Dostawa odzieży medycznej, ochronnej i roboczej oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Centrum Onkologii w Bydgoszczy

Publication date 2020-09-02
End date 2020-09-11 00:00:00
Instytucja Centrum Onkologii im. prof. Franciszka Łukaszczyka w Bydgoszczy
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Sprzęt bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 552937-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 351134003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży medycznej, ochronnej i roboczej oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Centrum Onkologii w Bydgoszczy, które szczegółowo opisano w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia a także załączniku nr 8 do SIWZ (załączniku nr 2 do wzoru umowy), wymaganiach stanowiących załącznik nr 7 do SIWZ (załącznik nr 3 do wzoru umowy).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f69b0375-e872-417f-a609-74df089db9e2
Biuletyn 552937-N-2020
Zamawiajacy nazwa Centrum Onkologii im. prof. Franciszka Łukaszczyka w Bydgoszczy
Regon 12553630000000
Zamawiajacy adres ulica ul. dr Izabeli Romanowskiej
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85-796
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon (0-52)3743208
Zamawiajacy fax (0-52)3743301
Zamawiajacy email dzierzawskab@co.bydgoszcz.pl
Adres strony url www.co.bydgoszcz.pl
Adres strony internetowej www.co.bydgoszcz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.co.bydgoszcz.pl/przetargi
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.co.bydgoszcz.pl/przetargi
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny elektronicznie - https://e-propublico.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 85-796 Bydgoszcz ul. dr Izabeli Romanowskiej 2 - kancelaria Centrum Onkologii, pok. 1075
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa odzieży medycznej, ochronnej i roboczej oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Centrum Onkologii w Bydgoszczy
Numer referencyjny 472/P/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży medycznej, ochronnej i roboczej oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Centrum Onkologii w Bydgoszczy, które szczegółowo opisano w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia a także załączniku nr 8 do SIWZ (załączniku nr 2 do wzoru umowy), wymaganiach stanowiących załącznik nr 7 do SIWZ (załącznik nr 3 do wzoru umowy).
Cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Grupa 1 - Odzież medyczna i robocza 1.Oświadczenia Wykonawcy, że zaproponowane produkty posiadają, zgodność z normą: PN-P-84525:1998. 2.Oświadczenia Wykonawcy, że zaproponowane produkty posiadają certyfikat niezależnego laboratorium potwierdzający zgodność ze specyfikacją CEN/TS 14237:2015-12. 3.Oświadczenia Wykonawcy, że zaproponowane produkty posiadają Certyfikat Oeko-Tex Standard 100 klasa I z niezależnego laboratorium. 4.Kartę danych technicznych lub inny dokument równoważny wystawiony przez producenta na potwierdzenie wymaganych parametrów zawartych w opisie przedmiotu zamówienia- załącznik nr 7 do SIWZ. 5.Firmowego katalogu, folderu, prospektów, ulotek informacyjnych dot. oferowanego asortymentu. 6.Tabelę rozmiarów odzieży. 7.Próbki- przedstawienie 9 wzorów odzieży zgodnie z opisem z załączników nr 7, 8 do SIWZ: −żakiet pielęgniarki niebieski rękaw krótki r. 42 −spodnie pielęgniarki niebieskie r. 42 −żakiet fioletowy KOM r. 42 −spódnica biała r.42 −spodnie damskie białe – rozmiar 42 −żakiet sekretarki medycznej – kolor fuksja r. 40 −spodnie pracownika serwisowego damskie – kolor ciemno-granatowy r. 44 −fartuch damski biały – rozmiar 36 −ubranie 100% bawełna damskie, kolor jasnoniebieski r. 42 8.Wzorniki wszystkich kolorów (wyszczególnionych w załącznikach nr 7, 8 do SIWZ) dla każdego z dwóch rodzajów tkanin/materiałów opisanych dla grupy 1 o minimalnym wymiarze 20/15 cm, z których m.in. zostaną wykonane modele wzoru odzieży zgodnie z pkt 7. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczać w całym okresie obowiązywania umowy odzież dokładnie z takiego materiału/tkaniny oraz koloru jak zaoferowany wzornik. Złożone próbki (modele ubrań) będą wykorzystane do oceny zgodności ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. Zaprezentowane sorty podlegają zwrotowi Wykonawcy. Uwaga: W celu zachowania jednolitej kolorystyki sortów możliwa jest wizja lokalna u Zamawiającego. Grupa 2 - Ubrania robocze 1.Oświadczenia Wykonawcy, że zaproponowane produkty posiadają zgodność z normą: PN-P-84525:1998. 