GuidZP400 |
f69b0375-e872-417f-a609-74df089db9e2
|
Biuletyn |
552937-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Onkologii im. prof. Franciszka Łukaszczyka w Bydgoszczy
|
Regon |
12553630000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. dr Izabeli Romanowskiej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bydgoszcz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
85-796
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
(0-52)3743208
|
Zamawiajacy fax |
(0-52)3743301
|
Zamawiajacy email |
dzierzawskab@co.bydgoszcz.pl
|
Adres strony url |
www.co.bydgoszcz.pl
|
Adres strony internetowej |
www.co.bydgoszcz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.co.bydgoszcz.pl/przetargi
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.co.bydgoszcz.pl/przetargi
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
elektronicznie - https://e-propublico.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
85-796 Bydgoszcz ul. dr Izabeli Romanowskiej 2 - kancelaria Centrum Onkologii, pok. 1075
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa odzieży medycznej, ochronnej i roboczej oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Centrum Onkologii w Bydgoszczy
|
Numer referencyjny |
472/P/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży medycznej, ochronnej i roboczej oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Centrum Onkologii w Bydgoszczy, które szczegółowo opisano w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia a także załączniku nr 8 do SIWZ (załączniku nr 2 do wzoru umowy), wymaganiach stanowiących załącznik nr 7 do SIWZ (załącznik nr 3 do wzoru umowy).
|
Cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Grupa 1 - Odzież medyczna i robocza
1.Oświadczenia Wykonawcy, że zaproponowane produkty posiadają, zgodność z normą: PN-P-84525:1998.
2.Oświadczenia Wykonawcy, że zaproponowane produkty posiadają certyfikat niezależnego laboratorium potwierdzający zgodność ze specyfikacją CEN/TS 14237:2015-12.
3.Oświadczenia Wykonawcy, że zaproponowane produkty posiadają Certyfikat Oeko-Tex Standard 100 klasa I z niezależnego laboratorium.
4.Kartę danych technicznych lub inny dokument równoważny wystawiony przez producenta na potwierdzenie wymaganych parametrów zawartych w opisie przedmiotu zamówienia- załącznik nr 7 do SIWZ.
5.Firmowego katalogu, folderu, prospektów, ulotek informacyjnych dot. oferowanego asortymentu.
6.Tabelę rozmiarów odzieży.
7.Próbki- przedstawienie 9 wzorów odzieży zgodnie z opisem z załączników nr 7, 8 do SIWZ:
−żakiet pielęgniarki niebieski rękaw krótki r. 42
−spodnie pielęgniarki niebieskie r. 42
−żakiet fioletowy KOM r. 42
−spódnica biała r.42
−spodnie damskie białe – rozmiar 42
−żakiet sekretarki medycznej – kolor fuksja r. 40
−spodnie pracownika serwisowego damskie – kolor ciemno-granatowy r. 44
−fartuch damski biały – rozmiar 36
−ubranie 100% bawełna damskie, kolor jasnoniebieski r. 42
8.Wzorniki wszystkich kolorów (wyszczególnionych w załącznikach nr 7, 8 do SIWZ) dla każdego z dwóch rodzajów tkanin/materiałów opisanych dla grupy 1 o minimalnym wymiarze 20/15 cm, z których m.in. zostaną wykonane modele wzoru odzieży zgodnie z pkt 7. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczać w całym okresie obowiązywania umowy odzież dokładnie z takiego materiału/tkaniny oraz koloru jak zaoferowany wzornik.
Złożone próbki (modele ubrań) będą wykorzystane do oceny zgodności ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. Zaprezentowane sorty podlegają zwrotowi Wykonawcy.
Uwaga: W celu zachowania jednolitej kolorystyki sortów możliwa jest wizja lokalna u Zamawiającego.
Grupa 2 - Ubrania robocze
1.Oświadczenia Wykonawcy, że zaproponowane produkty posiadają zgodność z normą: PN-P-84525:1998.
