Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 w Mikołowie w roku szkolnym 2020/2021-warzywa i owoce

Publication date 2020-08-31
End date 2020-09-08 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Polskich Olimpijczyków w Mikołowie
Miejscowość Mikołów
Województwo śląskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 579420-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 w Mikołowie w roku szkolnym 2020/2021-warzywa i owoce
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 3.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 4.Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa nr 3 w Mikołowie, ul. ks. bpa W. Bandurskiego 1, 43-190 Mikołów

Dodatkowe informacje

GuidZP400 aa0a5059-8fa6-4679-acf7-f19ddccd2669
Biuletyn 579420-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Polskich Olimpijczyków w Mikołowie
Regon 72675400000000
Zamawiajacy adres ulica Bandurskiego
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Mikołów
Zamawiajacy kod pocztowy 43-190
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 322 262 206,
Zamawiajacy fax 322 262 206
Zamawiajacy email sekretariat@sp3.mikolow.eu, urszula.szafron@sp3.mikolow.eu
Adres strony url http://sp3mikolow.bip.net.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Na mocy pełnomocnictwa udzielonego na podstawie art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019, poz. 1843 z pózn. zm.) postępowanie prowadzone jest przez: Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie - Gmina Mikołów 43-190 Mikołów ul. Karola Miarki 9 tel. (32) 226-20-54; fax.(32)226-01-69 NIP: 635-18-05-347 REGON: 365421894 http://cuwmikolow.bip.net.pl/ e-mail: sekretariat@cuw.mikolow.eu
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://sp3mikolow.bip.net.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://sp3mikolow.bip.net.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Karola Miarki 9, 43-190 Mikołów
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 w Mikołowie w roku szkolnym 2020/2021-warzywa i owoce
Numer referencyjny PN/02/2020/SP3
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 w Mikołowie w roku szkolnym 2020/2021-warzywa i owoce 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 3.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 4.Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa nr 3 w Mikołowie, ul. ks. bpa W. Bandurskiego 1, 43-190 Mikołów
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Od chwili podpisania umowy do 30.06.2021r. lub do wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia Termin realizacji pojedynczej dostawy zgodnie z przesłanym zamówieniem. Zamawiający będzie składał zamówienie z minimum jednodniowym wyprzedzeniem.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa stosownie do treści art.24 ust.11 (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej 1
IV 4 4 data 2020-09-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być złożona w języku polskim
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1.Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą: Łączna cena oferty brutto – 60,00 pkt. = 60%, Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru – 40,00 pkt. = 40% 1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór :Cena najniższa z ważnych ofert/ Cena badanej oferty x 60, Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60. 1.2 Ocena kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” tj. czas na wymianę wadliwego lub o obniżonej jakości towaru lub uzupełnienia braków liczony od momentu zgłoszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym opóźnieniu w dostawie w stosunku do godzin wyszczególnionych w Załączniku nr 5 do SIWZ Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:40 pkt. – do 1 godziny,20 pkt. – od 1 do 1,5 godziny,0 pkt. – powyżej 1,5 godziny maksymalnie do 2 godzin Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” wynosi 40. Nie wskazanie czasu koniecznego na wymianę lub uzupełnienie towaru, będzie skutkowało odrzuceniem oferty. 2.Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100. 3.W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady: CN / CO x 60 + ilość pkt. związana z czasem koniecznym na wymianę lub uzupełnienie towaru. Wyjaśnienia : CN - cena oferty najtańszej, CO - cena oferty badanej

Criterion

Kryteria Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Łączna cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)