Dostawa i montaż sprzętu AGD oraz RTV do dwóch oddziałów żłobkowych w m. Jabłoń

Publication date 2020-09-02
End date 2020-09-10 00:00:00
Instytucja Urząd Gminy Jabłoń
Miejscowość Jabłoń
Województwo lubelskie
Branża
  • Urządzenia zaopatrzeniowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 580569-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 393100008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje dostawę urządzeń AGD oraz innych sprzętów wyposażenia kuchennego oraz RTV.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj.: wykaz wraz z opisem sprzętu AGD stanowi załącznik nr 1 do SIWZ
Przedmiot zamówienia musi być:
 fabrycznie nowy;
 wolny od wad i pełnowartościowy;
 wykonany z wymaganymi normami branżowymi w tym normami: bezpieczeństwa i higieny pracy, wytrzymałości i trwałości;

Dodatkowe informacje

GuidZP400 31421121-192b-4cff-b14a-906cecbb579d
Biuletyn 580569-N-2020
Zamawiajacy nazwa Urząd Gminy Jabłoń
Regon 00053526700000
Zamawiajacy adres ulica Zamojskiego
Zamawiajacy adres numer domu 27
Zamawiajacy miejscowosc Jabłoń
Zamawiajacy kod pocztowy 21-205
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 083 3560036,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email jablon@gminy.bmb.pl, sekr@jablon.pl
Adres strony url www.jablon.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://ugjablon.bip.lubelskie.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Jabłoń, ul. Augusta Zamoyskiego 27, 21-205 Jabłoń, pok. nr 4 (sekretariat)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż sprzętu AGD oraz RTV do dwóch oddziałów żłobkowych w m. Jabłoń
Numer referencyjny SZP.271.17.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Zakres zamówienia obejmuje dostawę urządzeń AGD oraz innych sprzętów wyposażenia kuchennego oraz RTV. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj.: wykaz wraz z opisem sprzętu AGD stanowi załącznik nr 1 do SIWZ Przedmiot zamówienia musi być:  fabrycznie nowy;  wolny od wad i pełnowartościowy;  wykonany z wymaganymi normami branżowymi w tym normami: bezpieczeństwa i higieny pracy, wytrzymałości i trwałości;
Cpv glowny przedmiot 39310000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 28
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w załączniku nr 4 niniejszej SIWZ. 2. 12.6. Ofertę stanowi wypełniony Formularz „Oferta”. 12.7. Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) Oświadczenie wymagane postanowieniami pkt 7.1. SIWZ; 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, bądź wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 poz. 2294), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty. 1) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie, 2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy instytucjami nadzorującymi wdrażanie projektu, 3) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących projektu. 4) w przypadku, gdy Wykonawca w ofercie nie przewidział korzystania z podwykonawców, przewiduje się możliwą zmianę umowy dotyczącą powierzenia przez wykonawcę wykonywania części zamówienia podwykonawcom lub dalszym podwykonawcom, jeżeli wykonawca uzna to za konieczne i złoży odpowiedni wniosek w formie pisemnej. 5) w przypadku, gdy Wykonawca w ofercie przewidział korzystanie z podwykonawców, przewiduje się możliwą zmianę umowy dotyczącą samodzielnego wykonania przedmiotu zamówienia lub zwiększenia bądź zmniejszenia liczby podwykonawców, jeżeli wykonawca uzna to za konieczne i złoży odpowiedni wniosek w formie pisemnej, przy czym jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w takcie postępowania o udzielenie zamówienia. Zgoda na zmianę, rezygnację z podwykonawcy może nastąpić pod warunkiem przedstawienia przez Wykonawcę oświadczeń podwykonawców i dalszych podwykonawców, którzy byli związani umową z dotychczasowym podwykonawcą, potwierdzających zapłatę przez niego należnego wynagrodzenia za wykonaną część zamówienia do dnia dokonania zmiany umowy w tym zakresie. 6) Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenie zakresu rzeczowego zamówienia poprzez rezygnację z części zamówienia, z przyczyn, których nie dało się przewidzieć w chwili zawierania umowy lub uzasadnionych potrzebami Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują żadne żądania odszkodowawcze.
IV 6 1 srodki ochrony Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, załączając stosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy PZP. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 z późn. zm.), które Wykonawca pragnie zastrzec jako tajemnicę przedsiębiorstwa, winny być załączone w osobnym opakowaniu, w sposób umożliwiający łatwe od niej odłączenie i opatrzone napisem: „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa – nie udostępniać”, z zachowaniem kolejności numerowania stron oferty.
IV 4 4 data 2020-09-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki 7.10. Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę lub złożony wraz z ofertą sporządzony w języku innym niż polski musi być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Otwarcie ofert nastąpi w: Gmina Jabłoń, ul. Augusta Zamoyskiego 27, 21-205 Jabłoń, pokój nr 6 dnia 10.09.2020 r. o godz. 10:15

Criterion

Kryteria termin realizacji - skrócenie terminu
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)