Dostawa sprzętu informatycznego dla Centrum Usług Informatycznych Politechniki Gdańskiej (SI-3-2020).

Publication date 2020-09-03
End date 2020-09-14 00:00:00
Instytucja Politechnika Gdańska
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 581033-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ:

Komputer przenośny - 10 szt (5 szt. w ramach zamówienia podstawowego i 5 szt. w ramach zamówienia w ramach prawa opcji)
Monitor 24” - 34 szt (17 szt. w ramach zamówienia podstawowego i 17 szt. w ramach zamówienia w ramach prawa opcji)
Stacja dokująca - 10 szt (5 szt. w ramach zamówienia podstawowego i 5 szt. w ramach zamówienia w ramach prawa opcji)
Stacja dokująca - 2 szt (1 szt. w ramach zamówienia podstawowego i 1 szt. w ramach zamówienia w ramach prawa opcji)
Pamięć RAM - 2 szt (1 szt. w ramach zamówienia podstawowego i 1 szt. w ramach zamówienia w ramach prawa opcji)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8d61fdf1-072a-471b-a3e3-b4334ce65b14
Biuletyn 581033-N-2020
Zamawiajacy nazwa Politechnika Gdańska
Regon 16200000000000
Zamawiajacy adres ulica Narutowicza
Zamawiajacy adres numer domu 11/12
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-233
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 583 472 400,
Zamawiajacy fax 583 472 913
Zamawiajacy email dzp@pg.edu.pl,
Adres strony url www.pg.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.dzp.pg.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dzp.pg.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Politechnika Gdańska, Dział Zamówień Publicznych, Audytorium Novum, p. 18, ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu informatycznego dla Centrum Usług Informatycznych Politechniki Gdańskiej (SI-3-2020).
Numer referencyjny ZP/208/055/D/20
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ: Komputer przenośny - 10 szt (5 szt. w ramach zamówienia podstawowego i 5 szt. w ramach zamówienia w ramach prawa opcji) Monitor 24” - 34 szt (17 szt. w ramach zamówienia podstawowego i 17 szt. w ramach zamówienia w ramach prawa opcji) Stacja dokująca - 10 szt (5 szt. w ramach zamówienia podstawowego i 5 szt. w ramach zamówienia w ramach prawa opcji) Stacja dokująca - 2 szt (1 szt. w ramach zamówienia podstawowego i 1 szt. w ramach zamówienia w ramach prawa opcji) Pamięć RAM - 2 szt (1 szt. w ramach zamówienia podstawowego i 1 szt. w ramach zamówienia w ramach prawa opcji)
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 75400,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 7
Informacje na temat katalogow 1.Wymagany przez Zamawiającego termin realizacji zamówienia to: do 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy w ramach zamówienie podstawowego oraz 21 dni kalendarzowych w ramach zamówienia z prawa opcji. 2.Realizacja zamówień objętych prawem opcji, będzie następować sukcesywnie w ciągu 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej jedną dostawę sprzętu informatycznego o wartości nie mniejszej niż 55 000,00 zł brutto łącznie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy - w przypadku jeżeli Wykonawca nie poda w ofercie adresu internetowego ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, z których Zamawiający może je samodzielnie pozyskać. 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w pkt. 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 , zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
Zakresie warunkow udzialu wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dowody określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane. W przypadku dostaw wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, zamawiający żąda złożenia dokumentacji technicznej. Przez dokumentację techniczną rozumie się specyfikacje techniczne udostępniane przez producentów i dystrybutorów lub opisy sporządzone przez Wykonawcę na ich podstawie, wraz ze wskazaniem źródeł pochodzenia przedstawionych informacji, np. źródło własne/ adres strony WWW producenta lub dystrybutora zawierającej opis produktu. Dokumentacja techniczna musi potwierdzać wszystkie wymagane cechy wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający wyraża zgodę na złożenie dokumentacji technicznej w języku angielskim
Czy wadium 1
Wadium Każdy Wykonawca zobowiązany jest przed terminem składania ofert zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 1 000,00 zł
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony dopuszczają zmiany postanowień Umowy w następujących sytuacjach: a)zmiany stawki podatku VAT – wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie w przypadku obniżenia lub podwyższenia stawki podatku VAT na skutek zmiany obowiązujących przepisów. Płatność będzie się odbywać z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury. b)zmiany terminu - w przypadku, gdy w terminie wskazanym w § 2 ust. 1 pkt. b nie zostanie wykorzystana wartość umowy brutto ( określona w § 3 ust. 2 pkt b umowy) istnieje możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy, jednak o okres nie dłuższy niż 6 miesięcy. c)zmiany terminu - terminy realizacji przedmiotu umowy ustalone w umowie mogą ulec zmianie w przypadku wystąpienia siły wyższej (np. klęski żywiołowe, pandemia, huragan, powódź, katastrofy transportowe, pożar, eksplozje, wojna, strajk i inne nadzwyczajne wydarzenia), jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i do zapobieżenia, uniemożliwiającej realizację dostawy w terminie określonym w umowie. Zmiana terminu może ulec zmianie również ze względu na wniosek Zamawiającego, jeśli realizacja umowy w ustalonym wcześniej terminie mogłaby zagrozić utratą ciągłości pracy u Zamawiającego. W okolicznościach wyżej wymienionych Strony ustalają nowy termin umowny, z tym że wielkość zmiany musi być powiązana z przyczyną jaka ją spowodowała.
IV 4 4 data 2020-09-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Konfiguracja i oprogramowanie
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Wspracie użytkownika
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)