemiału ziarna, makarony. Część 6. Ryby, ryby puszkowe, konserwowe, mrożone, wędzone. Część 7. Owoce, warzywa. Część 8. Ziemniaki jadalne. 2. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera Dział II SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Inne dokumenty /dołączane do oferty/ 1) Formularz ofertowy – Załącznik Nr 1 do SIWZ wraz z zestawieniem cenowym (sporządzonym na bazie zestawienia stanowiącego załącznik do opisu przedmiotu zamówienia). 2) Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów. 3) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz przewiduje możliwość dokonania w umowie następujących zmian: a) artykułu spożywczego wskazanego w ofercie Wykonawcy na artykuł o takiej samej lub wyższej jakości w przypadku, gdy na skutek okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy oferowany artykuł nie będzie dostępny na ogólnodostępnym rynku w chwili realizacji przedmiotu zamówienia, czego nie można było przewidzieć na etapie realizacji zamówienia, przy zachowaniu należytej staranności. Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania konieczności dokonania takiej zmiany. Zmiana artykułu może nastąpić jedynie po takiej samej lub niższej cenie niż określona w załączniku do oferty Wykonawcy, b) cen jednostkowych artykułów spożywczych wskazanych w integralnych częściach niniejszej umowy, określonych w § 1 ust. 3 umowy, w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta, z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, c) sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę w związku ze zmianami stanu prawnego w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, d) zmian wynikających z nowelizacji przepisów prawa, które weszły w życie po zawarciu umowy i które wymagają modyfikacji umowy. 2. Strony przewidują waloryzację cen w trakcie realizacji umowy w ramach maksymalnej górnej granicy zobowiązania, o której mowa w § 5 ust. 1 i 2 umowy. Cena brutto za jednostkę miary przedmiotu zamówienia objętego umową będzie stała przez okres co najmniej pierwszych trzech miesięcy realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z § 2 ust. 1 umowy. Po tym terminie waloryzacja może odbywać się na podstawie pisemnego uzasadnionego wniosku Wykonawcy do wysokości wskaźnika zmiany cen usług i towarów konsumpcyjnych ogłaszanych po zakończeniu każdego kwartału w Monitorze Polskim przez Prezesa GUS.
IV 4 4 data 2020-09-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Artykuły mleczarskie, nabiał, jaja, tłuszcze zwierzęce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia w Części 1 jest dostawa artykułów mleczarskich, nabiału, jaj, tłuszczy zwierzęcych. Szczegółowy opis przedmiotu zawiera Dział II SIWZ wraz z załącznikiem dla Części 1.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Mleko świeże krowie pełnotłuste
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03000000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia w Części 2 jest dostawa mleka świeżego krowiego pełnotłustego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dział II SIWZ wraz z Załącznikiem dla Części 2.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pieczywo, świeże wyroby piekarskie, ciastkarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia w Części 3 jest dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich, ciastkarskich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dział II SIWZ wraz z załącznikiem dla Części 3.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Produkty zwierzęce, świeże mięso i wędliny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia w Części 4 jest dostawa produktów zwierzęcych, świeżego mięsa i wędlin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dział II SIWZ wraz z załącznikiem dla Części 4.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Artykuły żywnościowe, przyprawy, kawa, herbata, tłuszcze roślinne, napoje i soki, woda, produkty przemiału ziarna, makarony.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia w Części 5 jest dostawa artykułów żywnościowych, przypraw, kawy, herbaty, tłuszczy roślinnych, napoi i soków, wody, produktów przemiału ziarna, makaronów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dział II SIWZ wraz z załącznikiem dla Części 5.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Ryby, ryby puszkowe, konserwowe, mrożone, wędzone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15200000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia w Części 6 jest dostawa ryb, ryb puszkowanych, konserwowych, mrożonych, wędzonych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dział II SIWZ wraz z załącznikiem dla Części 6.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Owoce, warzywa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03000000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia w Części 7 jest dostawa owoców, warzyw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dział II SIWZ wraz z załącznikiem dla Części 7.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Ziemniaki jadalne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03000000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia w Części 8 jest dostawa ziemniaków jadalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dział II SIWZ wraz z załącznikiem dla Części 8.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)