2.Kartę danych technicznych lub inny dokument równoważny wystawiony przez producenta na potwierdzenie wymaganych parametrów zawartych w opisie przedmiotu zamówienia- załącznik nr 7 do SIWZ.
3.Tabeli rozmiarów odzieży roboczej.
4.Firmowego katalogu, folderu, prospektów, ulotek informacyjnych dot. oferowanego asortymentu.
5.Próbki- przedstawienie 1 modelu ubrania zgodnie z opisem z załączników nr 7, 8 do SIWZ:
- ubranie robocze szare r. 50
Zamawiający informuje, że załączone do oferty próbki mogą być pozbawione logo Zamawiającego.
6.Wzorniki wszystkich kolorów (wyszczególnionych w załącznikach nr 7, 8 do SIWZ) dla każdego z dwóch rodzajów tkanin/materiałów opisanych dla grupy 2 o minimalnym wymiarze 20/15 cm, z których m.in. zostanie wykonany model wzoru odzieży zgodnie z pkt 5. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczać w całym okresie obowiązywania umowy odzież dokładnie z takiego materiału/tkaniny oraz koloru jak zaoferowany wzornik.
Złożone próbki (modele ubrań) będą wykorzystane do oceny zgodności ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. Zaprezentowane sorty podlegają zwrotowi Wykonawcy.
Uwaga: W celu zachowania jednolitej kolorystyki sortów możliwa jest wizja lokalna u Zamawiającego.
Grupa 3 - Odzież ochronna i robocza
1. Tabeli rozmiarów odzieży (dot. pozycji: 1-11).
2. Próbki – przedstawienie 2 modeli koszulek T-shirt zgodnie z opisem z załączników nr 7, 8 do SIWZ:
- koszulka T-shirt damska, kolor biały - rozmiar M,
- koszulka T-shirt męska, kolor niebieski - rozmiar L.
Złożone próbki (modele ubrań) będą wykorzystane do oceny zgodności ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. Zaprezentowane sorty podlegają zwrotowi Wykonawcy.
Uwaga: W celu zachowania jednolitej kolorystyki możliwa jest wizja lokalna u Zamawiającego.
|
Inne dokumenty niewymienione |
-Podpisany i wypełniony formularz cenowy– załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
§ 8
3. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach.
§ 9
3.W razie niewyczerpania limitu finansowego przez okres trwania umowy, umowa może ulec przedłużeniu do wyczerpania limitu, o którym mowa w § 2 ust. 1 umowy, jeśli jest to korzystne dla Zamawiającego.
4. W przypadku, gdy umowa zostanie pomiędzy stronami przedłużona na okres dłuższy niż 12 miesięcy, zgodnie z zapisami ust. 3 niniejszego paragrafu wartość umowy, może ulec zmianie w przypadku :
1)zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę
(Dz. U. 2018 r., poz. 2177 ze zm.);
2)zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
3)zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. 2018r., poz. 2215 ze zm.),
jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
5. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 4 pkt 1 niniejszego paragrafu, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia.
6. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 4 pkt 2 niniejszego paragrafu, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego.
7. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 4 pkt 3 niniejszego paragrafu, wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie z uwzględnieniem sumy wzrostu kosztów realizacji zamówienia publicznego wynikającą z wpłat do pracowniczego planu kapitałowego dokonanego przez Wykonawcę.
8. Wprowadzenie zmian wysokości wynagrodzenia wymaga uprzedniego złożenia Zamawiającemu przez wykonawcę oświadczenia o wysokości dodatkowych kosztów wynikających z wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 4 pkt 1, pkt 2 i pkt 3 niniejszego paragrafu.
Oraz wszelkie zmiany zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2020-09-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Grupa 1 - Odzież medyczna i robocza
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Grupa 1 - Odzież medyczna i robocza
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Grupa 2 - Ubrania robocze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Grupa 2 - Ubrania robocze
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Grupa 3 - Odzież ochronna i robocza
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Grupa 3 - Odzież ochronna i robocza
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Grupa 4 - Środki ochrony indywidualnej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Grupa 4 - Środki ochrony indywidualnej
|
| |