Zapewnienie asysty technicznej i wsparcia dla oprogramowania do przyjmowania zgłoszeń od użytkowników oraz kontroli ich realizacji

Publication date 2020-09-02
End date 2020-09-11 00:00:00
Instytucja Gdańskie Centrum Informatyczne
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 580650-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zapewnienie asysty technicznej i wsparcia dla oprogramowania do przyjmowania zgłoszeń od użytkowników oraz kontroli ich realizacji. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w ramach zamówienia podstawowego oraz zamówienia opcjonalnego.
1) Zamówienie podstawowe obejmują swoim zakresem zapewnienie asysty i wsparcia technicznego oprogramowania do przyjmowania zgłoszeń od użytkowników oraz kontroli ich realizacji, świadczona dla Oprogramowania:
a) aktualnie posiadanego przez Zamawiającego tj. ManageEngine ServiceDesk Plus MSP dla 75 kont „serwisanci” oraz 4250 kont "zasoby" lub dostarczonego w ramach niniejszej umowy Oprogramowania Równoważnego;
b) aktualnie posiadanego przez Zamawiającego tj. ManageEngine DesktopCentral MSP dla 11 kont „serwisanci” oraz 4000 kont „zasoby” lub dostarczonego w ramach niniejszej umowy Oprogramowania Równoważnego;
c) aktualnie posiadanego przez Zamawiającego tj. ManageEngine Analytics Plus dla 2 kont „użytkownicy” oraz 5 kont „jednoczesnych osób przeglądających” lub dostarczonego w ramach niniejszej umowy Oprogramowania Równoważnego;
2) Zamówienie opcjonalne obejmuje możliwość:
a) zakupu Nowego Oprogramowania serwera pośredniczącego typu Secure Gateway Server (moduł do ManageEngine DesktopCentral MSP) lub do Oprogramowania Równoważnego, wraz z asystą i wsparciem technicznym na okres do 24 miesięcy;
b) zakup kont serwisantów i zasobów dla Oprogramowania z pkt. 1 ppkt. a,b o maksymalną liczbę:
a. po 10 dodatkowych kont serwisantów - odpowiednio dla pkt. 1 ppkt. a i pkt. 1 ppkt. b,
b. po 100 dodatkowych kont zasobów - odpowiednio dla pkt. 1 ppkt. a i pkt. 1 ppkt. b
- wraz z asysta i wsparciem technicznym na okres do 24 miesięcy;
c) zakup kont dla Oprogramowania z pkt. 1 ppkt. c, o maksymalna liczbę 10 „użytkowników” wraz z asysta i wsparciem technicznym na okres do 24 miesięcy;
d) wydłużenie okresu realizacji Umowy w ramach zamówienia podstawowego o maksymalnie dodatkowe 12 miesięcy;
e) zakupu Nowego Oprogramowania/modułów dedykowanych do Oprogramowania Zamawiającego (lub Oprogramowania Równoważnego – odpowiednio), znajdującego się w indywidualnej ofercie Wykonawcy wraz z asystą i wsparciem technicznym na okres obowiązywania Umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 66ec2726-0999-447e-b63d-b1469af11c09
Biuletyn 580650-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gdańskie Centrum Informatyczne
Regon 36770872000000
Zamawiajacy adres ulica Prof. Witolda Andruszkiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-601
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 58 7688288,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email zp@gdansk.gda.pl,
Adres strony url https://gci.gdansk.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://gci.gdansk.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://gci.gdansk.pl/
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne platforma elektroniczna: ePUAP-u https://epuap.gov.plwps/portal /strefa-klienta/katalogspraw/ profil-urzedu/GCIGdansk, ofertę należy zaszyfrować poprzez zastosowanie klucza ze strony internetowej https://miniportal.uzp.gov.pl/
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny w formie papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres GDAŃSKIE CENTRUM INFROMATYCZNE UL. PROF. WITOLDA ANDRUSZKIEWICZA 5, 80 – 601 GDAŃSK (biurowiec KOGA III piętro Sekretariat)
Nazwa nadana zamowieniu Zapewnienie asysty technicznej i wsparcia dla oprogramowania do przyjmowania zgłoszeń od użytkowników oraz kontroli ich realizacji
Numer referencyjny ZP/11/U/2020/D
Rodzaj zamowienia 2
Oferty lub wnioski 1
