GuidZP400 |
aa0a5059-8fa6-4679-acf7-f19ddccd2669
|
Biuletyn |
579420-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Polskich Olimpijczyków w Mikołowie
|
Regon |
72675400000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Bandurskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Mikołów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
43-190
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
322 262 206,
|
Zamawiajacy fax |
322 262 206
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@sp3.mikolow.eu, urszula.szafron@sp3.mikolow.eu
|
Adres strony url |
http://sp3mikolow.bip.net.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Na mocy pełnomocnictwa udzielonego na podstawie art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019, poz. 1843 z pózn. zm.) postępowanie prowadzone jest przez: Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie - Gmina Mikołów 43-190 Mikołów ul. Karola Miarki 9 tel. (32) 226-20-54; fax.(32)226-01-69 NIP: 635-18-05-347 REGON: 365421894 http://cuwmikolow.bip.net.pl/ e-mail: sekretariat@cuw.mikolow.eu
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://sp3mikolow.bip.net.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://sp3mikolow.bip.net.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Karola Miarki 9, 43-190 Mikołów
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 w Mikołowie w roku szkolnym 2020/2021-warzywa i owoce
|
Numer referencyjny |
PN/02/2020/SP3
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 w Mikołowie w roku szkolnym 2020/2021-warzywa i owoce
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 3.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 4.Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa nr 3 w Mikołowie, ul. ks. bpa W. Bandurskiego 1, 43-190 Mikołów
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
Od chwili podpisania umowy do 30.06.2021r. lub do wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia
Termin realizacji pojedynczej dostawy zgodnie z przesłanym zamówieniem. Zamawiający będzie składał zamówienie z minimum jednodniowym wyprzedzeniem.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa stosownie do treści art.24 ust.11 (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
1
|
IV 4 4 data |
2020-09-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta musi być złożona w języku polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1.Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą: Łączna cena oferty brutto – 60,00 pkt. = 60%, Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru – 40,00 pkt. = 40%
1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór :Cena najniższa z ważnych ofert/ Cena badanej oferty x 60, Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60.
1.2 Ocena kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” tj. czas na wymianę wadliwego lub o obniżonej jakości towaru lub uzupełnienia braków liczony od momentu zgłoszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym opóźnieniu w dostawie w stosunku do godzin wyszczególnionych w Załączniku nr 5 do SIWZ
Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:40 pkt. – do 1 godziny,20 pkt. – od 1 do 1,5 godziny,0 pkt. – powyżej 1,5 godziny maksymalnie do 2 godzin
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” wynosi 40.
Nie wskazanie czasu koniecznego na wymianę lub uzupełnienie towaru, będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
2.Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.
3.W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady:
CN / CO x 60 + ilość pkt. związana z czasem koniecznym na wymianę lub uzupełnienie towaru.
Wyjaśnienia : CN - cena oferty najtańszej, CO - cena oferty badanej
|