GuidZP400 |
572eb796-f767-46b0-aa4f-d96c09b3ecf8
|
Biuletyn |
580886-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Kliniczne Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu
|
Regon |
64013600000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Reymonta
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Opole
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
45-066
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
077 454-54-01,
|
Zamawiajacy fax |
077 453-61-06
|
Zamawiajacy email |
zam-publ@ginekologia.opole.pl,
|
Adres strony url |
www.ginekologia.opole.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.ginekologia.opole.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ginekologia.opole.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie na adres Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
45-066 Opole, ul. Reymonta 8 (Sekretariat, pok. nr 7 w budynku A)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wraz z dostawą asortymentu do Banku Mleka Kobiecego na okres do 15.03.2021 r. (3 zadania częściowe)
|
Numer referencyjny |
PN/D/SM/19/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Na przedmiot zamówienia składa się zakup wraz z dostawą asortymentu do Banku Mleka Kobiecego na okres do 15.03.2021 r. (3 zadania częściowe). Istnieje możliwość składania ofert częściowych, liczba części (zadań) 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załącznikach do umowy odpowiednio do zadań nr 1 - 3 (wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do SIWZ). Zamówienia realizowane będą sukcesywnie do 15.03.2021 roku.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2021-03-15T00:00:00+01:00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Próbki - dot. zad. 1-3
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Istnieje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, ale tylko w szczególnie uzasadnionych okolicznościach, których nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia, a spełniających przesłanki określone w § 2 ust. 5-7, § 8 ust. 2 umowy, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2020-09-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Jednorazowe butelki do laktatorów szpitalnych Symphony
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-03-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup wraz z dostawą jednorazowych butelek do laktatorów Symphony. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku do umowy do zadania nr 1, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Materiały eksploatacyjne do akcesoriów oraz zestawów SNS dla potrzeb Banku Mleka Kobiecego i Oddziałów Szpitalnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-03-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do akcesoriów oraz zestawów SNS. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku do umowy do zadania nr 2, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Jednorazowe butelki do pasteryzacji mleka kobiecego do pasteryzatora mofel T-30
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-03-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup wraz z dostawą jednorazowych butelek do pasteryzacji mleka kobiecego do pasteryzatora model T-30. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku do umowy do zadania nr 3, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |