Dostawa komputerów przenośnych, oprogramowania, toreb do komputerów przenośnych, adapterów z USB typu C do VGA, myszy komputerowych, monitorów, urządzenia wielofunkcyjnego, dysków SSD.

Publication date 2020-09-04
End date 2020-09-11 00:00:00
Instytucja Warmińsko-Mazurski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Olsztynie
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 581571-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa komputerów przenośnych, oprogramowania, toreb do komputerów przenośnych, adapterów z USB typu C do VGA, myszy komputerowych, monitorów, urządzenia wielofunkcyjnego, dysków SSD. Wyszczególnienie: 1. Dostawa komputerów przenośnych # 1 – 2 sztuki 2. Dostawa komputerów przenośnych # 2 – 6 sztuk 3. Dostawa komputerów przenośnych # 3 – 5 sztuk 4. Dostawa oprogramowania Office – 13 sztuk 5. Dostawa toreb do komputerów przenośnych #1 – 2 sztuki 6. Dostawa toreb do komputerów przenośnych #2 – 11 sztuk 7. Dostawa Adapterów z USB typu C do VGA – 15 sztuk 8. Dostawa myszy komputerowych – 13 sztuk 9. Dostawa monitorów -10 sztuk 10. Urządzenie wielofunkcyjne – 1 sztuka 11. Dostawa dysków SSD SATA – 10 sztuk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 i 1A do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d87b8dec-6769-486e-b725-9088930ebd52
Biuletyn 581571-N-2020
Zamawiajacy nazwa Warmińsko-Mazurski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Olsztynie
Regon 51965302200000
Zamawiajacy adres ulica Jagiellońska
Zamawiajacy adres numer domu 91
Zamawiajacy miejscowosc Olsztyn
Zamawiajacy kod pocztowy 10-356
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 895 357 684
Zamawiajacy fax 895 357 684
Zamawiajacy email sekretariat@w-modr.pl
Adres strony url www.w-modr.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Przeprowadza wspolnie podmiot list nie
Postepowanie wspolne tresc nie
Rodzaj zamawiajacego 8
Dostep dokumentow zamowienia Nie
Zamieszczona bedzie specyfikacja Tak https://wmodr.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne/
Dostep do dokumentow ograniczony Nie
Oferty wnioski dostepne Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Nie
Wymagane przeslanie ofert inny Tak , pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Jagiellońska 91, 10-356 Olsztyn - sekretariat
Komunikacja elektroniczna wymaga Nie
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa komputerów przenośnych, oprogramowania, toreb do komputerów przenośnych, adapterów z USB typu C do VGA, myszy komputerowych, monitorów, urządzenia wielofunkcyjnego, dysków SSD.
Numer referencyjny SZP.260.08.20
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa komputerów przenośnych, oprogramowania, toreb do komputerów przenośnych, adapterów z USB typu C do VGA, myszy komputerowych, monitorów, urządzenia wielofunkcyjnego, dysków SSD. Wyszczególnienie: 1. Dostawa komputerów przenośnych # 1 – 2 sztuki 2. Dostawa komputerów przenośnych # 2 – 6 sztuk 3. Dostawa komputerów przenośnych # 3 – 5 sztuk 4. Dostawa oprogramowania Office – 13 sztuk 5. Dostawa toreb do komputerów przenośnych #1 – 2 sztuki 6. Dostawa toreb do komputerów przenośnych #2 – 11 sztuk 7. Dostawa Adapterów z USB typu C do VGA – 15 sztuk 8. Dostawa myszy komputerowych – 13 sztuk 9. Dostawa monitorów -10 sztuk 10. Urządzenie wielofunkcyjne – 1 sztuka 11. Dostawa dysków SSD SATA – 10 sztuk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 i 1A do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Załącznik nr 4 do SIWZ - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału
Zakresie warunkow udzialu Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp (§ 5 pkt 4 rozporządzenia ws. dokumentów). Dotyczy odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego (dla podmiotów wpisanych do KRS) lub odpisu z Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej (dla podmiotów wpisanych do CEDIG). Wskazane rejestry są ogólnodostępnymi i bezpłatnymi bazami danych, zatem Zamawiający pobiera samodzielnie informacje z tych baz danych. 3. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 14 Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany umowy określa załącznik nr 6 do SIWZ. § 11 wzoru umowy Zmiany umowy, odstąpienie od umowy i jej wypowiedzenie 1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: a) zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy, i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian; b) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: - zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, - zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, - wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; c) zostały spełnione łącznie następujące warunki: - konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, - wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; d) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: - w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, - w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców; e) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne; f) łączna wartość zmian jest mniejsza niż 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w sposobie spełnienia świadczenia w przypadku: a) zmian technologicznych spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami: udokumentowaną niedostępnością na rynku materiałów wskazanych w załączniku nr 1 do umowy, spowodowaną zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku, pojawieniem się na rynku materiałów nowszej generacji (Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wówczas sprzęt o parametrach nie gorszych od wskazanych w załączniku nr 1 do umowy), b) w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy, 3. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
IV 4 4 data 2020-09-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Okres gwarancji na komputery przenośne (punkt 1 opisu przedmiotu zamówienia)
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Łączna cena ofertowa brutto
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)