GuidZP400 |
c9b65ddd-3604-4b3b-96fa-167593452ef6
|
Biuletyn |
582615-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Opieki Zdrowotnej w Świętochłowicach Sp. z o. o.
|
Regon |
31145085927000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Chorzowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
38
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Świętochłowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-605
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
322 453 338,
|
Zamawiajacy fax |
327 707 435
|
Zamawiajacy email |
zamowieniapubliczne@zoz.net.pl,
|
Adres strony url |
www.zoz.net.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zoz.net.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Opieki Zdrowotnej w Świętochłowicach sp. z o.o., ul. Chorzowska 38, 41-605 Świętochłowice, budynek administracji-sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa sprzętu medycznego
|
Numer referencyjny |
26/ZA/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zamówienie podzielone jest na 5 pakietów (części) wymienionych w załączniku nr 1.1. Każdy z wykonawców może złożyć ofertę w zakresie jednego lub większej ilości pakietów, natomiast w ramach danego pakietu oferta musi być kompletna (tj. musi obejmować wszystkie pozycje), w przeciwnym wypadku zostanie odrzucona.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-10-30T00:00:00+01:00
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji dotyczącej m. in. firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie - należy przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów; wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
- deklaracje zgodności z dyrektywą medyczną dla całego zaoferowanego asortymentu (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego),
- certyfikaty zgodności z dyrektywą medyczną dla całego zaoferowanego asortymentu wydany przez jednostkę notyfikowaną (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego z wyjątkiem klasy I).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić jedynie wtedy, gdy nie jest ona sprzeczna z
ustawą Prawo zamówień publicznych, w szczególności z art. 144 Ustawy.
2. Dopuszcza się możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, jeżeli
konieczność wprowadzenia takich zmian wynika w szczególności z następujących okoliczności:
1) zmiany numeru katalogowego bądź nazwy własnej sprzętu z zastrzeżeniem, że będzie on spełniał
wymagania określone w załączniku nr 2 do umowy,
2) zastąpienia sprzętu wskazanego przez Wykonawcę w ofercie innym/innymi, o analogicznym
przeznaczeniu i spełniającym/spełniającymi wszystkie wymogi określone przez Zamawiającego w
dokumentach stanowiących załącznik nr 2 do umowy, w szczególności taka zmiana jest
dopuszczalna w przypadku pojawienia się sprzętu nowszej generacji, o lepszych parametrach,
właściwościach użytkowych czy z innych przyczyn korzystniejszych dla Zamawiającego; zmiana taka
nie może spowodować zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy określonego w § 3 ust. 1.
3) obniżenia ceny jednostkowej przez Wykonawcę;
4) zmiany stawki podatku VAT, wówczas cena netto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny
brutto;
5) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, w następstwie siły wyższej lub innych obiektywnych
okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności nie dało się przewidzieć na etapie
postępowania przetargowego;
6) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na treść złożonej oferty w
takim zakresie w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do
zaistniałego stanu prawnego;
3. Zmianie podlegają także inne postanowienia w stosunku do treści oferty jeżeli konieczność
wprowadzenia takich zmian wynika z następujących okoliczności:
1) Zmiana osoby odpowiedzialnej za wykonanie umowy ze strony Zamawiającego, w przypadku braku
możliwości wykonywania wskazanych czynności przez tę osobę - zmiana ta następuje poprzez
pisemne zgłoszenie tego faktu drugiej Stronie i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy.
2) Zmiana danych związana z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, zmiana danych
teleadresowych Wykonawcy lub Zamawiającego - zmiana ta następuje poprzez pisemne zgłoszenie
tego faktu drugiej Stronie i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy.
4. Zmiany postanowień umowy następują zgodnie z zasadami określonymi w umowie oraz przy
zastosowaniu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i nie mogą prowadzić do zmiany
charakteru umowy.
5. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmiany umowy, każda
ze Stron może wystąpić z wnioskiem na piśmie w sprawie możliwości dokonania takiej zmiany. We
wniosku należy uzasadnić zmianę oraz dołączyć stosowne dokumenty – dotyczy
to przypadków, kiedy dla potwierdzenia dokonania zmiany zasadnym jest przedłożenie odpowiednich
dokumentów.
6. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy dokonane w sposób zgodny z ustawą Prawo
zamówień publicznych wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności w drodze aneksu
do umowy skutecznego po podpisaniu przez obie Strony, z zastrzeżeniem przypadków określonych w
niniejszym paragrafie, w których wskazano, że nie jest wymagane zawarcie aneksu do umowy.
7. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych jest
nieważna.
|
IV 4 4 data |
2020-09-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
łóżko IOM wraz z materacem do aktywnej regulacji temperatury pacjenta
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-10-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
łóżko IOM wraz z materacem do aktywnej regulacji temperatury pacjenta - 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
respirator transportowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-10-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
respirator transportowy 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
defibrylator z wyposażeniem
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-10-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
defibrylator z wyposażeniem - 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
wózek do transportu pacjentów/pacjentek potencjalnie zarażonych COVID-19
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-10-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
wózek do transportu pacjentów/pacjentek potencjalnie zarażonych COVID-19 - 1szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Aparat do dekontaminacji pomieszczeń
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-10-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Aparat do dekontaminacji pomieszczeń - 1 szt.
|
| |