Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego do świetlicy wiejskiej w Radostowie Średnim

Publication date 2020-09-09
End date 2020-09-17 00:00:00
Instytucja Gmina Lubań
Miejscowość Lubań
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 583262-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302131006, 386521001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego do świetlicy wiejskiej w Radostowie Średnim

Część 1: Sprzęt komputerowy:
Laptop szt. 1

Część 2- sprzęt multimedialny:
1. Projektor szt. 1
2. Ekran projekcyjny elektryczny szt. 1
3. Nagłośnienie wiszące szt. 1

Zamówienie zostało podzielone na 2 części:

Część 1 – Dostawa sprzętu komputerowego.

Część 2 – Dostawa sprzętu multimedialnego

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a2ded554-4120-420f-880b-3ed67afed8de
Biuletyn 583262-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Lubań
Regon 23082146300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Dąbrowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 18
Zamawiajacy miejscowosc Lubań
Zamawiajacy kod pocztowy 59-800
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 756 465 920
Zamawiajacy fax 075 612 68 50
Zamawiajacy email info@luban.ug.gov.pl
Adres strony url luba.ug.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia gmina-luban-bip.sputnik.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja gmina-luban-bip.sputnik.pl
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Dąbrowskiego 18, 59-800 Lubań
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego do świetlicy wiejskiej w Radostowie Średnim
Numer referencyjny PA.271.11.2020.EL
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego do świetlicy wiejskiej w Radostowie Średnim Część 1: Sprzęt komputerowy: Laptop szt. 1 Część 2- sprzęt multimedialny: 1. Projektor szt. 1 2. Ekran projekcyjny elektryczny szt. 1 3. Nagłośnienie wiszące szt. 1 Zamówienie zostało podzielone na 2 części: Część 1 – Dostawa sprzętu komputerowego. Część 2 – Dostawa sprzętu multimedialnego
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 20
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 16.5. Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust.1 ustawy Pzp określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty, w szczególności: a)nieprzewidzianych okoliczności formalno-prawnych, b)zmiany stron umowy tj. następstwo prawne wynikające z odrębnych przepisów, c)zmiany nazwy, adresu i siedziby Wykonawcy lub Zamawiającego, d)zmiany stawki podatku VAT i akcyzy (w przypadku zmian ustawowych), e)zmiana Podwykonawcy (za zgodą Zamawiającego), f)ograniczenia lub zwiększenia środków budżetowych przeznaczonych na realizację zamówienia, g)w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, szczególnie zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożące powstaniem szkody niewspółmiernie większej niż spowodowana działaniem lub zaniechaniem naruszającym dyscyplinę środków publicznych, h) gdy zmiany treści umowy są korzystne dla zamawiającego, i) zmian obligatoryjnych wynikających ze zmian przepisów prawa, j) przedłużenia terminu realizacji umowy o czas opóźnienia, jeżeli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie zamawiającego i będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, przedłużenie to może nastąpić wyłącznie o faktyczny czas opóźnienia, k) przedłużenia terminu realizacji umowy z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie dostawy, które nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, przedłużenie to może nastąpić wyłącznie o faktyczny czas opóźnienia, l) jeżeli wystąpią okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności m) zmiana zasad rozliczania wynagrodzenia w zakresie podatków od towarów i usług w związku z obowiązkiem stosowania podzielonej płatności oraz w zakresie wskazania przez Wykonawcę numeru rachunku bankowego Wykonawcy zgłoszonego w wykazie podatników zarejestrowanych jako podatnicy VAT, niezarejestrowanych oraz wykreślonych i przywróconych do rejestru VAT.
IV 4 4 data 2020-09-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język plski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 18. KLAUZULA RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Wójt Gminy Lubań. 2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD): e-mail: rodo@luban.ug.gov.pl tel.: 756465927. 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania i udzieleniu zamówienia,. 4. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest: a. Ustawa z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. b. Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych c. Ustawa z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach d. art. 6 pkt.1 lit. c RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. 5. Odbiorca lub kategorie odbiorców: Podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa. W szczególności osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień Publicznych; Zasada jawności ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych z wyjątkiem danych o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególna kategoria danych), 6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania, oraz przez okres wynikający z przepisów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. W szczególności zgodnie z art. 97 ust. 1 Ustawy PZP przez okres 4 lat od zakończenia roku kalendarzowego, w którym Umowa została wykonana lub postępowanie o udzielenie Zamówienia zostało zakończone bez zawarcia umowy, 7. Posiada Pani/Pan prawo: a. Prawo żądania dostępu do danych(w przypadku gdy wykonanie tego obowiązku, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu zgodnie z art. 8a ustawy PZP). b. Prawo żądania sprostowania danych (zgodnie z art. 8a ust. 3 ustawy PZP wykonanie tego obowiązku nie może skutkować zmianą wyniku postępowania ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników zgodnie z art. 97 ust. 1b ustawy PZP). c. Prawo usunięcia danych w przypadku gdy dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w inny sposób przetwarzane. d. Prawo żądania ograniczenia przetwarzania (zgodnie z art. 8a ust. 4 ustawy PZP wykonanie tego obowiązku nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego). 8. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-913 Warszawa. 9. Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu. 10. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich. 11. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 12. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Sprzęt komputerowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Laptop - 1 szt. zgodnie z OPZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Sprzęt multimedialny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38652100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik krotki opis Projektor- 1 szt. Ekran projekcyjny elektryczny - 1 szt. Nagłośnienie wiszące - 1 szt.
  

Criterion

Kryteria cena ofertowa
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji i rękojmi
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)