Sprzęt medyczny jednorazowego użytku dla potrzeb bloków operacyjnych

Publication date 2020-09-07
End date 2020-09-15 00:00:00
Instytucja Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika
Miejscowość Koszalin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 582153-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331410000, 331412002, 331842005, 331841004, 331400000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Część nr 1 – Cewniki do embolektomi - 600 szt.i;
Część nr 2 – Butle i katetery typu REDON, dreny brzuszne - 11200 szt.;
Część nr 3 – Klipsy do klipsownicy ETHIKON -340 magazynków ;
Część nr 4 – Klipsy tytanowe do klipsownicy STORZ - 1000 magazynków;
Część nr 5 – Klipsy tytanowe do klipsownicy AESCULAP - 260 magazynków;
Część nr 6 – Protezy naczyniowe z PTFE - 100 szt.;
Część nr 7 – Protezy naczyniowe poliestrowe - 35 szt.;
Część nr 8 – Protezy naczyniowe poliestrowe powlekane tlenkiem srebra - 30 szt.;
Część nr 9 – Protezy naczyniowe z PTFE powlekana heparyną - 6 szt.;
Część nr 10 – Protezy naczyniowe, tkane, poliestrowe - 5 szt.;
Część nr 11 – Łaty naczyniowe - 50 szt.;
Część nr 12 – Implanty do powłok brzusznych częściowo wchłaniane - 130 szt.;
Część nr 13 – Protezy naczyniowe z EPTFE - 15 szt.;
Część nr 14 – Cewniki z trokarem oraz zestawy drenów do drenażu klatki piersiowej - 200 szt.;
Część nr 15 – Worki stomijne - 700 szt.;
Część nr 16 – Klipsy do klipsownicy GRENA- 500 magazynków;
Część nr 17 – Siatki przepuklinowe - 20 szt.;
Część nr 18 – Implanty powłok brzusznych niewchłanialne - 126 szt.;
Część nr 19 – Dreny T-KEHR - 200 szt..

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b6d051a7-115a-446c-9284-ad5d37ed098c
Biuletyn 582153-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika
Regon 33000629200000
Zamawiajacy adres ulica ul. T. Chałubińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Koszalin
Zamawiajacy kod pocztowy 75-581
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 94 34 88 147
Zamawiajacy fax 94 34 88 103
Zamawiajacy email piotr@swk.med.pl
Adres strony url www.swk.med.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.swk.med.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://epuap.gov.pl/wps/myportal/aplikacje/skrzynka/swkoszalin/zamowienia
Czy komunikacja elektroniczna wymaga 1
Komunikacja elektroniczna wymaga https://miniportal.uzp.gov.pl/
Nazwa nadana zamowieniu Sprzęt medyczny jednorazowego użytku dla potrzeb bloków operacyjnych
Numer referencyjny TP.382.99.2020 EK
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Część nr 1 – Cewniki do embolektomi - 600 szt.i; Część nr 2 – Butle i katetery typu REDON, dreny brzuszne - 11200 szt.; Część nr 3 – Klipsy do klipsownicy ETHIKON -340 magazynków ; Część nr 4 – Klipsy tytanowe do klipsownicy STORZ - 1000 magazynków; Część nr 5 – Klipsy tytanowe do klipsownicy AESCULAP - 260 magazynków; Część nr 6 – Protezy naczyniowe z PTFE - 100 szt.; Część nr 7 – Protezy naczyniowe poliestrowe - 35 szt.; Część nr 8 – Protezy naczyniowe poliestrowe powlekane tlenkiem srebra - 30 szt.; Część nr 9 – Protezy naczyniowe z PTFE powlekana heparyną - 6 szt.; Część nr 10 – Protezy naczyniowe, tkane, poliestrowe - 5 szt.; Część nr 11 – Łaty naczyniowe - 50 szt.; Część nr 12 – Implanty do powłok brzusznych częściowo wchłaniane - 130 szt.; Część nr 13 – Protezy naczyniowe z EPTFE - 15 szt.; Część nr 14 – Cewniki z trokarem oraz zestawy drenów do drenażu klatki piersiowej - 200 szt.; Część nr 15 – Worki stomijne - 700 szt.; Część nr 16 – Klipsy do klipsownicy GRENA- 500 magazynków; Część nr 17 – Siatki przepuklinowe - 20 szt.; Część nr 18 – Implanty powłok brzusznych niewchłanialne - 126 szt.; Część nr 19 – Dreny T-KEHR - 200 szt..
