GuidZP400 |
c1a61d62-9130-4390-8ff2-63a38e3e4a5d
|
Biuletyn |
579155-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie
|
Regon |
27150341000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Strzelców Bytomskich
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Chorzów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
323 499 115
|
Zamawiajacy fax |
322 413 952
|
Zamawiajacy email |
zp@zsm.com.pl
|
Adres strony url |
http://www.zsm.com.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.zsm.com.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.zsm.com.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w formie tradycyjnej papierowej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Strzelców Bytomskich 11, 41-500 Chorzów - Biuro Podawcze Zespołu Szpitali Miejskich
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Usługa serwisowa nad oprogramowaniem InfoMedica/AMMS (2)
|
Numer referencyjny |
SP ZOZ ZSM/ZP/38/2020
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisowej nad oprogramowaniem InfoMedica/AMMS Asseco Poland S.A, zainstalowanym w obu jednostkach organizacyjnych (tj. przy ulicy Władysława Truchana 7 oraz przy ul. Strzelców Bytomskich 11). Szczegółowy zakres usługi został opisany w Opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wartość ubezpieczenia nie może być niższa niż 2 000 000,00 złotych
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże: • że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej 2 usługi polegające na wykonaniu serwisu systemu informatycznego zgodnie z załączonym opisem przedmiotu zamówienia na kwotę nie niższą niż 90 000 zł brutto każda, w tym co najmniej jedna w podmiocie lecznictwa zamkniętego; d) zdolności zawodowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje: I. kierownikiem wdrożenia
/projektu, który posiada: A. wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu zarządzania projektami lub podyplomowe z zakresu zarządzania projektami B. doświadczenie w co najmniej 3 wdrożeniach systemu informatycznego na stanowisku kierownika wdrożenia /projektu w tym co najmniej kierowanie 1 wdrożeniem w podmiotach leczniczych, C. certyfikat np. IPMA, PMP, Prince 2 lub równoważny II. co najmniej 3 specjalistami, którzy posiadają: A. co najmniej 3- letnie doświadczenie w zakresie serwisu systemów informatycznych.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Nie wymaga.
|
Zakresie warunkow udzialu |
b) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 2 000 000,00 zł, na okres realizacji usługi, obejmującą ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Ubezpieczenie, o którym mowa utrzymywane będzie przez cały okres realizowania zamówienia (do zakończenia umowy). c) Wykaz wykonanych usług ( załącznik nr 6 do SIWZ), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 usługi serwisowe polegające na serwisie systemu informatycznego w zakresie tożsamym do zakresu opisanego w załączniku nr 2 do SIWZ, o wartości nie mniejszej niż 90 000,00 zł brutto każda, w tym co najmniej jedna w podmiotach lecznictwa zamkniętego, z załączeniem dowodów określających czy ta usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są: − referencje bądź inne dokumenty
wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługa była wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów − inne dokumenty. Wyjaśnienie. Dowodami, o których mowa powyżej, są: 1) poświadczenia, z których wynika, iż usługę zrealizowano z rzetelnością lub w sposób potwierdzający kwalifikacje i doświadczenie Wykonawcy lub - 2) oświadczenie, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze nie jest on w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego została wykonana usługa wskazana w wykazie (Załącznik nr 6 do SIWZ), Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania powyższych dowodów. d) Oświadczenie (załącznik nr 7 do SIWZ) zawierające wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz musi potwierdzać, że Wykonawca dysponuje lub
będzie dysponować co najmniej: I. Kierownikiem wdrożenia/projektu, który posiada: A. wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu zarządzania projektami lub podyplomowe z zakresu zarządzania projektami B. doświadczenie w co najmniej 3 wdrożeniach systemu informatycznego na stanowisku kierownika wdrożenia /projektu w tym co najmniej kierowanie 1 wdrożeniem w podmiotach leczniczych, C. certyfikat np. IPMA, PMP, Prince 2 lub równoważny II. 3 Specjalistami, którzy posiadają: A. co najmniej 3- letnie doświadczenie w zakresie serwisu systemów informatycznych. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Zamawiający nie wymaga.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) certyfikat ISO 27001 dla systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji, wydany przez niezależną jednostkę notyfikującą b) certyfikat ISO 9001 wydany przez niezależną jednostkę notyfikującą c) wydruk ze strony producenta oprogramowania Asseco Poland S.A (https://pl.asseco.com/partnerzy-w-zdrowiu/), potwierdzający, że Wykonawca aktualnie jest autoryzowanym partnerem producenta w zakresie serwisowania oprogramowania objętego zamówieniem tj. „Infomedica”, „AMMS Asseco Poland S.A’ – dotyczy Wykonawców, którzy oświadczą, że są autoryzowanym partnerem Asseco Poland S.A w zakresie serwisowania oprogramowania objętego zamówieniem tj. „Infomedica”, „AMMS’.
