| GuidZP400 |
91416716-89b5-4d0e-85a3-3bda3a453451
|
| Biuletyn |
580352-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Prudnickie Centrum Medyczne S. A. w Prudniku
|
| Regon |
53244846700000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Szpitalna
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Prudnik
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
48-200
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
774067890
|
| Zamawiajacy email |
przetargi@pcm.prudnik.pl
|
| Adres strony url |
www.pcm.prudnik.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Spółka prawa handlowego
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej z wykorzystaniem mini Portalu, ePUAP i poczty elektronicznej Zamawiającego. Szczegółowe instrukcje użytkowania mini Portalu dostępne są na stronie: www.uzp.gov.pl/e-zamowienia2/miniportal
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
„Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, obłożeń operacyjnych, gipsów, pampersów i flizeliny dla Prudnickiego Centrum Medycznego S. A. w Prudniku.”
|
| Numer referencyjny |
1/IX/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia objęty niniejszym postępowaniem składa się z 5 niżej wymienionych części (pakietów):
Wykaz części zamówienia: CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (1 pakiet zamówienia) – Obłożenia; wg ZAŁĄCZNIKA NR 6. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (2 pakiet zamówienia) – Zestawy jałowe, podkłady; wg ZAŁĄCZNIKA NR 7. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (3 pakiet zamówienia) – Gipsy, pieluchomajtki, pampersy; wg ZAŁĄCZNIKA NR 8. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (4 pakiet zamówienia) – Materiały opatrunkowe; wg ZAŁĄCZNIKA NR 9. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (5 pakiet zamówienia) – Flizelina; wg ZAŁĄCZNIKA NR 10.
|
| Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie składane jest w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym na adres: przetargi@pcm.prudnik.pl lub w formie papierowej na adres siedziby Zamawiającego.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej, pod rygorem nieważności. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty chyba, że zmiany takie wynikają z zapisu SIWZ lub ogłoszenia o zamówieniu, z zastrzeżeniem art. 144 Ustawy prawo zamówień publicznych. Strony dopuszczają możliwość zmiany niniejszej umowy w przypadku: a) zmiany wysokości stawki podatku VAT, skutkującej zmianą wysokości wynagrodzenia Wykonawcy; b) zakończenia produkcji lub wycofania z rynku przedmiotu zamówienia; wówczas Strony dopuszczają zmianę przedmiotu dostawy na produkt o tych samych, bądź wyższych parametrach, po cenie jednostkowej nie wyższej niż wskazana w ofercie Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do wykazania równoważności produktu, na który następuje zmiana, w stosunku do uprzednio zaoferowanego; c) obniżenia przez producenta ceny jednostkowej za produkt.
|
| IV 4 4 data |
2020-09-11T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Obłożenia
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy zakres i wielkość przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Zestawy jałowe, podkłady
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy zakres i wielkość przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Materiały opatrunkowe
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy zakres i wielkość przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Flizelina
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy zakres i wielkość przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Gipsy, pieluchomajtki, pampersy
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy zakres i wielkość przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ.
|
| | |