Zakup, dostawa i montaż wyposażenia w ramach projektu Nowe oblicze kultury – zakup wyposażenia sali koncertowej i studia nagrań Gminnego Centrum Kultury w Lubochni

Publication date 2020-09-03
End date 2020-09-11 00:00:00
Instytucja Gminne Centrum Kultury i Biblioteka Publiczna w Lubochni
Miejscowość Lubochnia Dworska
Województwo łódzkie
Branża
  • Reflektory punktowe,
  • Urządzenia głośnikowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 581089-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 323424006, 315272606, 386521000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup, dostawa i montaż wyposażenia w ramach projektu Nowe oblicze kultury – zakup wyposażenia sali koncertowej i studia nagrań Gminnego Centrum Kultury w Lubochni

2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na trzy niżej wymienionych części:

Część I - Zakup, dostawa i montaż systemu nagłaśniającego i wyposażenia studia nagrań
Szczegółowy opis dla części I znajduje się w załączniku nr 5a do SIWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Część II - Zakup, dostawa i montaż systemu oświetlenia scenicznego, mechaniki scenicznej, okotarowania podestów scenicznych i kratownicy
Szczegółowy opis dla części II znajduje się w załączniku nr 5b do SIWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Część III - Zakup i dostawa zestawu do projekcji multimedialnej
Szczegółowy opis dla części III znajduje się w załączniku nr 5c do SIWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

