GuidZP400 |
2d8e2cae-0500-47a9-a28b-58091901cae3
|
Biuletyn |
582071-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Rzeszowie
|
Regon |
69002884000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Krakowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
16
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rzeszów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
35-111
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
178 643 312
|
Zamawiajacy fax |
178 532 770
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@szpitalmsw.rzeszow.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalmsw.rzeszow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalmsw.rzeszow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy przesłać pocztą tradycyjną , kurierem lub dostarczyć osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Rzeszowie, ul. Krakowska 16, 35-111 Rzeszów, budynek G, Kancelaria pok. 110
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mebli
|
Numer referencyjny |
Z/ZZP.2375.23.20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, rozładunek mebli, parawanów oraz paneli meblowych, ustawienie i zamontowanie ich we wskazanych pomieszczeniach w siedzibie Zamawiającego w asortymencie i ilościach wykazanych szczegółowo w załączniku nr 4 do SIWZ oraz we wskazanych w nim dokumentach.
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
60
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie — wykonał należycie co najmniej dwie dostawy tego samego rodzaju co przedmiot zamówienia, tj.: mebli o wartości co najmniej 50 000,00 złotych brutto każda w ramach jednego kontraktu (umowy)
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ. 2.Pełnomocnictwo do podpisania oferty /oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem/ - tylko w sytuacji, gdy dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę podpisane będą przez osobę inną niż uprawnioną do reprezentacji zgodnie z treścią odpisu właściwego rejestru. 3.Wykaz dostaw wg Załącznika nr 5 do SIWZ. 4.Dokumenty wskazane w podrozdz. VI a pkt. 6
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zasady zmiany umowy określa SIWZ
|
IV 4 4 data |
2020-09-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|