Dostawa krzeseł obrotowych na potrzeby wdrażania PROW 2014-2020

Publication date 2020-09-04
End date 2020-09-17 00:00:00
Instytucja Województwo Opolskie
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Krzesła

Szczegóły

Numer ogłoszenia 581386-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 391120000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa krzeseł obrotowych na potrzeby wdrażania PROW 2014- 2020”.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzeseł obrotowych na potrzeby wdrażania PROW 2014-2020.
Ilość sztuk: 6 krzeseł obrotowych.
W ramach zamówienia zostaną wykonane zgodnie z OPZ (stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8e6a405b-9dcc-4005-a389-8fcbbbab53fe
Biuletyn 581386-N-2020
Zamawiajacy nazwa Województwo Opolskie
Regon 53141242100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Piastowska
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Opole
Zamawiajacy kod pocztowy 45-082
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 775 416 400,
Zamawiajacy fax 077 54 16 411
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne@opolskie.pl,
Adres strony url https://bip.opolskie.pl/; https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie” Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Schematu I Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/; Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego ul. Piastowska 12, 45-082 Opole, piętro II, pok. 203
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty sporządza się, pod rygorem nieważności, w postaci papierowej i opatruje się własnoręcznym podpisem oraz składa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (tj.: Dz. U. z 2018 r. poz. 2188 ze zm), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Departament Organizacyjno – Administracyjny Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego 45-081 Opole ul. Piastowska 12 (IIp. - pok. 203 - Referat Administracyjny i Zamówień Publicznych).
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Departament Organizacyjno – Administracyjny Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego 45-081 Opole ul. Piastowska 12 (II p. - pok. 203 - Referat Administracyjny i Zamówień Publicznych)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa krzeseł obrotowych na potrzeby wdrażania PROW 2014-2020
Numer referencyjny DOA-IV.272.30.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa krzeseł obrotowych na potrzeby wdrażania PROW 2014- 2020”. Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzeseł obrotowych na potrzeby wdrażania PROW 2014-2020. Ilość sztuk: 6 krzeseł obrotowych. W ramach zamówienia zostaną wykonane zgodnie z OPZ (stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ).
Cpv glowny przedmiot 39112000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 16
Informacje na temat katalogow dot. pkt. II.8) TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Do 16 dni roboczych od daty podpisania umowy, zgodnie z ofertą Wykonawcy. IPU „§3 Termin dostawy: 1. Do ……. dni roboczych od daty podpisania umowy, zgodnie z ofertą Wykonawcy z dnia ………………………………………………. . 2. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt, do siedziby Zamawiającego w godzinach pracy urzędu na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego Departament Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich ul. Hallera 9, 45-867 Opole lub w inne wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie Opola.”
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w niniejszym postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w niniejszym postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w niniejszym postępowaniu.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione - W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: Grupa kapitałowa. Zgodnie z treścią art. 24 ust. 11 ustawy PZP. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 51 ust. 1a, art. 57 ust. 1 lub art. 60d ust. 1, albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (obowiązuje forma składania – oryginał). • Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy PZP: ust. 1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. ust. 2 W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. ust. 3 Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w ust.1. ust. 4 Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w ust. 1, została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współprace tych wykonawców. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt VI.1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W DRUKU ofertowym należy wpisać: • Termin dostawy: …………….…… dni roboczych (należy wpisać dni robocze) Termin dostawy Zamawiający rozumie jako termin liczony od dnia podpisania umowy. Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku braku wskazania terminu dostawy liczonego w dniach lub wskazania terminu dłuższego niż 16 dni lub wskazania terminu w innej jednostce czasu (np. rok, m-c). • Termin gwarancji ………… miesięcy (należy wpisać pełne miesiące) Termin gwarancji na krzesła obrotowe Zamawiający rozumie jako termin liczony w pełnych miesiącach od daty odbioru krzeseł obrotowych. Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku braku wskazania terminu gwarancji lub w przypadku wskazania terminu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy lub wskazania terminu gwarancji w innej jednostce czasu (np. rok, dzień).
Wadium Nie dotyczy
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst IPU „§8 1. Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 w stosunku co do treści oferty Wykonawcy: 1) w przypadku zmiany źródła finansowania umowy, kwota umowy pozostanie bez zmian, a Zamawiający zmieni tylko jej źródło finansowania oraz doda logo i informację o źródle finansowania, 2) zmiany maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w § 5 ust. 1 umowy, w przypadku wystąpienia ustawowej zmiany stawki podatku VAT, poprzez dostosowanie stawki podatku VAT do obowiązujących przepisów prawa, wartość netto pozostaje bez zmian. 3. Umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z uwzględnieniem art. 144. 4. W przypadku zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy odnośnie podmiotu, na którego zasoby Wykonawca się powoływał, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagane w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; wg. Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Pisemne zgłoszenie o zmianie osób przewidzianych do odbioru przedmiotu umowy nie stanowi zmiany postanowień niniejszej umowy i nie wymaga aneksu.”
IV 4 4 data 2020-09-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 60

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)