Okreslenie przedmiotu Zapewnienie asysty technicznej i wsparcia dla oprogramowania do przyjmowania zgłoszeń od użytkowników oraz kontroli ich realizacji. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w ramach zamówienia podstawowego oraz zamówienia opcjonalnego. 1) Zamówienie podstawowe obejmują swoim zakresem zapewnienie asysty i wsparcia technicznego oprogramowania do przyjmowania zgłoszeń od użytkowników oraz kontroli ich realizacji, świadczona dla Oprogramowania: a) aktualnie posiadanego przez Zamawiającego tj. ManageEngine ServiceDesk Plus MSP dla 75 kont „serwisanci” oraz 4250 kont "zasoby" lub dostarczonego w ramach niniejszej umowy Oprogramowania Równoważnego; b) aktualnie posiadanego przez Zamawiającego tj. ManageEngine DesktopCentral MSP dla 11 kont „serwisanci” oraz 4000 kont „zasoby” lub dostarczonego w ramach niniejszej umowy Oprogramowania Równoważnego; c) aktualnie posiadanego przez Zamawiającego tj. ManageEngine Analytics Plus dla 2 kont „użytkownicy” oraz 5 kont „jednoczesnych osób przeglądających” lub dostarczonego w ramach niniejszej umowy Oprogramowania Równoważnego; 2) Zamówienie opcjonalne obejmuje możliwość: a) zakupu Nowego Oprogramowania serwera pośredniczącego typu Secure Gateway Server (moduł do ManageEngine DesktopCentral MSP) lub do Oprogramowania Równoważnego, wraz z asystą i wsparciem technicznym na okres do 24 miesięcy; b) zakup kont serwisantów i zasobów dla Oprogramowania z pkt. 1 ppkt. a,b o maksymalną liczbę: a. po 10 dodatkowych kont serwisantów - odpowiednio dla pkt. 1 ppkt. a i pkt. 1 ppkt. b, b. po 100 dodatkowych kont zasobów - odpowiednio dla pkt. 1 ppkt. a i pkt. 1 ppkt. b - wraz z asysta i wsparciem technicznym na okres do 24 miesięcy; c) zakup kont dla Oprogramowania z pkt. 1 ppkt. c, o maksymalna liczbę 10 „użytkowników” wraz z asysta i wsparciem technicznym na okres do 24 miesięcy; d) wydłużenie okresu realizacji Umowy w ramach zamówienia podstawowego o maksymalnie dodatkowe 12 miesięcy; e) zakupu Nowego Oprogramowania/modułów dedykowanych do Oprogramowania Zamawiającego (lub Oprogramowania Równoważnego – odpowiednio), znajdującego się w indywidualnej ofercie Wykonawcy wraz z asystą i wsparciem technicznym na okres obowiązywania Umowy.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow w ramach zamówienia opcjonalnego możliwość wydłużenia okresu obowiązywania umowy o dodatkowe 12 miesięcy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ NA POTWIERDZENIE, IŻ OFEROWANA DOSTAWA, USŁUGA SPEŁNIA WYMAGANIA OKREŚLONE W OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: w przypadku zaoferowania Oprogramowania Równoważnego do Oprogramowania Zamawiającego - do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające równoważność określoną w Opisie Przedmiotu Zamówienia w Rozdziale II. Dopuszcza się możliwość wezwania Wykonawcy do udostępnienia próbek oferowanego rozwiązania, dla celów wykonania testów w środowiskach Zamawiającego. Sprawdzenie to, będzie polegać na przeprowadzeniu testów w warunkach odzwierciedlających środowiska produkcyjne na sprzęcie Zamawiającego, z użyciem urządzeń peryferyjnych Zamawiającego. Testowane będą opisane w wymaganiach OPZ funkcje, wobec których Zamawiający powziął wątpliwość o ich zgodności z wymaganiami. W tym celu Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego dostarczy/udostępni Zamawiającemu, w terminie 2 roboczych dni od daty otrzymania wezwania, po jednym egzemplarzu wskazanego Oprogramowania Równoważnego. W odniesieniu do tego Oprogramowania Równoważnego mogą zostać dostarczone licencje tymczasowe, w pełni zgodne z oferowanymi. Nieprzedłożenie oferowanego rozwiązania Równoważnego do przetestowania w ww. terminie zostanie potraktowane, jako negatywny wynik sprawdzenia. Po wykonaniu testów, dostarczone do testów egzemplarze Oprogramowania Równoważnego będą zwrócone Wykonawcy, na jego pisemny wniosek. Negatywny wynik sprawdzenia równoważności oferowanego oprogramowania skutkować będzie odrzuceniem oferty i/lub brakiem odbioru oferowanego Przedmiotu Umowy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacji z otwarcia ofert), przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. 2) Wraz ze złożeniem oświadczenia, o którym mowa w ust. 1, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3) Wykonawca na wezwanie Zamawiającego składa odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej lub wskazuje adres strony internetowej pod którym dostępny jest właściwy odpis lub wskazuje sygnaturę postępowania Zamawiającego, z którego przedmiotowe dokumenty można pobrać a) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju (dot. pkt. 3), w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy (dot. pkt. 3), nie wydaje się dokumentu, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zakresie warunkow udzialu nie wskazuje się dokumentów
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie wskazuje się dokumentów