2.Kartę danych technicznych lub inny dokument równoważny wystawiony przez producenta na potwierdzenie wymaganych parametrów zawartych w opisie przedmiotu zamówienia- załącznik nr 7 do SIWZ. 3.Tabeli rozmiarów odzieży roboczej. 4.Firmowego katalogu, folderu, prospektów, ulotek informacyjnych dot. oferowanego asortymentu. 5.Próbki- przedstawienie 1 modelu ubrania zgodnie z opisem z załączników nr 7, 8 do SIWZ: - ubranie robocze szare r. 50 Zamawiający informuje, że załączone do oferty próbki mogą być pozbawione logo Zamawiającego. 6.Wzorniki wszystkich kolorów (wyszczególnionych w załącznikach nr 7, 8 do SIWZ) dla każdego z dwóch rodzajów tkanin/materiałów opisanych dla grupy 2 o minimalnym wymiarze 20/15 cm, z których m.in. zostanie wykonany model wzoru odzieży zgodnie z pkt 5. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczać w całym okresie obowiązywania umowy odzież dokładnie z takiego materiału/tkaniny oraz koloru jak zaoferowany wzornik. Złożone próbki (modele ubrań) będą wykorzystane do oceny zgodności ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. Zaprezentowane sorty podlegają zwrotowi Wykonawcy. Uwaga: W celu zachowania jednolitej kolorystyki sortów możliwa jest wizja lokalna u Zamawiającego. Grupa 3 - Odzież ochronna i robocza 1. Tabeli rozmiarów odzieży (dot. pozycji: 1-11). 2. Próbki – przedstawienie 2 modeli koszulek T-shirt zgodnie z opisem z załączników nr 7, 8 do SIWZ: - koszulka T-shirt damska, kolor biały - rozmiar M, - koszulka T-shirt męska, kolor niebieski - rozmiar L. Złożone próbki (modele ubrań) będą wykorzystane do oceny zgodności ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. Zaprezentowane sorty podlegają zwrotowi Wykonawcy. Uwaga: W celu zachowania jednolitej kolorystyki możliwa jest wizja lokalna u Zamawiającego.
Inne dokumenty niewymienione -Podpisany i wypełniony formularz cenowy– załącznik nr 4 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst § 8 3. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. § 9 3.W razie niewyczerpania limitu finansowego przez okres trwania umowy, umowa może ulec przedłużeniu do wyczerpania limitu, o którym mowa w § 2 ust. 1 umowy, jeśli jest to korzystne dla Zamawiającego. 4. W przypadku, gdy umowa zostanie pomiędzy stronami przedłużona na okres dłuższy niż 12 miesięcy, zgodnie z zapisami ust. 3 niniejszego paragrafu wartość umowy, może ulec zmianie w przypadku : 1)zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. 2018 r., poz. 2177 ze zm.); 2)zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; 3)zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. 2018r., poz. 2215 ze zm.), jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 5. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 4 pkt 1 niniejszego paragrafu, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. 6. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 4 pkt 2 niniejszego paragrafu, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego. 7. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 4 pkt 3 niniejszego paragrafu, wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie z uwzględnieniem sumy wzrostu kosztów realizacji zamówienia publicznego wynikającą z wpłat do pracowniczego planu kapitałowego dokonanego przez Wykonawcę. 8. Wprowadzenie zmian wysokości wynagrodzenia wymaga uprzedniego złożenia Zamawiającemu przez wykonawcę oświadczenia o wysokości dodatkowych kosztów wynikających z wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 4 pkt 1, pkt 2 i pkt 3 niniejszego paragrafu. Oraz wszelkie zmiany zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-09-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Grupa 1 - Odzież medyczna i robocza
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Grupa 1 - Odzież medyczna i robocza
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Grupa 2 - Ubrania robocze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Grupa 2 - Ubrania robocze
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Grupa 3 - Odzież ochronna i robocza
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Grupa 3 - Odzież ochronna i robocza
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Grupa 4 - Środki ochrony indywidualnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Grupa 4 - Środki ochrony indywidualnej
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria czas rozpatrzenia reklamacji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria czas realizacji zamówienia częściowego
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)