Dostawa artykułów żywnościowych dla Gminnego Centrum Informacji, Kultury, Sportu i Rekreacji w Długosiodle

Publication date 2020-09-01
End date 2020-09-09 00:00:00
Instytucja Gminne Centrum Informacji, Kultury, Sportu i Rekreacji
Miejscowość Długosiodło
Województwo mazowieckie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 579858-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 151000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa świeżego mięsa wieprzowego i drobiowego dla Gminnego Centrum Informacji, Kultury, Sportu i Rekreacji z siedzibą w Długosiodle. Dostawy będą realizowane cyklicznie transportem Wykonawcy i na jego koszt do stołówek szkolnych prowadzonych przez Zamawiającego znajdujących się w:
a) Publicznej Szkole Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki, ul. T. Kościuszki 5, 07-210
Długosiodło,
b) Zespole Szkół w Starym Bosewie, ul. Rozwojowa 19, Stare Bosewo, 07-210 Długosiodło.
Każdy z produktów powinien być dostarczony w wymaganych opakowaniach.

Cykliczne dostawy będą realizowane 3 razy w tygodniu (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 8.00 do 14.00).
Dostawa artykułów żywnościowych odbywać się będzie każdorazowo na podstawie zamówienia telefonicznego złożonego przez Zamawiającego, w którym wskaże on zamawiane produkty z podaniem ilości, najpóźniej do godz. 10.00 przed dniem dostawy.
Produkty muszą spełniać normy jakościowe oraz muszą być dostarczone w ich początkowym
okresie przydatności do spożycia. W przypadkach, w których Zamawiający użył nazw własnych dla określenia walorów smakowych produktów, Zamawiający dopuszcza produkty o walorach smakowych takich samych lub wyższych. Wykonawca powinien zachować odpowiednie warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru. Każda dostawa towaru wymagającego załączenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego musi posiadać taki dokument. Wykonawca użyczy nieodpłatnie ewentualnie potrzebnych pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy. Nie wszystkie rodzaje produktów muszą być zakupione lub zakupione w pełnym zakresie ilościowym. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości towaru niż określona w ofercie. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia. Wykonawca ma obowiązek uznania reklamacji jakości i ilości dostarczanego towaru i dostarczenia nowej partii do siedziby Zamawiającego w dniu złożenia reklamacji.
Do składania zamówień Zamawiający upoważni wybranych pracowników.

Rodzaj oraz ilości artykułów żywnościowych zawarte są w formularzu cenowym (zał. nr 1.1 do SIWZ).

Kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f9f62692-b71d-444b-afb2-6778d899aa5c
Biuletyn 579858-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gminne Centrum Informacji, Kultury, Sportu i Rekreacji
Regon 55131750000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mickiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Długosiodło
Zamawiajacy kod pocztowy 07-210
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 297 412 187
Zamawiajacy fax 297 412 187
Zamawiajacy email rozwoj@dlugosiodlo.pl
Adres strony url bip.dlugosiodlo.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samorządowa instytucja kultury
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia bip.dlugosiodlo.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.dlugosiodlo.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie, osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego lub firm kurierskich
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Długosiodło, ul. T. Kościuszki 2, 07-210 Długosiodło, I piętro, pokój nr 1
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów żywnościowych dla Gminnego Centrum Informacji, Kultury, Sportu i Rekreacji w Długosiodle
Numer referencyjny GCI.ZP.271.2.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa świeżego mięsa wieprzowego i drobiowego dla Gminnego Centrum Informacji, Kultury, Sportu i Rekreacji z siedzibą w Długosiodle. Dostawy będą realizowane cyklicznie transportem Wykonawcy i na jego koszt do stołówek szkolnych prowadzonych przez Zamawiającego znajdujących się w: a) Publicznej Szkole Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki, ul. T. Kościuszki 5, 07-210 Długosiodło, b) Zespole Szkół w Starym Bosewie, ul. Rozwojowa 19, Stare Bosewo, 07-210 Długosiodło. Każdy z produktów powinien być dostarczony w wymaganych opakowaniach. Cykliczne dostawy będą realizowane 3 razy w tygodniu (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 8.00 do 14.00). Dostawa artykułów żywnościowych odbywać się będzie każdorazowo na podstawie zamówienia telefonicznego złożonego przez Zamawiającego, w którym wskaże on zamawiane produkty z podaniem ilości, najpóźniej do godz. 10.00 przed dniem dostawy. Produkty muszą spełniać normy jakościowe oraz muszą być dostarczone w ich początkowym okresie przydatności do spożycia. W przypadkach, w których Zamawiający użył nazw własnych dla określenia walorów smakowych produktów, Zamawiający dopuszcza produkty o walorach smakowych takich samych lub wyższych. Wykonawca powinien zachować odpowiednie warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru. Każda dostawa towaru wymagającego załączenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego musi posiadać taki dokument. Wykonawca użyczy nieodpłatnie ewentualnie potrzebnych pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy. Nie wszystkie rodzaje produktów muszą być zakupione lub zakupione w pełnym zakresie ilościowym. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości towaru niż określona w ofercie. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia. Wykonawca ma obowiązek uznania reklamacji jakości i ilości dostarczanego towaru i dostarczenia nowej partii do siedziby Zamawiającego w dniu złożenia reklamacji. Do składania zamówień Zamawiający upoważni wybranych pracowników. Rodzaj oraz ilości artykułów żywnościowych zawarte są w formularzu cenowym (zał. nr 1.1 do SIWZ). Kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9
Cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia – nie spełnia.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia – nie spełnia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia – nie spełnia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie wezwany przez Zamawiającego do dostarczenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, następujących dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
Inne dokumenty niewymienione Wraz z ofertą Wykonawca składa: 1) formularz ofertowy (wg zał. nr 1 do SIWZ), 2) formularz cenowy (wg. zał. nr 1.1 do SIWZ) 3) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie (wg zał. nr 2 do SIWZ) w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w niniejszej SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: a) spełnia warunki udziału w postępowaniu b) nie podlega wykluczeniu c) korzysta/ nie korzysta przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu z zasobów podmiotów trzecich, d) korzysta/nie korzysta przy wykonywaniu zamówienia z podwykonawców. Jeżeli dotyczy: 4) Dokument potwierdzający, że Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów, w szczególności zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (dotyczy wyłącznie sytuacji, w której Wykonawca przy wykazaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polegał będzie na zasobach innego podmiotu). 5) Pełnomocnictwo.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmniejszenie zakresu zamówienia i wynagrodzenia należnego wykonawcy z powodu okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 lub innych czynników wpływających na potrzeby Zamawiającego w zakresie świadczonych dostaw.
IV 4 4 data 2020-09-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki oferty i dokumenty należy złożyć w języku polskim
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin płatności
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)