Dodatkowe informacje

GuidZP400 aee36077-0f13-48c1-a6f2-10177ddf1d80
Biuletyn 581089-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gminne Centrum Kultury i Biblioteka Publiczna w Lubochni
Regon 36042522600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Tomaszowska
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Lubochnia Dworska
Zamawiajacy kod pocztowy 97-217
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 44 7103-308
Zamawiajacy fax 44 7103-308
Zamawiajacy email goklubochnia@interia.pl
Adres strony url http://gckibplubochnia.naszgok.pl/bip
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://gckibplubochnia.naszgok.pl/bip
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://gckibplubochnia.naszgok.pl/bip
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Lubochnia, ul. Tomaszowska 6, Lubochnia Dworska, 97-217 Lubochnia
Nazwa nadana zamowieniu Zakup, dostawa i montaż wyposażenia w ramach projektu Nowe oblicze kultury – zakup wyposażenia sali koncertowej i studia nagrań Gminnego Centrum Kultury w Lubochni
Numer referencyjny GCK.1.271.Pzp.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup, dostawa i montaż wyposażenia w ramach projektu Nowe oblicze kultury – zakup wyposażenia sali koncertowej i studia nagrań Gminnego Centrum Kultury w Lubochni 2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na trzy niżej wymienionych części: Część I - Zakup, dostawa i montaż systemu nagłaśniającego i wyposażenia studia nagrań Szczegółowy opis dla części I znajduje się w załączniku nr 5a do SIWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Część II - Zakup, dostawa i montaż systemu oświetlenia scenicznego, mechaniki scenicznej, okotarowania podestów scenicznych i kratownicy Szczegółowy opis dla części II znajduje się w załączniku nr 5b do SIWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Część III - Zakup i dostawa zestawu do projekcji multimedialnej Szczegółowy opis dla części III znajduje się w załączniku nr 5c do SIWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Cpv glowny przedmiot 32342400-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen nie dotyczy
Zakresie warunkow udzialu nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ 2) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale XI - SIWZ (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii) 3) w przypadku składania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy – pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy przez pełnomocnika (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii) 4) Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy – Prawo zamówień publicznych, na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności: 1) zastąpienia podwykonawcy innym podmiotem o co najmniej takim doświadczeniu zawodowym jak podmiot zastępowany, w przypadku wystąpienia okoliczności trwale uniemożliwiającej wykonywanie wskazanej części umowy przez Podwykonawcę wskazanego w ofercie Wykonawcy i jedynie pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego na tę zmianę; 2) zmian polegających na realizacji dostaw elementów przedmiotu umowy innych niż zadeklarowane w ofercie w związku z: a) brakiem dostępności wynikającym z wycofania ze sprzedaży produktów wskazanych w ofercie lub pojawieniem się na rynku materiałów, urządzeń lub przedmiotów nowszej generacji pozwalających na osiągnięcie lepszych efektów., b) zaprzestaniem produkcji materiałów i urządzeń, wraz ze zmianą wynagrodzenia w zakresie zmienianych elementów Przedmiotu Umowy proporcjonalnie do różnicy w ich cenie, przy czym zmiany mogą prowadzić do zmiany wynagrodzenia na korzyść wykonawcy na zasadach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp 3) ograniczenia zakresu przedmiotu umowy, pominięcie jakiejkolwiek części dostawy, w przypadku zaistnienia okoliczności wynikających z technologii lub funkcjonalności przedmiotu umowy na skutek sytuacji, które nie były możliwe do przewidzenia w momencie podpisania Umowy; 4) zmiany w kolejności i terminach wykonywania dostaw, wymuszone okolicznościami niedającymi się wcześniej przewidzieć, które nie wynikają z przyczyn zależnych od Wykonawcy, w tym ewentualną zmianę terminu końcowego realizacji niniejszej Umowy, gdy są spowodowane: a) działaniami osób trzecich (np. właściwych instytucji, organów), b) siła wyższą, c) koniecznością podjęcia zamówień dodatkowych (w ramach odrębnego zamówienia), niezbędnych dla prawidłowej realizacji Umowy wpływających na kolejność i termin wykonywania robót, d) następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, takich jak: opóźnienie, utrudnienia montażu, zawieszenie dostaw lub inne przeszkody leżące po stronie Zamawiającego, e) potrzebę usunięcia ujawnionych sprzeczności lub wad w specyfikacji wyposażenia, 5) zmianę zakresu dostaw planowanych do powierzenia podwykonawcom w szczególnie uzasadnionych przypadkach, wymuszonych okolicznościami nienadającymi się wcześniej przewidzieć, które nie wynikają z przyczyn zależnych od Wykonawcy; 6) podczas realizacji Umowy wystąpi zmiana obowiązujących przepisów prawa istotna dla realizacji Umowy, w takim przypadku nastąpi zmiana Umowy dostosowująca ją do zmienionych przepisów prawa z zastosowaniem zasad korzystnych dla Zamawiającego i z uwzględnieniem jego interesu ekonomicznego i kosztów realizacji Umowy; 7) zmiana Wykonawcy w przypadku, gdy nastąpi zmiana formy organizacyjnej Wykonawcy (w tym przekształcenie); 8) zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku przedłużającego się postępowania mającego na celu udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający zakłada, że postępowanie będzie trwało 30 dni (od dnia wszczęcia do dnia udzielenia zamówienia) Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu wykonywania umowy o ilość dni trwania postępowania ponad zakładane 30 dni. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia, usunięcia lub zmiany Podwykonawców. 3. Jeżeli w ramach wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia Wykonawca korzysta z zasobów podmiotu trzeciego, który bierze udział w realizacji części zamówienia jako podwykonawca – Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 4. Strona występująca o zmianę umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia którejkolwiek z przesłanek ww. Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
IV 4 4 data 2020-09-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup, dostawa i montaż systemu nagłaśniającego i wyposażenia studia nagrań
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32342400-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis dla części I znajduje się w załączniku nr 5a do SIWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup, dostawa i montaż systemu oświetlenia scenicznego, mechaniki scenicznej, okotarowania, podestów scenicznych i kratownicy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31527260-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis dla części II znajduje się w załączniku nr 5b do SIWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa zestawu do projekcji multimedialnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38652100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis dla części III znajduje się w załączniku nr 5c do SIWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
  

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)