| GuidZP400 |
d63c486f-cbd2-434a-8024-71dfb22e54ff
|
| Biuletyn |
580047-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach
|
| Regon |
14710000000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Konarskiego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Siedlce
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
08-110
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
256 442 095
|
| Zamawiajacy fax |
256 442 045
|
| Zamawiajacy email |
kowalm@ap.siedlce.pl
|
| Adres strony url |
www.uph.edu.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
dotyczy projektu pn. „Doświadcz tego sam” Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój nr umowy o dofinansowanie: POWR.03.05.00-00-PU14/19
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Przeprowadza wspolnie podmiot list |
nie
|
| Postepowanie wspolne tresc |
nie
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
publiczna szkoła wyższa
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
nie
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.uph.edu.pl
|
| Dostep do dokumentow ograniczony |
nie
|
| Oferty wnioski dostepne |
nie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
nie
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Przyrodniczo – Humanistycznym w Siedlcach, ul. Konarskiego 2, 08-110 Siedlce (Kancelaria Ogólna – pok. 20/21)
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
dostawę urządzeń komputerowych z oprogramowaniem i monitorami dla Uniwersytetu Przyrodniczo – Humanistycznego w Siedlcach w ramach Projektu „Doświadcz tego sam”.
|
| Numer referencyjny |
DZP.282.23.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
dostawa urządzeń komputerowych z oprogramowaniem i monitorami: jednostka centralna komputera stacjonarnego (1szt., monitor(1szt.), program powiększająco-udźwiękajacy umożliwiający korzystanie z komputera osobom o dowolnym stopniu niepełnosprawności wzrokowej, komputer przenośny(1szt.), monitor(1szt.). Przedmiot zamówienia został dokładnie opisany w załączniku nr 3 do niniejszej SIWZ- opis przedmiotu zamówienia
|
| Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
13100,00
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Okres w dniach |
7
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, iż oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, Wykonawca przedkłada dokładne opisy techniczne zaoferowanych urządzeń i oprogramowania w Formularzu Cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający, działając na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, określa następujące warunki zmiany treści istotnych postanowień umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania:
1) z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, polegających w szczególności na wyczerpaniu stanów magazynowych, powodujących, iż niemożliwa jest dostawa modeli urządzeń/oprogramowania zaoferowanych przez Wykonawcę, dopuszcza się zmianę modelu urządzenia/oprogramowania zadeklarowanego w ofercie na inny, o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane w ofercie Wykonawcy;
2) z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, wynikających z działań osób trzecich lub działania siły wyższej (w szczególności związanej z epidemią choroby COVID-19) dopuszcza się zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy;
3) zmiana umowy w opisanym zakresie nie będzie skutkować zwiększeniem wynagrodzenia Wykonawcy;
4) wszelkie zmiany treści umowy muszą być zaakceptowane przez obydwie strony
|
| IV 4 4 data |
2020-09-09T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:00
|
| IV 4 4 jezyki |
język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 4 17 |
1
|
| IV 6 6 |
Działając na podst. art. 93 ust. 1a ustawy PZP, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane
|