GuidZP400 |
408a7c7f-316f-4d43-90f5-a9932857f657
|
Biuletyn |
580648-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Gminy Kostomłoty
|
Regon |
53385400000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Ślężna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kostomłoty
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
55-311
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
713 170 283
|
Zamawiajacy fax |
071 3170283 w.28
|
Zamawiajacy email |
gmina@kostomloty.pl
|
Adres strony url |
WWW.KOSTOMLOTY.PL
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.kostomloty.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Ślężna 2, 55-311 Kostomłoty
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenie do żłobka Wesołe Skrzaty w miejscowości Kostomłoty
|
Numer referencyjny |
PIFZ.271.19.2020 PW
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia (dowóz, wniesienie, instalacja) fabrycznie nowego do żłobka w miejscowości Kostomłoty Zamówienie składa się z następujących części: 1) Określenie przedmiotu zamówienia na część 1: Wyposażenie ogólne Opis przedmiotu zamówienia według kodów Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39290000-1 Wyposażenie ogólne 2 Określenie przedmiotu zamówienia na część 2: RTV Opis przedmiotu zamówienia według kodów Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39700000-9 RTV
|
Cpv glowny przedmiot |
39290000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Do oferty wykonawca dołącza:
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zakres oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ,
2) oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych wynikających z RODO,
3) zdjęcia oraz specyfikację oferowanych produktów.
2. Informacje zawarte w oświadczeniu o którym mowa w ust. 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Wzory oświadczeń wykonawcy, składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie dotyczącym spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz przesłanek wykluczenia z postępowania stanowią załącznik do SIWZ.
4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
5. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
6. Zamawiający w niniejszym postępowaniu stosuje procedurę odwróconą (art. 24aa ustawy Pzp), co oznacza, że najpierw dokona oceny ofert pod kątem przesłanek odrzucenia oferty (art. 89 ust. 1 ustawy Pzp) oraz kryteriów oceny ofert opisanych w SIWZ, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
7. Jeżeli wykonawca, o którym mowa w ust. 6, uchyla się od zawarcia umowy, zamawiający może zbadać, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy jeżeli:
1) łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, a zmiany postanowień umownych nie prowadzą do zmiany charakteru umowy,
2) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne,
3) zmiany dotyczą terminu wykonania zamówienia i związane są z koordynacja dostaw poszczególnych części zamówienia.
|
IV 4 4 data |
2020-09-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|