GuidZP400 |
0236d058-c9b1-49fb-a5ea-bee8866c0918
|
Biuletyn |
583352-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów
|
Regon |
47120816400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Żeromskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
113
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
90-549
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
42 6393452, 6393458
|
Zamawiajacy fax |
426 393 452
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.skwam@wp.pl
|
Adres strony url |
http://www.uskwam.umed.lodz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.uskwam.umed.lodz.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.uskwam.umed.lodz.pl/cms/?page_id=2363
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://platformazakupowa.pl/pn/uskwam_umedlodz
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SP ZOZ USK im. WAM-CSW UM w Łodzi, ul. Żeromskiego 113, 90-549 Łódź, Kancelaria Ogólna - pokój obok sekretariatu Dyrekcji
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa, montaż i uruchomienie systemu do elektrofizjologii i hemodynamiki serca dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM – CSW w Łodzi
|
Numer referencyjny |
154/PN/ZP/D/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa, montaż i uruchomienie systemu elektrofizjologii i hemodynamiki serca na potrzeby Pracowni Hemodynamiki dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM – CSW w Łodzi, (zwanego dalej sprzętem), zgodnie z rodzajem asortymentu i ilościami określonymi w „Formularzu asortymentowo-cenowym” stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ i zgodnie z „Formularzem Oferty”, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz zgodnie Parametrami technicznymi stanowiącymi załącznik nr 1a do SIWZ i zgodnie Warunkami Gwarancji i Serwisu stanowiącymi załącznik nr 1b do Formularza oferty.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
7
|
Informacje na temat katalogow |
1. Zamówienie będzie realizowane w trzech etapach:
1.1. I etap - dostawa przedmiotu zamówienia jednorazowo, maksymalnie do 7 dni roboczych (pon.-pt.) od dnia zawarcia umowy;
1.2. II etap – montaż przedmiotu zamówienia w integracji z montażem relokowanego angiografu AXIOM Artis FC – na konkretne zamówienie Zamawiającego po dostawie sprzętu zlecone nie później niż do 31.12.2020 r.;
1.3. III etap - uruchomienie przedmiotu zamówienia - na konkretne zamówienie Zamawiającego po montażu sprzętu zlecone nie później niż do 31.12.2020 r.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań,
których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań,
których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań,
których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2)
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o
której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o
przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w
art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może
przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia
konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, dokumentów dotyczących spełniania przez oferowany sprzęt warunków wymaganych przez zamawiającego:
1. Szczegółowe informacje na temat oferowanego Sprzętu (np. foldery, prospekty, ulotki, katalogi, opisy, fotografie, instrukcję obsługi, karty katalogowe), zawierające: nazwę sprzętu, nazwę producenta, opis parametrów technicznych, potwierdzające spełnienie opisu warunków granicznych określonych w załączniku nr 1a do SIWZ - Parametry techniczne. Jeżeli posiadane przez Wykonawcę ilustrowane foldery/prospekty/ulotki nie potwierdzają wszystkich wymaganych przez Zamawiającego parametrów, Wykonawca jest zobowiązany złożyć dodatkowo oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagane parametry wymagane.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Na ofertę składają się następujące dokumenty:
1. „Formularz Oferty” przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 1 do SIWZ (zawierający m.in. oświadczenie o zaakceptowaniu dodatkowych zobowiązań określonych w pkt. VIII); ) wraz z załącznikiem stanowiącymi integralną część Formularza Oferty: Wypełniony (lub sporządzony wg niego) załącznik nr 1a) do Formularza Oferty „Parametry techniczne” i załącznik nr 1b do Formularza Oferty „Warunki Gwarancji i Serwisu”.
2. „Formularz asortymentowo-cenowy” przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 2 do SIWZ.
3. Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 3 do SIWZ;
4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty;
5. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum), do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla Osoby Uprawnionej do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie ze wzorem umowy (podstawowej) stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ oraz umowy
powierzenia przetwarzania danych osobowych, której postanowienia określają udostępnianie,
przetwarzanie i ochronę danych osobowych, która stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2020-09-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|