GuidZP400 |
bdcd6ac9-9cff-4385-9867-ce12be0dedd1
|
Biuletyn |
580728-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Jednostka Wojskowa nr 3964
|
Regon |
17172392000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Bystra
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
03-700
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
261 892 326,
|
Zamawiajacy fax |
261 892 320
|
Zamawiajacy email |
ozjw3964@ron.mil.pl,
|
Adres strony url |
www.jw3964.wp.mil.pl
|
Adres strony internetowej |
www.jw3964.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Wojskowa jednostka budżetowa
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.jw3964.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Złożenie oferty w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
JW 3964 03-700 Warszawa, ul. Bystra 1
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa sprzętu audio-wizualnego
|
Numer referencyjny |
17/2020/Z
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Szczegółowe wymagania techniczne dotyczące zamawianych wyrobów zawierają Załączniki nr 2a, nr 2b i 2c do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
32342420-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. Z informacji banku bądź kasy oszczędnościowo-kredytowej musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum: dla I części zamówienia - 90 000 zł (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych); dla II części zamówienia 50 000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych): dla III części zamówienia 50 000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
Uwaga: W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część, wartość środków finansowych lub zdolności kredytowej oraz polisy ubezpieczeniowej winna być nie mniejsza niż suma wartości dla tych części.
Polisa ubezpieczeniowa odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności wraz z dowodem opłacenia składki wynikającej z umowy ubezpieczenia na kwotę minimum: dla I części zamówienia 90 000 zł (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych); dla II części zamówienia 50 000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych): dla III części zamówienia 50 000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
Uwaga: W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część, wartość środków finansowych lub zdolności kredytowej oraz polisy ubezpieczeniowej winna być nie mniejsza niż suma wartości dla tych części.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-09-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Cyfrowy system mikrofonów bezprzewodowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32342420-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-10-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis, i wymagania techniczne dotyczące zamawianych wyrobów zawierają Załącznik: nr 2a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Konsoleta cyfrowa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32342420-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-10-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis, i wymagania techniczne dotyczące zamawianych wyrobów zawiera Załącznik: nr 2b do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
System nagłośnieniowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32342420-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-10-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis, i wymagania techniczne dotyczące zamawianych wyrobów zawiera Załącznik: nr 2c do SIWZ.
|
| |