Dostawa lampek biurkowych w ramach wyposażenia internatów i kwater internatowych

Publication date 2020-09-04
End date 2020-09-15 00:00:00
Instytucja Agencja Mienia Wojskowego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Lampy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 581451-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 315211005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa lampek biurkowych w ramach wyposażenia internatów i kwater internatowych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8bc62a59-a998-4e3e-8120-46f57ceb563c
Biuletyn 581451-N-2020
Zamawiajacy nazwa Agencja Mienia Wojskowego
Regon 01126394600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Nowowiejska
Zamawiajacy adres numer domu 26 A
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-911
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon (89)5363100
Zamawiajacy fax (89)5363180
Zamawiajacy email olsztyn@amw.com.pl
Adres strony url https://amw.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Agencja Wykonawcza
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://amw.eb2b.com.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://amw.eb2b.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Komunikacja elektroniczna wymaga Agencja Mienia Wojskowego, Oddział Regionalny w Olsztynie ul. Kasprowicza 1 10-219 Olsztyn
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa lampek biurkowych w ramach wyposażenia internatów i kwater internatowych
Numer referencyjny DZP-OO.2610.388.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa lampek biurkowych w ramach wyposażenia internatów i kwater internatowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 31521100-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 15
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji (zamieszczonej na stronie internetowej https://amw.eb2b.com.pl), o której mowa w art. 86 ust. 5, ustawy przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg załącznika nr 4 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawcy mogą przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Inne dokumenty: w przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba(y) inna(e) niż upoważniona(e) do reprezentowania Wykonawcy, do oferty należy załączyć dokument lub dokumenty, z którego(ych) będzie wynikać zakres umocowania.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy: a) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku zdarzeń losowych, niezależnych od stron umowy mieszczących się w granicy zwykłego ryzyka związanego z ich działalnością, b) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19, wpływających na należyte wykonanie umowy. Skutkiem tych zmian umowy, wskazanych w pkt 1 oraz 2 może być zmiana terminu realizacji umowy o czas wystąpienia zdarzeń, określonych w protokole z określenia czasu wystąpienia zdarzeń losowych, podpisanym przez Zamawiającego i Wykonawcę. Ewentualne wystąpienie zdarzeń, które skutkowałoby przesunięciem terminu zakończenia umowy, nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. c) Wykonawca może przedłużyć termin wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w przypadku zawieszenia robót przez Zamawiającego. 2. Wszelkie istotne zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksu do zawartej umowy.
IV 4 4 data 2020-09-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena ofertowa brutto za wykonanie zamówienia
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin wykonania dostawy
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)