dostawa, montaż i ustawienie wyposażenia meblowego dla DCCHP (Oddział Intensywnej Terapii) we Wrocławiu transportem Wykonawcy lub na jego koszt.

Publication date 2020-09-09
End date 2020-09-17 00:00:00
Instytucja Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 583002-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

dostawa, montaż i ustawienie wyposażenia meblowego dla DCCHP (Oddział Intensywnej Terapii) we Wrocławiu transportem Wykonawcy lub na jego koszt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 49b00c33-1dde-4e80-9e4d-86906ba824c6
Biuletyn 583002-N-2020
Zamawiajacy nazwa Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu
Regon 29429500000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Grabiszyńska
Zamawiajacy adres numer domu 105
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 53-439
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 071 3349520, 410
Zamawiajacy email tpodsiadlo@o2.pl
Adres strony url www.dcchp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny podmiot leczniczy niebędący przedsiębiorcą
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dcchp.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą lub kurierem
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu, ul. ul. Grabiszyńska 105 , 53-439 Wrocław,
Nazwa nadana zamowieniu dostawa, montaż i ustawienie wyposażenia meblowego dla DCCHP (Oddział Intensywnej Terapii) we Wrocławiu transportem Wykonawcy lub na jego koszt.
Numer referencyjny BZP.3810.63.2020.JK
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu dostawa, montaż i ustawienie wyposażenia meblowego dla DCCHP (Oddział Intensywnej Terapii) we Wrocławiu transportem Wykonawcy lub na jego koszt.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione Pełnomocnictwo (jeśli jest wymagane). Uwaga! Wymagana jest forma pisemna i rodzaj pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności, a przede wszystkim do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu (w zależności od dokonywanej czynności prawnej, w tym do podpisania oferty) albo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, w szczególności zmiany umowy mogą dotyczyć wynagrodzenia w sytuacji o której mowa w § 5 ust 4 lub obniżenia ceny na skutek zmian ceny wyposażenia meblowego, kosztów dostawy lub montażu będących przedmiotem umowy. 3. Oprócz przypadku określonego w ust. 2, zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy w szczególności w przypadkach, których nie można było przewidzieć w dniu podpisania umowy, a leżących po stronie Zamawiającego, a także zaistnienia okoliczności o charakterze obiektywnym tj. niezależnym od stron. Przesunięcie terminu następuje o ilość dni, w których owe okoliczności wystąpiły. 4. Zmiany do umowy następują na pisemny wniosek jednej ze stron wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia tych zmian. 5. Zmiany niniejszej umowy wymagają dla zachowania swojej ważności formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-09-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)