Dostawa wyrobów medycznych - środki ochrony indywidualnej

Publication date 2020-09-02
End date 2020-09-11 00:00:00
Instytucja Wielkopolskie Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii SP ZOZ
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 579231-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331400003, 331990001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych - środki ochrony indywidualnej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 pakietów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ, który jest jednocześnie formularzem cenowym

Dodatkowe informacje

GuidZP400 499e7852-c920-4289-8ca0-0ee9e3133a35
Biuletyn 579231-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wielkopolskie Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii SP ZOZ
Regon 63125036900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szamarzewskiego
Zamawiajacy adres numer domu 62
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 60-569
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 616 654 310,
Zamawiajacy fax 616 631 088
Zamawiajacy email szpital@wcpit.org,
Adres strony url http://www.wcpit.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://wcpit.pl/system-komunikacji-elektronicznej/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://wcpit.pl/system-komunikacji-elektronicznej/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Inny sposób: Dostarczenie do siedziby Zamawiającego pocztą tradycyjną lub kurierską w zamkniętej i oznakowanej kopercie - forma pisemna.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wielkopolskie Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii im. Eugenii i Janusza Zeylandów Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Szamarzewskiego 62, 60-569 Poznań
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyrobów medycznych - środki ochrony indywidualnej
Numer referencyjny WCPIT/EA/381-30/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych - środki ochrony indywidualnej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 pakietów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ, który jest jednocześnie formularzem cenowym
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 371400,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 6
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. materiały zawierające opis techniczny oferowanych wyrobów (np. katalogi, foldery w języku polskim) – na podstawie którego Zamawiający oceni zgodność parametrów oferowanych wyrobów z opisanymi w załączniku nr 1. Za wskazane Zamawiający uznaje zamieszczenie w przedłożonych materiałach zawierających opis techniczny oferowanych wyrobów informacji o numerze pakietu i pozycji, których dany opis dotyczy.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z par.4 wzoru umowy nr 4:"5. Cena wskazana w ust. 1 zawiera koszty, związane z przedmiotem umowy – łącznie z opakowaniem, transportem do miejsca przeznaczenia, wyładunkiem, itp.; 6. Wykonawca zapewnia niezmienność ceny do momentu zrealizowania umowy, z zastrzeżeniem ust. 6a i 7. 6a. Zamawiający dopuszcza zmianę ceny brutto w przypadku urzędowej podwyżki stawki VAT- o tę wartość, przy zachowaniu niezmienności ceny netto. W takim przypadku zmiana będzie mogła obowiązywać od początku miesiąca następnego, po tym, w którym Wykonawca wystąpił z propozycją zmiany ceny. Zmiany w tym zakresie wymagają formy pisemnej w postaci aneksu. 7. W przypadku okresowych promocji cenowych towaru – niższych niż określone w załączniku nr 1 - stosowanych przez producentów, strony uzgadniają, że w tym okresie dostawy towarów wyszczególnionych w załączniku do umowy będą realizowane przez Wykonawców w cenach promocyjnych. 8. Wykonawca bez zgody Zamawiającego wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności nie może przelać wierzytelności wynikającej z niniejszej umowy na osoby trzecie. 9. Dopuszczalna jest zmiana artykułów będących przedmiotem umowy na ich odpowiedniki niewskazane w ofercie - spełniające wszystkie wymogi określone w siwz i o cenie nie wyższej niż ofertowa. Zmiana wymaga aneksu do umowy i może nastąpić w przypadku zakończenia lub wstrzymania produkcji, wycofania produktu z rynku. 10. Strony dopuszczają zmianę cen jednostkowych preparatów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową".
IV 4 4 data 2020-09-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1 Środki ochrony indywidualnej - kombinezon jednorazowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 51800,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Środki ochrony indywidualnej - kombinezon jednorazowy
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2 Maseczki chirurgiczne mocowane na gumki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 110960,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Maseczki chirurgiczne mocowane na gumki
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3 Półmaski ochronne FFP2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 34040,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Półmaski ochronne FFP2
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4 Półmaski ochronne FFP3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 14800,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Półmaski ochronne FFP3
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5 Fartuch barierowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 22800,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Fartuch barierowy
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6 Fartuch niesterylny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 137000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Fartuch niesterylny
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)