Dostawa wyposażenia w ramach projektu pn. „Gmina Zgorzelec wspiera Seniorów!”

Publication date 2020-09-01
End date 2020-09-09 00:00:00
Instytucja Gmina Zgorzelec
Miejscowość Zgorzelec
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące,
  • Wyposażenie różne,
  • Sprzęt elektroniczny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 579918-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 392900001, 317100006, 390000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia w ramach projektu pn. „Gmina Zgorzelec wspiera Seniorów!” Poddziałanie 9.2.1 Dostęp do wysokiej jakości usług społecznych - konkursy horyzontalne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.
Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne
Zamówienie obejmuje dwie części:
CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA – SPRZĘT ELEKTRONICZNY, RTV, AGD
Dodatkowe kody CPV: 31710000-6 - Sprzęt elektroniczny; 39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny
CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA – MEBLE ORAZ POZOSTAŁE WYPOSAŻENIE
Dodatkowe kody CPV: 39000000-2 – Meble; 37520000-9 – Zabawki; 39141000-2: Meble i wyposażenie kuchni

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6f9ce4ce-aeab-4e08-aac9-dacff7d1f0f2
Biuletyn 579918-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Zgorzelec
Regon 23082136800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 70
Zamawiajacy miejscowosc Zgorzelec
Zamawiajacy kod pocztowy 59-900
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 75 77 21 400
Zamawiajacy fax 75 77 56 564
Zamawiajacy email gmina@gmina.zgorzelec.pl
Adres strony url https://bip.gmina.zgorzelec.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.gmina.zgorzelec.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.gmina.zgorzelec.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny ofertę składa się w formie pisemnej, osobiście lub za pośrednictwem poczty, posłańca, w zamkniętej kopercie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Kościuszki 70, 59-900 Zgorzelec
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia w ramach projektu pn. „Gmina Zgorzelec wspiera Seniorów!”
Numer referencyjny ID.271.5.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia w ramach projektu pn. „Gmina Zgorzelec wspiera Seniorów!” Poddziałanie 9.2.1 Dostęp do wysokiej jakości usług społecznych - konkursy horyzontalne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020. Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne Zamówienie obejmuje dwie części: CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA – SPRZĘT ELEKTRONICZNY, RTV, AGD Dodatkowe kody CPV: 31710000-6 - Sprzęt elektroniczny; 39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA – MEBLE ORAZ POZOSTAŁE WYPOSAŻENIE Dodatkowe kody CPV: 39000000-2 – Meble; 37520000-9 – Zabawki; 39141000-2: Meble i wyposażenie kuchni
Cpv glowny przedmiot 39290000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. sytuacji finansowej lub finansowej.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem dat i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów, określających, czy dostawy te zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy zostały prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane. Za dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi Zamówienia Zamawiający uzna: - Dla części I zamówienia: dostawy sprzętu elektronicznego lub RTV lub AGD o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto. - Dla części II zamówienia: dostawy wyposażenia lub mebli o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach, o których mowa w Dziale VII pkt 1 SIWZ, następnie potwierdzonych w dokumentach lub oświadczeniach złożonych przez Wykonawców, o których mowa w Dziale VII pkt.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy zostały prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Za dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi Zamówienia Zamawiający uzna - Dla części I zamówienia: dostawy sprzętu elektronicznego lub RTV lub AGD o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto. - Dla części II zamówienia: dostawy wyposażenia lub mebli o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione a) Formularz Ofertowy, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b) Tabelę Elementów Ceny Ofertowej sporządzoną wg załącznika nr 9a lub/i nr 9b do SIWZ (w zależności dla której części składana jest oferta, jeśli dla obu części należy dołączyć oba załączniki), c) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy pzp, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, d) Zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy – zgodnie z Działem VIII pkt 2 SIWZ, o ile wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu trzeciego (Wzór zobowiązania podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia określa załącznik nr 5 do SIWZ), e) Pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, f) Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, o ile Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (jeżeli dotyczy).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wszelkie istotne dla stron postanowienia zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności w niej wymienionych z uwzględnieniem podanych we wzorze umowy warunków ich wprowadzenia.
IV 4 4 data 2020-09-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa SPRZĘT ELEKTRONICZNY, RTV, AGD.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31710000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszej umowy jest realizacja zadania pn. dostawa wyposażenia w ramach projektu pn. „Gmina Zgorzelec wspiera Seniorów!” Poddziałanie 9.2.1 Dostęp do wysokiej jakości usług społecznych - konkursy horyzontalne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020. Szczegółowy zakres wyposażenia określony został w załączniku nr 9a do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa MEBLE ORAZ POZOSTAŁE WYPOSAŻENIE.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszej umowy jest realizacja zadania pn. dostawa wyposażenia w ramach projektu pn. „Gmina Zgorzelec wspiera Seniorów!” Poddziałanie 9.2.1 Dostęp do wysokiej jakości usług społecznych - konkursy horyzontalne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020. Szczegółowy zakres wyposażenia określony został w załączniku nr 9b do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Termin płatności faktury
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)