Inne dokumenty niewymienione Dokumenty opcjonalnie dołączane do oferty: 1) pełnomocnictwo (w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie). Jeśli występuje pełnomocnik, pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie – zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy). 2) pisemne zobowiązanie podmiotu oddającego do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na potrzeby realizacji zamówienia (w formie oryginału) - jeżeli dotyczy. 3) Dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty kwotą wadialną w formie oryginału, w przypadku jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz
Czy wadium 1
Wadium Wadium w wysokości 10 000,00 zł. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu przelewem na rachunek bankowy, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany w Umowie wynikać mogą w szczególności z tytułu: 1) ujawnienia się powszechnie występujących wad oferowanego Oprogramowania – w zakresie zmiany sposobu realizacji Umowy lub zmiany zakresu świadczeń Zamawiający dopuszcza zmianę, polegającą na zastąpieniu, w ramach wynagrodzenia wynikającego z Umowy, Oprogramowania produktem zamiennym. Produkt zamienny musi spełniać wszelkie funkcjonalności zmienianego Oprogramowania. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia oświadczenia producenta/dystrybutora potwierdzającego fakt spełniania przez produkt zamienny wymagań i funkcjonalności zmienianego Oprogramowania. Wykonawca po uzyskaniu zgody Zamawiającego na zmianę, wykona wymianę Oprogramowania, zapewniając dostępność archiwalnych i bieżących danych oraz integralność z pozostałymi zasobami Oprogramowania. W przypadku takiej zmiany do obowiązków Wykonawcy, należy m.in.: a) sporządzenie harmonogramu prac i procedur niezbędnych do wymiany Oprogramowania na produkt zamienny do akceptacji Zamawiającego, b) dostarczenie Dokumentacji produktu zamiennego, c) nadzorowanie i wsparcie przebiegu eksportu/importu danych do akceptacji Zamawiającego, d) uzgodnienie i zaimplementowanie z Zamawiającym nowej konfiguracji sieciowej, e) zapewnienie szkoleń w zakresie sposobu obsługi produktu zamiennego dla administratorów, f) dostarczenie dokumentów licencyjnych zgodnych z zapisami § 7 dotyczących produktu zamiennego, g) zapewnienie realizacji Usługi na pozostały do realizacji okres obowiązywania Umowy. 2) zaistnienia Siły Wyższej – w zakresie sposobu realizacji Umowy lub terminów wskazanych w celu realizacji Umowy, 3) wystąpienia przyczyn niezależnych od Wykonawcy, związanych z równolegle prowadzonymi przez Zamawiającego projektami mającymi wpływ na realizację Przedmiotu Umowy lub w związku ze zmianami okoliczności wynikającymi ze specyfiki działalności Zamawiającego albo w związku z podjęciem przez Zamawiającego zmian technicznych, organizacyjnych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany – w zakresie zmiany sposobu wykonania Umowy lub terminów wskazanych w celu realizacji Umowy, 2. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany Umowy polegającej na zastąpieniu świadczenia Usług lub dostaw stanowiących element Przedmiotu Umowy (lub ich części) świadczeniem Usług lub dostaw Oprogramowania wchodzącego w zakres Przedmiotu Umowy, o których mowa w § 2 ust. 2 i 3, z zastrzeżeniem nieprzekroczenia łącznego maksymalnego wynagrodzenia Umowy, o którym mowa w § 4 ust.1, i świadczenia tych Usług i/lub dostaw Oprogramowania na zasadach i warunkach określonych niniejszą Umową. 3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w zakresie sposobu wystawiania faktur oraz sposobu przekazywania faktur. 4. Zmiany wynagrodzenia zgodnie z klauzulą waloryzacyjną zawartą w istotnych postanowieniach umowy stanowiących załącznik do SIWZ
IV 6 1 sposob udostepniania Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gdańskie Centrum Informatyczne ul. Prof. Witolda Andruszkiewicza 5, 80-601 Gdańsk; inspektorem ochrony danych osobowych w Gdańskim Centrum Informatycznym jest Pan Romuald Mazurek tel. 502-436-584, e-mail: iod@gdansk.gda.pl Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ZP/11/U /2020/D prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych,dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 17 RODO prawo do żądania usunięcia Pani/Pana danych osobowych, przy czym prawo to ulega ograniczeniom w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
IV 6 1 srodki ochrony zgodnie z zapisami SIWZ w załączniku Istotne postanowienia umowy
IV 4 4 data 2020-09-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin dostawy Nowego Oprogramowania/Oprogramowania Równoważnego
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)