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Prawo opcji. Podane w formularzu oferty ilości służą tylko do celów porównania ofert. Ostateczna wartość przedmiotu umowy zostanie określona na podstawie faktycznej ilości zamówienia pomnożonego przez cenę jednostkową z zastrzeżeniem, że minimalny poziom realizacji umowy nie będzie mniejszy niż 50% jej maksymalnej wartości. Jednocześnie Zamawiający, w ramach zastosowanego prawa opcji, zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia ilości poszczególnych pozycji, będących przedmiotem zamówienia, pod warunkiem nie przekroczenia maksymalnej wartości umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie okreslił waruków.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow -
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie okreslił waruków.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe -
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie okreslił waruków.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen -
Zakresie warunkow udzialu -
Zakresie kryteriow selekcji -
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedstawi następujące dokumenty: 1) próbki dostawy zgodne ze złożoną ofertą w celu porównania ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia; Część nr 1 – 1 sztuka z dowolnego rozmiaru; Część nr 2 – poz. 3 – 1 sztuka, poz. 4 – 1 sztuka z dowolnego rozmiaru (pozycje dotyczą formularza ofertowego); Część nr 3 – poz. 1 – 1 magazynek, poz. 2 – 1 magazynek (pozycje dotyczą formularza ofertowego); Część nr 4 – 1 magazynek; Część nr 5 – poz. 1 – 1 magazynek, poz. 2 – 1 magazynek (pozycje dotyczą formularza ofertowego); Część nr 14 – 1 sztuka z dowolnego rozmiaru grubości cewnika; Część nr 15 – 1 sztuka; Część nr 16 – poz. 1 – 1 magazynek, poz. 2 – 1 magazynek (pozycje dotyczą formularza ofertowego); Część nr 18 – poz. 2 – 1 sztuka (pozycje dotyczą formularza ofertowego); Część nr 19 – 1 sztuka z dowolnego rozmiaru drenu. 2) poświadczony przez Wykonawcę opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) deklaracja zgodności z załącznikami; 4) potwierdzenie jednostki notyfikowanej – nie dotyczy wyrobów medycznych należących do klasy I niesterylne; 5) dokumenty potwierdzające parametry przedmiotu zamówienia (katalog, strony katalogu, foldery, ulotki informacyjne, prospekty, itp.) – dotyczy części nr 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 17.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Dopuszcza się możliwość wydłużenia okresu realizacji umowy, w przypadku niezrealizowania przedmiotu umowy w umownym terminie z powodu zmniejszenia potrzeb własnych. 2. Dopuszcza się możliwość zmiany przedmiotu zamówienia wynikającego z oferty na podstawie, której zawarta została umowa, przy niższej lub niezwiększonej cenie, w przypadku, gdy: 1) Wykonawca zaproponuje nowszy technologicznie produkt spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 2) Wykonawca wstrzyma wprowadzanie przedmiotu umowy do obrotu handlowego i zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 3) producent przedmiotu umowy wstrzyma produkcję i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 4) producent zmieni sposób konfekcjonowania przedmiotu umowy. 3. Dopuszcza się możliwość zmiany numeru katalogowego, kodu produktu i nazwy własnej przedmiotu umowy, w przypadku, gdy wykonawca zaproponuje taką zmianę. 4. Dopuszcza się możliwość obniżenia wielkości ceny, w przypadku, gdy Wykonawca w okresie realizacji umowy zaproponuje ten sam produkt w niższej cenie. 5. Dopuszcza się możliwość zmiany stawki podatku VAT na towary sprzedawane w ramach rozstrzygniętego postępowania. Zmiana ceny następuje nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT.
IV 4 4 data 2020-09-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika, ul. T. Chałubińskiego 7, 75 – 581 Koszalin; 2) inspektorem ochrony danych osobowych w Szpitalu Wojewódzkim im. Mikołaja Kopernika jest Pani Anna Kobusińska, adres e-mail: sekretariat@swk.med.pl, telefon: 94 34 88 545; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę „Sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb bloków operacyjnych”, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat kalendarzowych od dnia zakończenia realizacji umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Cewniki do embolektomii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141200-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Cewniki do embolektomii - 600 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Butle i katetery typu REDON, dreny brzuszne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Butle i katetery typu REDON, dreny brzuszne - 11200 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Klipsy do klipsownicy ETHIKON
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Klipsy do klipsownicy ETHIKON - 340 magazynków
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Klipsy tytanowe do klipsownicy STORZ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Klipsy tytanowe do klipsownicy STORZ - 1000 magazynków
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Klipsy tytanowe do klipsownicy AESCULAP
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Klipsy tytanowe do klipsownicy AESCULAP - 260 magazynków
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Protezy naczyniowe z PTFE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33184200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Protezy naczyniowe z PTFE - 100 szt.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Protezy naczyniowe poliestrowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33184200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Protezy naczyniowe poliestrowe - 35 szt.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Protezy naczyniowe poliestrowe powlekane tlenkiem srebra
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33184200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Protezy naczyniowe poliestrowe powlekane tlenkiem srebra - 30 szt.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Protezy naczyniowe z PTFE powlekana heparyną
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33184200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Protezy naczyniowe z PTFE powlekana heparyną - 6 szt.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Protezy naczyniowe, tkane, poliestrowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33184200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Protezy naczyniowe, tkane, poliestrowe - 5 szt.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Łaty naczyniowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Łaty naczyniowe - 50 szt.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Implanty do powłok brzusznych częściowo wchłaniane
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33184100-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Implanty do powłok brzusznych częściowo wchłaniane - 340 szt.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Protezy naczyniowe z EPTFE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33184200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Protezy naczyniowe z EPTFE - 15 szt.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Cewniki z trokarem oraz zestawy drenów do drenażu klatki piersiowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141200-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Cewniki z trokarem oraz zestawy drenów do drenażu klatki piersiowej - 200 szt.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Worki stomijne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Worki stomijne - 700 szt.
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Klipsy do klipsownicy GRENA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Klipsy do klipsownicy GRENA - 500 magazynków
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Siatki przepuklinowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Siatki przepuklinowe - 20 szt.
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Implanty powłok brzusznych niewchłanialne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33184100-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Implanty powłok brzusznych niewchłanialne - 126 szt.
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Dreny T-KEHR
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dreny T-KEHR - 200 szt.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)