DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DO PRACOWNI SZKOLNYCH

Publication date 2020-09-03
End date 2020-09-11 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół Technicznych im. T. Kościuszki
Miejscowość Leżajsk
Województwo podkarpackie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 581247-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia został określony w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ jest to zakup sprzętu informatycznego do pracowni ZST w Leżajsku - dostawa laptopów, drukarek, projektorów, monitorów interaktywnych

Dodatkowe informacje

GuidZP400 75cc6d16-8ffd-4c28-8233-40a2353d65b0
Biuletyn 581247-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół Technicznych im. T. Kościuszki
Regon 18762000000000
Zamawiajacy adres ulica Mickiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 67
Zamawiajacy miejscowosc Leżajsk
Zamawiajacy kod pocztowy 37-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 172 406 107,
Zamawiajacy fax 172 406 108
Zamawiajacy email biuroadm@zst.lezajsk.pl,
Adres strony url www.zst.lezajsk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zst.lezajsk.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zst.lezajsk.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest przygotowanie ofert w formie pisemnej - Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w innej formie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 37-300 Leżajsk, ul. Mickiewicza 67
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DO PRACOWNI SZKOLNYCH
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia został określony w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ jest to zakup sprzętu informatycznego do pracowni ZST w Leżajsku - dostawa laptopów, drukarek, projektorów, monitorów interaktywnych
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, zamówienie gdzie część zrealizowana obejmuje należycie wykonane minimum 3 różne dostawy których przedmiotem była dostawa sprzętu informatycznego w tym laptopów i/lub monitorów interaktywnych i/lub drukarek i/lub projektorów. Za 3 różne dostawy Zamawiający rozumie trzy zamówienia objęte oddzielną umową na dostawę.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp.
Zakresie warunkow udzialu 1) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane; 2) dowodów określających, czy dostawy wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert zostały wykonane należycie (w przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych - są wykonywane należycie, przy czym dowody potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu. W stosownej sytuacji, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku konsorcjum, oświadczenie składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w przypadkach gdy: a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie dotyczącym: zmian prawa podatkowego, w tym stawek podatku, uPzp, ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. 2015 r. poz. 584 ze zm), ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2013 r. poz. 885 z późn. zm.). Zmiana regulacji określonych w zdaniu poprzednim musi wywierać bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy i może prowadzić do modyfikacji wyłącznie tych zapisów umowy, do których się odnosi, b) wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, c) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, d) w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2020-09-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Bezpłatne przeglądy serwisowe
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 55,00
  
Kryteria Wydłużony okres gwarancji
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Czas reakcji serwisu
Znaczenie 5,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)