Dostawa, instalacja i konfiguracja central alarmowych systemu selektywnego alarmowania jednostek OSP.

Publication date 2020-09-09
End date 2020-09-17 00:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Centrale

Szczegóły

Numer ogłoszenia 582880-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 325400000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i konfiguracja central alarmowych systemu selektywnego alarmowania jednostek OSP zgodnie z wymaganiami załącznika nr 1 do SIWZ – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia winien spełniać następujące wymagania: a) odpowiadać wszystkim cechom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. b) być nowy i zgodny z obowiązującymi normami. c) posiadać komplet dokumentacji technicznej – eksploatacyjnej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6eb8afe9-2326-43a1-919f-e2bc88236fe2
Biuletyn 582880-N-2020
Zamawiajacy nazwa Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie
Regon 00017351600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Domaniewska
Zamawiajacy adres numer domu 40
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-672
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 5595 104; 5595 201; 5595210
Zamawiajacy fax 22 5595 203
Zamawiajacy email logistyka@mazowsze.straz.pl
Adres strony url www.straz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Informacje dodatkowe zamawiajacy Zamawiający prowadzi postępowanie w imieniu i na rzecz własną.
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.straz.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.straz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W wersji papierowej (pocztą, osobiście).
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Komenda Wojewódzka PSP w Warszawie, ul. Domaniewska 40, 02-672 Warszawa, pok. 214, II piętro.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa, instalacja i konfiguracja central alarmowych systemu selektywnego alarmowania jednostek OSP.
Numer referencyjny WL.2370.19.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i konfiguracja central alarmowych systemu selektywnego alarmowania jednostek OSP zgodnie z wymaganiami załącznika nr 1 do SIWZ – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia winien spełniać następujące wymagania: a) odpowiadać wszystkim cechom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. b) być nowy i zgodny z obowiązującymi normami. c) posiadać komplet dokumentacji technicznej – eksploatacyjnej.
Cpv glowny przedmiot 32540000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 97560,98
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2020-11-16T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Pełne informacje dotyczące przedmiotowego postępowania zostały zawarte w SIWZ i załącznikach. Zalecane jest dokładne zapoznanie się z zapisami SIWZ.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga szczególnych warunków.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga szczególnych warunków.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga szczególnych warunków.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Zamawiający nie wymaga szczególnych warunków.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga szczególnych warunków.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Zamawiający nie wymaga szczególnych warunków.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca do oferty dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia stanowiące Załącznik nr 4 i 5 do SIWZ. Pozostałe niżej wymienione oświadczenia i dokumenty są składane na wezwanie Zamawiającego. Zamawiający może wezwać Wykonawcę, którego oferta zostanie oceniona najwyżej w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp do złożenia następujących dokumentów tj. 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawione w terminie określonym odpowiednio w ust. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenia, o którym mowa w części XI SIWZ pkt. 1. Zamawiający może wezwać Wykonawcę, którego oferta zostanie oceniona najwyżej celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni. Dokumenty i oświadczenia na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu składane są w formie przewidzianej w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 16 grudnia 2019 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2019 r. poz. 2447). W przypadku złożenia przez wykonawcę dokumentu, oświadczenia na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu, z którego będą wynikać kwoty wyrażone w innej walucie niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia na PLN wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego z dnia, w którym opublikowano ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli dniem publikacji ogłoszenia będzie sobota lub dzień wolny od pracy, wówczas jako kurs przeliczeniowy waluty Zamawiający przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego z pierwszego dnia roboczego po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700 z późń. zm.). W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. Podobnie, w przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności tych oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych.
Zakresie kryteriow selekcji Zamawiający nie wymaga szczególnych warunków.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie wymaga szczególnych warunków.
Inne dokumenty niewymienione Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) wypełniony Formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. 2) wypełniony załącznik nr 4 do SIWZ, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania. 3) wypełniony załącznik nr 5 do SIWZ, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu. 4) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie (jeżeli jest wymagane).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dopuszczalne zmiany umowy zostały opisane w SIWZ, w tym w szczególności w załączniku nr 2 stanowiącym wzór umowy. Zalecane jest dokładne zapoznanie się z przedmiotowymi zapisami.
IV 4 4 data 2020-09-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:45
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Pełne informacje dotyczące przedmiotowego postępowania zostały zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i załącznikach. Zamawiający zaleca dokładną analizę przedmiotowej dokumentacji.

Criterion

Kryteria Okres gwarancji i rękojmi
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Współpraca z SWD PSP
Znaczenie 25,00
  
Kryteria Cena ryczałtowa
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)