Dostawa i montaż mebli kuchennych do budynku Centrum Informacji Turystycznej przy ul. Korzeniowskiego 2 w Nowej Soli.

Publication date 2020-09-08
End date 2020-09-17 00:00:00
Instytucja Gmina Nowa Sól - Miasto
Miejscowość Nowa Sól
Województwo lubuskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 582470-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli kuchennych do Centrum Informacji Turystycznej przy ul. Korzeniowskiego 2 w Nowej Soli.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) dostawę, montaż oraz poziomowanie mebli kuchennych,
b) montaż i podłączenie sprzętu AGD dostarczonego przez zamawiającego tj. zmywarki, mikrofalówki, lodówki oraz podłączenie ekspresu do kawy,
c) montaż i podłączenie zasilania wod-kan., zlewozmywaka i zmywarki.
3. Zabudowa kuchenna w kształcie litery „L”.
4. Wymiary zabudowy: wysokość 235 cm, długość 195 cm, szerokość 192 cm.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5873e18c-f4b9-41e8-bbae-12d40378f84a
Biuletyn 582470-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Nowa Sól - Miasto
Regon 97077028000000
Zamawiajacy adres ulica ul. M. J. Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Nowa Sól
Zamawiajacy kod pocztowy 67-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 684 590 300
Zamawiajacy fax 684 590 358
Zamawiajacy email zampub@nowasol.pl
Adres strony url www.nowasol.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.nowasol.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.nowasol.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Nowej Soli, ul. M. J. Piłsudskiego 12, 67-100 Nowa Sól
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż mebli kuchennych do budynku Centrum Informacji Turystycznej przy ul. Korzeniowskiego 2 w Nowej Soli.
Numer referencyjny ZP.271.19.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli kuchennych do Centrum Informacji Turystycznej przy ul. Korzeniowskiego 2 w Nowej Soli. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) dostawę, montaż oraz poziomowanie mebli kuchennych, b) montaż i podłączenie sprzętu AGD dostarczonego przez zamawiającego tj. zmywarki, mikrofalówki, lodówki oraz podłączenie ekspresu do kawy, c) montaż i podłączenie zasilania wod-kan., zlewozmywaka i zmywarki. 3. Zabudowa kuchenna w kształcie litery „L”. 4. Wymiary zabudowy: wysokość 235 cm, długość 195 cm, szerokość 192 cm.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1) Każdy wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych jest zobowiązany przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r., poz. 229,1089 i 1132) z wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu z wyjątkiem przypadku, gdy w postępowaniu złożono tylko jedną ofertę. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Wypełnione i podpisane oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, powyższe oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca przedstawia dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) Pełnomocnictwo, o ile umocowanie prawne do reprezentacji wykonawcy nie wynika z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych; Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w oryginale lub w formie odpisu notarialnie poświadczonego za zgodność z oryginałem.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 dopuszcza się możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie terminu wykonania umowy w przypadku konieczności przedłużenia terminu wykonania umowy ze względu na: a) przyczyny będące następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi zamawiający, b) siłę wyższą, przez którą należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnych od obu stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy i którego nie można było uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności (np. pożar, powódź, inne klęski żywiołowe, promieniowanie lub skażenie, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, Przedłużenie terminu wykonania umowy może nastąpić o okres trwania tych okoliczności, a jeżeli okres ten wywołał kolejne konsekwencje w zakresie terminu wykonania, także o okres niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty. 2. Dopuszcza się możliwość zmiany podwykonawcy lub zwiększenia lub zmniejszenia części przedmiotu umowy, które będą realizowane przy udziale podwykonawcy. 3. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 1 i ust. 2. 4. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-09-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria okres gwarancji jakości
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena oferty
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)