GuidZP400 |
677e0e1c-62ea-4b4a-a88a-d04c6af2e16b
|
Biuletyn |
583014-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Biuro Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
|
Regon |
02141927000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wybrzeże Juliusza Słowackiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
12-14
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
50-411
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
71 7769407,
|
Zamawiajacy fax |
71 7769122
|
Zamawiajacy email |
iwona.dyszkiewicz@dolnyslask.pl, elzbieta.trebacz@dolnyslask.pl
|
Adres strony url |
www.bip.bou.umwd.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie. Operacja współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Pomocy technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Instytucja Zarządzająca PROW 201-2020-Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.bou.umwd.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego za pośrednictwem poczty, firmy kurierskiej lub osobiście.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Biuro Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław pok. 312
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa oraz montaż foteli biurowych do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń biurowych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu
|
Numer referencyjny |
BOU-OA.471.10.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest, dostawa oraz montaż foteli biurowych do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń biurowych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu.
Pełny wykaz foteli biurowych oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ (wskazane w załączniku dokumenty należy dostarczyć przy dostawie foteli biurowych). Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych pod warunkiem, iż oferowany przedmiot zamówienia będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych.
|
Cpv glowny przedmiot |
39110000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
40
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony poprzez złożenie oświadczenia.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony poprzez złożenie oświadczenia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony poprzez złożenie oświadczenia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikiem do oferty – załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Oświadczenie o spełnianiu warunków na podstawie art. 22 ust. 1 i 1b ustawy PZP w związku z art. 25a ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP - załącznik nr 2 do SIWZ.
3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 ustawy PZP – załącznik nr 3 do SIWZ.
4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 ustawy PZP – załącznik nr 4 do SIWZ.
5. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, Wykonawca w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP, złoży listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, albo oświadczenie o tym, że nie należy do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca w terminie 3 dni
od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności
do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta, Wykonawca nie ma obowiązku składania ww. oświadczenia.
6. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, albo oświadczenie o tym, że nie należy do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 5 do SIWZ) składa każdy
z Wykonawców, albo składają wspólnie na jednym dokumencie podpisanym przez każdego Wykonawcę. Składając listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej na jednym dokumencie należy zaznaczyć, które podmioty dotyczą, którego Wykonawcy.
7. Zgodnie z art. 23 ust. 1 Ustawy PZP Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia.
8. W przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 1 ustawy PZP, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
|
IV 4 4 data |
2020-09-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:30
|
IV 4 5 okres |
30
|