|
Inne dokumenty niewymienione |
9.1. Oferta powinna składać się z następujących dokumentów i oświadczeń: a) Wypełniony formularz ofertowy wg zał. nr 1 do SIWZ zawierający w szczególności informacje o cenie oferty, terminie płatności faktur, informacja o posiadaniu przez Wykonawcę autoryzacji i certyfikacji producenta serwisowanego oprogramowania firmy Asseco, pełnych danych adresowych Wykonawcy. b) Wykonawca, składając ofertę informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego – formularz ofertowy, pkt. 2 załącznika nr 1 do SIWZ (informacje dodatkowe część 12 oraz część 13 SIWZ)
c) Informacja o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy wg pkt. 12 załącznika nr 1 do SIWZ – dotyczy sytuacji, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie którejkolwiek części zamówienia Podwykonawcom, w sytuacji gdy Wykonawca nie przekaże informacji w formularzu ofertowym Zamawiający uzna, iż Wykonawca nie zamierza powierzyć żadnej części zamówienia Podwykonawcy.
d) Pełnomocnictwo lub upoważnienie – jeżeli dotyczy.
e) Zobowiązanie podmiotu oddającego do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby – zał. nr 9 do SIWZ – jeżeli dotyczy oraz informacji o udostępnieniu Wykonawcy zasobów przez inne podmioty, celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu - wg zał. nr 1 do SIWZ, pkt. 14 ( jeżeli dotyczy).
f) Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 5 SIWZ przy których umieszczono dopisek: „dołączyć do oferty”,
g) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 UPZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 UPZP – załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie oraz załącznik muszą zostać złożone zgodnie z treścią załącznika nr 5 SIWZ. Zamawiający uzna żądanie za spełnione, kiedy Wykonawca w ciągu 3 dni przekaże Zamawiającemu oświadczenie (wraz z ewentualnymi dowodami) faksem lub e-mailem przy założeniu niezwłocznego przekazania pisemnego oryginału na adres Zamawiającego.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
7.1 Wykonawcy składający ofertę zobowiązani są do wniesienia wadium w kwocie: 9 700,00 zł.
7.2 Wadium można wnosić w następujących formach; pieniądzu, poręczeniach i gwarancjach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (poręczenie kasy musi być zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. 2020 r. poz. 299). Dopuszczalne jest również złożenie wadium w więcej niż jednej formie.
7.3 Wadium w pieniądzu należy wnieść przed upływem terminu składania ofert przelewem na konto Zamawiającego: ING BANK ŚLĄSKI S.A. O/ CHORZÓW nr konta 21 1050 1243 1000 0010 0009 7517
7.4 Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na nr postępowania: SP ZOZ ZSM/ZP/38/2020 - „Usługa serwisowa nad oprogramowaniem InfoMedica/AMMS” (2)”.
7.5 Za termin wniesienia wadium uważa się datę i godzinę wpłynięcia środków na konto Zamawiającego.
7.6 W przypadku innych niż pieniądz form wadium Wykonawca dostarcza gwarancję lub poręczenie w oryginale do Kasy Zespołu Szpitali Miejskich (może być listowne) przed upływem terminu składania ofert (dopuszcza się złożenie gwarancji lub poręczenia wraz z ofertą).
7.7 W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych, z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać:
nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 UPZP, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą,
termin obowiązywania gwarancji,
miejsce i termin zwrotu gwarancji.
7.8 Wniesione wadium musi zachować ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą, przy czym pierwszym dniem ważności zobowiązania jest dzień składania ofert. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.
7.9 Zamawiający zwróci wadium, jeżeli wystąpi jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 UPZP.
7.10 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca:
a) którego oferta została wybrana
odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli dotyczy),
Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
b) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a UPZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 UPZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 UPZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 UPZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
7.11 Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a UPZP.
