Dostawa mebli

Publication date 2020-09-07
End date 2020-09-15 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Rzeszowie
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 582071-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, rozładunek mebli, parawanów oraz paneli meblowych, ustawienie i zamontowanie ich we wskazanych pomieszczeniach w siedzibie Zamawiającego w asortymencie i ilościach wykazanych szczegółowo w załączniku nr 4 do SIWZ oraz we wskazanych w nim dokumentach.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2d8e2cae-0500-47a9-a28b-58091901cae3
Biuletyn 582071-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Rzeszowie
Regon 69002884000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Krakowska
Zamawiajacy adres numer domu 16
Zamawiajacy miejscowosc Rzeszów
Zamawiajacy kod pocztowy 35-111
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 178 643 312
Zamawiajacy fax 178 532 770
Zamawiajacy email sekretariat@szpitalmsw.rzeszow.pl
Adres strony url www.szpitalmsw.rzeszow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalmsw.rzeszow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy przesłać pocztą tradycyjną , kurierem lub dostarczyć osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Rzeszowie, ul. Krakowska 16, 35-111 Rzeszów, budynek G, Kancelaria pok. 110
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli
Numer referencyjny Z/ZZP.2375.23.20
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa, rozładunek mebli, parawanów oraz paneli meblowych, ustawienie i zamontowanie ich we wskazanych pomieszczeniach w siedzibie Zamawiającego w asortymencie i ilościach wykazanych szczegółowo w załączniku nr 4 do SIWZ oraz we wskazanych w nim dokumentach.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie — wykonał należycie co najmniej dwie dostawy tego samego rodzaju co przedmiot zamówienia, tj.: mebli o wartości co najmniej 50 000,00 złotych brutto każda w ramach jednego kontraktu (umowy)
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy
Inne dokumenty niewymienione 1.Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ. 2.Pełnomocnictwo do podpisania oferty /oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem/ - tylko w sytuacji, gdy dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę podpisane będą przez osobę inną niż uprawnioną do reprezentacji zgodnie z treścią odpisu właściwego rejestru. 3.Wykaz dostaw wg Załącznika nr 5 do SIWZ. 4.Dokumenty wskazane w podrozdz. VI a pkt. 6
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zasady zmiany umowy określa SIWZ
IV 4 4 data 2020-09-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)