GuidZP400 |
05633edc-f738-4b9e-abb6-e9db4f523fd5
|
Biuletyn |
581317-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
|
Regon |
14291704000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Juzistek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zegrze
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05-131
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
261883896
|
Zamawiajacy fax |
261883868
|
Zamawiajacy email |
jw4809.zp@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
www.26wog.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka Wojskowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.26wog.wp.mil.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.26wog.wp.mil.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej w zamkniętej kopercie (opakowaniu) podanym numerem sprawy i nazwą zamówienia
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
26 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Juzistek 2, 05-131 Zegrze, kancelaria jawna pokój nr 43, budynek 220.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa szaf stalowych, skrzyń aluminiowych, neseserów, worków ewakuacyjnych oraz pojemników na klucze.
|
Numer referencyjny |
ZP/54/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa szaf stalowych, skrzyń aluminiowych, neseserów, worków ewakuacyjnych oraz pojemników na klucze. Wymagania dotyczące przedmiotu umowy dla Części 1, 2 , 3 określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na 3 (trzy) Części tj.: Część 1 – Szafy stalowe klasy A, B, C, Część 2 – Skrzynie aluminiowe, nesesery, worki ewakuacyjne, Część 3 – Pojemniki na klucze Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilości oraz termin gwarancji określa Formularz cenowy – stanowiący załącznik nr 2.1, 2.2, 2.3, do SIWZ (odpowiednio dla Części). Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy – załącznik nr 4 do SIWZ (odpowiednio dla Części).
|
Cpv glowny przedmiot |
39132100-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia w Części 1-3 maksymalnie do 30 dni roboczych w jednorazowej dostawie od daty zawarcia umowy. UWAGA! Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert – maksymalny termin realizacji nie może przekroczyć 30 dni roboczych.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Zamawiający zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności dokumentów, o których mowa w pkt 1, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę dokumenty. 3. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności dokumentów, o których mowa w pkt 1, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych dokumentów, o ile są one aktualne.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do upływu terminu składania ofert, o którym mowa w Rozdziale XI pkt 1 niniejszej SIWZ, do złożenia oferty w formie pisemnej – wzór stanowią: 1) Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ; 2) Formularz cenowy – wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w załącznikach nr 2.1, 2.2, 2.3 do SIWZ;
3) Oświadczenie wskazane w zakresie, o którym mowa w załączniku nr 3 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo: 1) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) m.in. KRS, CEiDG i innych odpowiednich dla Wykonawcy lub danego podmiotu, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w zamówieniu w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie; 2) pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium na cały okres związania ofertą. 2. Wysokość wadium wynosi: 1) Część 1 – 4 000,00,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100); 2) Część 2 – 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100); 3) Część 3 – 300,00 zł (słownie: trzysta złotych 00/100); 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z następujących form w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy w NBP O/Warszawa: Numer konta: 88 1010 1010 0019 1913 9120 1000 Tytułem „Wadium do ZP/54/2020 w postępowaniu na: zakup i dostawa szaf stalowych, skrzyń aluminiowych, neseserów, worków ewakuacyjnych oraz pojemników na klucze – Część nr …… (nazwa i NIP Wykonawcy)”. 5. Za wadium skutecznie wniesione w pieniądzu Zamawiający uznaje wadium, które w terminie składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert) znajduje się na koncie Zamawiającego. 6. Wadia wniesione w formie gwarancji lub poręczeń powinny w swej treści mieć wymienionych wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, tj. członków konsorcjum/spółki cywilnej.
7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne, dobrowolne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp. 10. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczenia lub gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych, poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w pkt 3 ppkt 5) powyżej, w oryginale w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia (wystawców dokumentu) zwolnienie wadium nastąpi wraz ze złożonym przez Zamawiającego oświadczeniem o jego niewykorzystaniu. Uwaga: Wobec zaistniałej, wyjątkowej sytuacji związanej z zagrożeniem rozprzestrzeniania się wirusa SARS-CoV2 wywołującego chorobę COVID-19, Zamawiający dopuszcza przesłanie gwarancji wadium w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do jej wystawienia. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczenia w treści muszą spełniać wymagania zawarte w niniejszym Rozdziale VIII SIWZ. Dokument dot. wadium należy przesłać na adres poczty elektronicznej: jw4809.zp@ron.mil.pl
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionej w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010, z późn. zm.), które Wykonawca zastrzeże jako „tajemnicę przedsiębiorstwa” powinny być umieszczone w oddzielnej kopercie z napisem „Tajemnica przedsiębiorstwa”. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust 2 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności.
|
IV 4 4 data |
2020-09-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 6 6 |
Zamawiający: 1. Nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych, tj. oferty przewidującej, odmienny niż określony przez Zamawiającego sposób wykonania zamówienia (art. 36 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp).
2. Nie przewiduje zawarcia umowy ramowej (art. 36 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp). 3. Nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej (art. 36 ust. 2 pkt 7 ustawy Pzp).
4. Nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu (art. 36 ust. 2 pkt 8 ustawy Pzp). 5. Nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych (art. 36 ust.2 pkt 6 ustawy Pzp). 6. Nie przewiduje zastosowania wymogów, o których mowa w art. 29 ust 4 ustawy Pzp. 7. Nie przewiduje udzielenia zamówień na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w związku z art. 36 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych (art. 29 ust. 3 ustawy Pzp). 9. Przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1a, jeżeli środki które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Szafy stalowe klasy A, B, C.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39132100-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia w Części 1 maksymalnie do 30 dni roboczych w jednorazowej dostawie od daty zawarcia umowy. UWAGA! Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert – maksymalny termin realizacji nie może przekroczyć 30 dni roboczych. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium na cały okres związania ofertą. Wymagania dotyczące wadium określa Rozdział VIII SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia dla Części 1 określa Rozdział III Opis przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilości oraz termin gwarancji określa Formularz cenowy – stanowiący załącznik nr 2.1. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy – stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Skrzynie aluminiowe, nesesery, worki ewakuacyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18924000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia w Części 2 maksymalnie do 30 dni roboczych w jednorazowej dostawie od daty zawarcia umowy. UWAGA! Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert – maksymalny termin realizacji nie może przekroczyć 30 dni roboczych. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium na cały okres związania ofertą. Wymagania dotyczące wadium określa Rozdział VIII SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia dla Części 2 określa Rozdział III Opis przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilości oraz termin gwarancji określa Formularz cenowy – stanowiący załącznik nr 2.2. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy – stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pojemniki na klucze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44619000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia w Części 3 maksymalnie do 30 dni roboczych w jednorazowej dostawie od daty zawarcia umowy. UWAGA! Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert – maksymalny termin realizacji nie może przekroczyć 30 dni roboczych. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium na cały okres związania ofertą. Wymagania dotyczące wadium określa Rozdział VIII SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia dla Części 3 określa Rozdział III Opis przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilości oraz termin gwarancji określa Formularz cenowy – stanowiący załącznik nr 2.3. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy – stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| |