7.12 Oferta, która nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej formie i wysokości zostanie odrzucona.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
§8 Zmiany Umowy 1. Strony ustalają, że wartości brutto wyszczególnione w załączniku nr 1 mogą ulec zmianie w przypadku zmiany stawek podatku VAT. Zmiana ceny nastąpi na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy zaakceptowanego przez drugą stronę. Zmiana będzie miała miejsce od momentu obowiązywania nowej stawki podatku VAT. 2.
Wykonawca zobowiązuje się do niedokonywania zmian cen na zaoferowany przedmiot zamówienia (poza przypadkiem określonym w ust. 1 i ust. 4) przez okres obowiązywania umowy. Zamawiający dopuszcza jednak zmianę postanowień umowy w zakresie ceny w innych przypadkach niż te określone w ust. 1 i ust. 4, pod warunkiem, iż zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tj. obniżenie ceny jednostkowej netto przy zachowaniu pozostałych wymagań bez zmian. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie danych identyfikujących Strony Umowy, takich jak np. firma, adres siedziby lub inne zapisy dotyczące wskazania stron. 4. Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z części zamówienia, wynikającej z okoliczności, których Zamawiający nie mógł wcześniej przewidzieć, a które powodują, że realizacja pełnego zakresu umowy wywołałaby u Zamawiającego niekorzystne skutki z punktu widzenia celu umowy lub powodowałaby nieracjonalne wydatkowanie środków publicznych. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy, o którym mowa w §5 ust. 1 umowy w sytuacji gdy: a) Zmiana terminu realizacji umowy, wynikająca z uzasadnionych potrzeb Zamawiającego, w szczególności poprzez wydłużenie terminu obowiązywania umowy w razie przedłużającego się postępowania zmierzającego o wyłonienia nowego Wykonawcy w postepowaniu do momentu przejęcia usługi przez nowego Wykonawcę. 6. Zmiany w zakresie innych postanowień: a) zmiana osób odpowiedzialnych za
wykonanie zadania ze Strony Wykonawcy i Zamawiającego, która może nastąpić tylko na podstawie obiektywnych przesłanek przekazanych w formie pisemnej, bez konieczności aneksowania umowy. b) Zmiana osób wskazanych do realizacji umowy (załącznik nr 5 do Umowy), pod warunkiem, że osoby te będą spełniać warunki określone w SIWZ, na podstawie przekazanych informacji w formie pisemnej, bez konieczności aneksowania umowy. 7. Zamawiający dopuszcza również wprowadzenie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany: a) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz.U. 2018 poz. 2177 z późn. zm.), b) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne c) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Zmiana taka nie może nastąpić przed upływem 12 miesiąca trwania umowy. W celu ewentualnej zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy, Wykonawca jest zobowiązany w terminie 7 dni roboczych od zawarcia niniejszej umowy podać Zamawiającemu pisemne informacje dotyczących szczegółowych kosztów pracy z rozbiciem na
pracowników, wskazać składki na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, kwoty wynagrodzeń aktualne na dzień zawarcia umowy oraz wskazać procentowo jak powyższe koszty kształtują wartość umowy brutto. W przypadku nie złożenia wymaganych dokumentów Wykonawcy w trakcie realizacji zadania nie będzie przysługiwała możliwość zmiany wynagrodzenia na podstawie § 8 ust 7 niniejszej umowy.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Zgodnie z UPZP nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. W związku z powyższym Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert ma prawo zastrzec, że nie mogą być one udostępniane oraz jest zobowiązany wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji podawanych podczas otwarcia ofert tj. nazwy (firmy) oraz adresów Wykonawców, a także informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. 2019 poz. 1010 z późn. zm.) przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Jeżeli zastrzeżone przez Wykonawcę informacje nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa lub są jawne na podstawie przepisów ustawy lub odrębnych przepisów, Zamawiający zobowiązany jest do ujawnienia tych informacji w ramach prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Wykonawca zobowiązany jest w treści oferty podać i wyodrębnić dokumenty, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa
|
IV 4 4 data |
2020-09-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego – Klauzula informacyjna dotycząca Zamawiającego została zamieszczona na ostatniej stronie SIWZ (załącznik nr 10). Natomiast, klauzula informacyjna dotycząca Wykonawcy ujęta jest w pkt. 13 załącznika nr 1 do SIWZ – „Formularz ofertowy”. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać wszystkich pracowników z klauzulą dot. powierzenia danych osobowych, a których dane zostaną przekazane Zamawiającemu w trakcie i po rozstrzygnięciu postępowania.
RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016, str. 1).
|