Dostawa urządzeń, wyposażenia medycznego i niemedycznego dla Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi.

Publication date 2020-09-04
End date 2020-09-14 00:00:00
Instytucja Miejskie Centrum Medyczne "Górna" w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 581504-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych urządzeń, wyposażenia medycznego i niemedycznego na potrzeby przychodni Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w pkt 3 SIWZ i załączniku nr 3 do SIWZ Formularz warunków technicznych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0b6c9b9f-6698-4f35-99b9-9d6fbb499edb
Biuletyn 581504-N-2020
Zamawiajacy nazwa Miejskie Centrum Medyczne "Górna" w Łodzi
Regon 47223799500000
Zamawiajacy adres ulica Felińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 93-252
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 426 892 081,
Zamawiajacy fax 426 892 081
Zamawiajacy email sekretariat@mcmgorna.pl,
Adres strony url www.mcmgorna.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny SP ZOZ
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.mcmgorna.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.mcmgorna.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ofertę należy złożyć , w sekretariacie Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi, ul. Felińskiego 7, Łódź, pok. 7/8, II piętro, bądź wysłać z odpowiednim wyprzedzeniem, na adres Zamawiającego.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa urządzeń, wyposażenia medycznego i niemedycznego dla Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi.
Numer referencyjny ZP/7/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych urządzeń, wyposażenia medycznego i niemedycznego na potrzeby przychodni Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w pkt 3 SIWZ i załączniku nr 3 do SIWZ Formularz warunków technicznych.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 40
Informacje na temat katalogow Zamówienie będzie realizowane w terminie do 40 dni licząc od podpisania umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1) wypełniony i podpisany formularz oferty - sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenia, o których mowa w pkt. 6.1. SIWZ - sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 3) wypełniony i podpisany formularz warunków technicznych - sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ jeżeli dotyczy: 4) pełnomocnictwo lub inne dokumenty (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie), z których wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 570), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, 5) pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. 6) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium 1. W przedmiotowym postępowaniu, przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych), 2. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku poniższych formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 punkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 89 1020 3378 0000 1602 0127 5619 w tytule przelewu należy wpisać: „Wadium nr sprawy ZP/7/2020– Dostawa urządzeń i wyposażenia medycznego”. 4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku bankowego Zamawiającego, o którym mowa w pkt 8.3. SIWZ. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). Potwierdzenie wniesienia wadium lub jego kserokopię Zamawiający zaleca załączyć do oferty. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia: 1) Wykonawca winien przedłożyć odpowiednio dokument poręczenia lub gwarancji zawierający informację o udzieleniu poręczenia lub gwarancji na rzecz Zamawiającego tytułem wadium w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę urządzeń i wyposażenia medycznego dla Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi, nr sprawy: ZP/7/2020”, ważnego przez okres związania ofertą określony w SIWZ oraz zobowiązanie poręczyciela lub gwaranta do nieodwołalnej i bezwarunkowej, płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego wypłaty wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, 2) oryginał dokumentu (poręczenia lub gwarancji) zaleca się złożyć w sekretariacie Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi, ul. Felińskiego 7, Łódź, pok. 7/8, II piętro, w godzinach od 8:15 do 15:00. Kopię dokumentu złożonego w sekretariacie, poświadczonego za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę należy dołączyć do oferty. 3) w przypadku braku możliwości dostarczenia przez Wykonawcę oryginału dokumentu bezpośrednio do sekretariatu Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi – należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu. Zamawiający zaleca aby oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, opisanej w sposób jednoznacznie wskazujący na jej zawartość, umożliwiający złożenie dokumentu w depozycie kasowym oraz późniejszy jego zwrot Wykonawcy. W takim przypadku Zamawiający zaleca załączyć do oferty kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. 6. Okres ważności wadium liczony jest od terminu składania ofert (który należy traktować jako dzień „1”) i nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 7. Zwrot albo zatrzymanie wadium następować będzie zgodnie z treścią art. 46 ustawy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony umowy ustalają, że będą się niezwłocznie, wzajemnie informowały o wpływie okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie niniejszej umowy, o ile taki wpływ wystąpił lub może wystąpić. Strony umowy będą potwierdzały ten wpływ dołączając do informacji, o której mowa w zdaniu pierwszym, oświadczenia lub dokumenty, które mogą dotyczyć w szczególności: 1) nieobecności pracowników lub osób świadczących pracę za wynagrodzeniem na innej podstawie niż stosunek pracy, które uczestniczą lub mogłyby uczestniczyć w realizacji umowy; 2) decyzji wydanych przez Głównego Inspektora Sanitarnego lub działającego z jego upoważnienia państwowego wojewódzkiego inspektora sanitarnego, w związku z przeciwdziałaniem COVID-19, nakładających na Wykonawcę obowiązek podjęcia określonych czynności zapobiegawczych lub kontrolnych; 3) poleceń wydanych przez wojewodów lub decyzji wydanych przez Prezesa Rady Ministrów związanych z przeciwdziałaniem COVID-19, o których mowa w art. 11 ust. 1 i 2 ; ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r., poz. 374 ze zm.); 4) wstrzymania dostaw produktów, komponentów produktu lub materiałów trudności w dostępie do sprzętu lub trudności w realizacji usług transportowych; 5) okoliczności, o których mowa w pkt 1–4, w zakresie w jakim dotyczą one podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy. 2. Każda ze stron umowy, może żądać przedstawienia dodatkowych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających wpływ okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie tej umowy. 3. Strony umowy, na podstawie otrzymanych oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ust. 1 i 2, w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania, przekazuje drugiej stronie swoje stanowisko, wraz z uzasadnieniem, odnośnie do wpływu okoliczności, o których mowa w ust. 1, na należyte jej wykonanie. Jeżeli strona umowy otrzymała kolejne oświadczenia lub dokumenty, termin liczony będzie od dnia ich otrzymania. 4. Zamawiający, po stwierdzeniu, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19, o których mowa w ust. 1, mogą wpłynąć lub wpływają na należyte wykonanie umowy, o której mowa w ust. 1, może w uzgodnieniu z Wykonawcą dokonać zmiany umowy, o której mowa w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy pzp, w szczególności przez: 1) zmianę terminu wykonania umowy lub jej części, lub czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jej części, 2) zmianę sposobu wykonywania dostawy, 3) zmianę zakresu świadczenia Wykonawcy i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia Wykonawcy − o ile wzrost wynagrodzenia spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekroczy 50% wartości pierwotnej umowy. 5. W odniesieniu do postanowień § 7 umowy dotyczących kar umownych lub odszkodowań z tytułu odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy z powodu oznaczonych okoliczności, Strona umowy, o której mowa w ust. 1, w stanowisku, o którym mowa w ust. 3, przedstawi wpływ okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie umowy oraz wpływ okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19, na zasadność ustalenia i dochodzenia tych kar lub odszkodowań, lub ich wysokość. 6. Wykonawca i podwykonawca, po stwierdzeniu, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19, mogą wpłynąć lub wpływają na należyte wykonanie łączącej ich umowy, która jest związana z wykonaniem niniejszej umowy lub jej części, uzgadniają odpowiednią zmianę tej umowy, w szczególności mogą zmienić termin wykonania umowy lub jej części, czasowo zawiesić wykonywanie umowy lub jej części, zmienić sposób wykonywania umowy lub zmienić zakres wzajemnych świadczeń. 7. W przypadku dokonania zmiany umowy, o której mowa w ust. 1, jeżeli zmiana ta obejmuje część zamówienia powierzoną do wykonania podwykonawcy, Wykonawca i podwykonawca uzgadniają odpowiednią zmianę łączącej ich umowy, w sposób zapewniający, że warunki wykonania niniejszej umowy przez podwykonawcę nie będą mniej korzystne niż warunki wykonania niniejszej umowy, zmienionej zgodnie z ust. 4.
IV 4 4 data 2020-09-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1 Klauzula informacyjna dla kontrahentów w postępowaniach przetargowych: Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Miejskiego Centrum Medycznego „Górna” w Łodzi z siedzibą w Łodzi ul. Felińskiego 7. 2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: rodo@mcmgorna.pl lub w siedzibie MCM „Górna” w Łodzi przy ul. Felińskiego 7 tel. 42 689 20 81 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę urządzeń, wyposażenia medycznego i niemedycznego dla Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi, Nr sprawy ZP/3/2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. 4) Pani/Pana dane osobowe lub dane osobowe Państwa przedstawicieli przetwarzane będą w celu realizacji umowy - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. 5) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą Podmioty uczestniczące w realizacji umowy lub zlecenia. 6) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1986, ze zm.). Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia (w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej przez okres 5 lat), a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a po tym okresie będą archiwizowane w czasie określonym przepisami prawa. 7) Posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora Danych Osobowych dostępu do swoich danych osobowych w celu: a) ich sprostowania lub zmiany, jeżeli nie będzie to skutkowało zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie będzie naruszało integralności protokołu i jego załączników. b) ograniczenia przetwarzania, jeśli nie ma to zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego c) prawa do przenoszenia danych, d) prawa wniesienia sprzeciwu, e) usunięcia, o ile obowiązujące przepisy prawa nie stanowią inaczej. 8) Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Administratora Danych Osobowych MCM „Górna” lub Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy Ustawy o ochronie danych osobowych. 9) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy lub zlecenia.

Criterion

Kryteria Dodatkowa gwarancja
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 55,00
  
Kryteria Dodatkowe parametry techniczne
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)